Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 42 z 124 [ 1854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 124  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Pon 29 Sie, 2011 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
herusek napisał(a):
a dźwięk wściekłej V5 na przelocie nic nie zastąpi

Dźwięk pewnego V6 też nic nie zastąpi ;) Co się trafi w dobrej kasie to bym brał.



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Pon 29 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
wojtsen1 napisał(a):
Nie ukrywam że bardzo chciałbym mieć 2xx km w polo

Z V5 realne 185/195KM na dolocie, wydechu i programie powinno być. Skoro chodzi Ci po głowie 200KM to tylko 2.8 V6 najlepiej na cewkach po 2002 roku czyli BDE bądź AYL (sharan/galaxy). A może się trafi w dobrej kasie R32? On jest objętościowo tak samo duży jak 2.8 24V a już prawie 50KM więcej :D Ale idąc tym tokiem rozumowania R36 jest jeszcze lżejsze jak R32 a wcale nie większe :D Wszystko zależy od szczęścia poszukiwania swapu, czasem warto dopłacić tysiaka za swap i mieć więcej mocy na starcie. Jakby nie liczyć za 2.8 24V trzeba zapłacić około 4-5 tys za kpl swap, za R32 6-8 tys, R36 jest troszeczkę droższy od R32 ale nie zawsze.. Oczywiście to cena za sam motor+potrzbny osprzęt (choć rzadko trafiają się naprawdę kompletne swapy, zawsze czegoś brakuje).

P.S Ale za to Toledo V5 angola można mieć całego za 5 tys na full opcji :ok:



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Pon 29 Sie, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 2466
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 6467484
Auto: Scirocco R
Nie polecajcie mu R32 bo będzie mnie tylko wkuwriał :D

Szukaj 2.3 V5, a nie zdanie zmieniasz :P A tak na poważnie, to myślę, że 2.8 to równie dobry pomysł.



_________________
Get Low or Die Tryin'.
_________________
Było: Polo 86c2f '91, Golf MK2 '88, Caddy 14D '83, Polo 86c '90, Golf MK2 '92, Polo 86c2f '92, Derby 86c '79, Santana '83, Jetta A2 '89, Scirocco MK2 '82, Polo 9n3 '08, Golf MK3 '94, Polo 86c2f '92, Golf MK2 ABF+ '90, Polo 6n2 GTI '00, Golf MK2 '92, Polo 86c2f Genesis '92, Derby 86c '84, Passat B5 '01, Caddy 14D '91, Derby 86c '83, Caddy 14d '92, Scirocco R '13...
Jest:Golf MK2 GTI i coś tam jeszcze..
Offline
 Profil    6467484
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Pon 29 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
jeśli genowefa to moze R36??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Pon 29 Sie, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 13 Mar, 2009
Posty: 2384
Skąd: Jaworzno
Gadu-Gadu: 4141986
Auto: mk1 3.2 V6
Kumpel miał Tolka 2,3 V5. Dźwięk bardzo bardzo przyjemny.. Osobiście też mógł bym mieć ten motor.. ;)



_________________
Kto nie ryzykuje nie pije szampana..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My mk1 - viewtopic.php?f=98&t=71998
Offline
 Profil    4141986
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
jak w 6n wpychali VR6 AAA to do 9n tez by dalo rade jakies VR6 wrzucic. jak chcesz szukac sam swap to dolicz do tego drugie tyle na dodatkowe czesci. jak masz cale auto to nie potrzeba juz tyle czesci bo albo juz sa albo mozna je jakos przerobic. jak bedzie robil to krzychu to mozesz mu podstawic drugie auto z silnikiem dawca i on to ogarnie bez problemu a koszty beda napewno mniejsze. VR5 ciezko bedzie zrobic na 2xx bez malych nakladow finansowych wiadomo wszystko sie da ale czasami na samym wstepie lepiej dac 1kzl wiecej niz zeby pozniej zaoszczedzic kilka tys zeby uzyskac to samo co w mniejszym silniku. co do dzwieku VR5 i VR6 24V duzo zalezy od zastosowanego wydechu i tutaj mozna zaskoczyc nie jednego (corrado Nygaza albo byly passat VR5 Kumana) co do osiagow juz V5 bedzie robic robote w malym polo a co dopiero 24V :-D


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
a ja myślę że powinieneś kupić całego i zrobić swap i spokojnie spać ;)
http://otomoto.pl/volkswagen-polo-okazj ... 61862.html



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Maj, 2009
Posty: 354
Skąd: Jarocin
Gadu-Gadu: 1056131
Auto: Jetta A2 Coupe TDI+
Turpik, VR5 a V5 to też zauważalna i odczuwalna różnica ;) Vka jest nowsza,lepsza bardziej dopracowana. :ok:



_________________
Moja Jetta Coupe
Offline
 Profil    1056131
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
herusek napisał(a):
Turpik, VR5 a V5 to też zauważalna i odczuwalna różnica ;) Vka jest nowsza,lepsza bardziej dopracowana. :ok:


Widać wiesz o czym piszesz :ok: Możesz rozwinąć swoją wypowiedź ?



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
spokojnie Wojtek to rozsądny chłopaczyna i na pewno mądrze zdecyduje, z Krzyśkiem staramy się jak najlepiej doradzić Wojtkowi w wyborze motoru, wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia i tak patrząc na 2.3 AQN z którego śmiało można wyciągnać te 185ps to za chwilę pojawia się myśl o 2.8 24v a tu już na starcie lekko ponad 200ps, ale okazuje sie, że do 24v można dorzucić 2k i wpakować R32 tylko w tym momencie rozbieżność cenowa pomiędzy pierwszym silnikiem czyli 2.3 a r32 wynosi jakieś 3-4tys w zakupie samego motoru a jak wiadomo przy swapie wyjdzie jeszcze parę rzeczy ekspluatacyjnych do wymiany to raz a dwa to Wojtek chce to zrobić kompleksowo razem z wydechem z kwasa malowaniem komory, silnika itd... osobiście uważam i namawiam Wojtka na AQN'a, iż 185km w tej małej budzie powinno dać w zupełności rade biorąc jeszcze pod uwagę to, że to jest poduszkowiec


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 29 Lip, 2008
Posty: 1589
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 4950188
Auto: VW Garbus 1200 66'
Sonic_bartek - troszq cie ponioslo kiijem



_________________
viewtopic.php?f=98&t=92337 - Garbus 66' by Kari
Offline
 Profil    4950188
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Lip, 2006
Posty: 970
Skąd: Starogard Gdanski
Gadu-Gadu: 3861995
Auto: C63-> AMGfahrer
jesli R32 raczej odpada to bylbym za 1.8T albo 2.0T. z prostej przyczyny, sa to zajebiscie rozwojowe silniki, ktore mieszcza sie bez zadnego problemu. a niewielkim nakladem $$ z takiego 1.8T mozna miec smialo ponad 200 PS, co przy AQN jest praktycznie niemozliwe.
pozdro



_________________
2004: TS Torun
2005-6: VWMania,TS Piła
2007: Bautzen, VAGTreffen, Blasen, Borsk
2008: Nowy Staw, Pleszew, VAGTreffen, VWMania, VAG Event
2009: SpeedMania, Mrowki, VWigwamy Pleszew, VAG Event, VW Mania, Mrówki vol. II, ESSEN Motor Show
2010: Nowy Staw, Worthersee Tour, Mrówki, VAG Event, VW Mania, Cultstyle.pl
2011: Nowy Staw, Majowka Cultstyle.pl, Mrówki, VAG Event, Pasłęk,VW Mania, M.I.V.W, Cultstyle.pl, STS Bydgoszcz,
2012: Worthersee Tour, OldschoolSuicideParty, VAG Event, Cultstyle, c.d.n.
Offline
 Profil    3861995
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Maj, 2009
Posty: 354
Skąd: Jarocin
Gadu-Gadu: 1056131
Auto: Jetta A2 Coupe TDI+
Kuman napisał(a):
herusek napisał(a):
Turpik, VR5 a V5 to też zauważalna i odczuwalna różnica ;) Vka jest nowsza,lepsza bardziej dopracowana. :ok:


Widać wiesz o czym piszesz :ok: Możesz rozwinąć swoją wypowiedź ?



Sądzę po Twojej wypowiedzi że kolejny raz chcesz się mnie czepiać :-D
Nie mam wątpliwości że posiadasz większą wiedzę ode mnie na temat silników ect..
Ale jeśli twierdzisz że to co napisałem(na temat silnika)nie jest prawdą to może inni ocenią Twoją wypowiedź.
V5 różni się choćby tym że ma o 10 zaworów więcej, 20KM i 20NM.. nie będę pisał więcej o zapłonie itp bo to jakby dyskutować o 2.8 VR6 a 2.8 V6, różnica ilości zaworów KM i NM itd...
Myślę że nie zaprzeczysz że jest to nowsza i bardziej dopracowana jednostka.
Nie ma sensu więcej pisać bo zaraz i tak wyczyścisz temat.
Pozdro i powodzenia Wojtek ;)



_________________
Moja Jetta Coupe
Offline
 Profil    1056131
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
herusek V5 to fizycznie VR5, po prostu zmienili nazwę tak samo VR6 24V zwie się V6. Chodzi Ci zapewne o motor 20 zaworowy AQN, który w Borach/Golfach czy Toledo zwał się V5 a znów w Passatach B5 nazywał się normalnie VR5. Owszem są dwa silniki typu VR5/V5 jeden 10 zaworowy AGZ a drugi 20 zaworowy już na cewkach AQN. Drugi jest naturalnie lepszy pod swap.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [polo 9N] AirRide by Wojtek
PostWysłany: Wto 30 Sie, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Maj, 2009
Posty: 354
Skąd: Jarocin
Gadu-Gadu: 1056131
Auto: Jetta A2 Coupe TDI+
Więc właśnie to miałem na myśli..
Udoskonalenie 1 jednostki .. więc napisałem że tak samo jak 2.8 vr6/v6
Albo źle odebrałeś moje intencje albo ja Twoje.. To już mało ważne. ;)

Ale jeśli mowa o V5 to V5.. to tak samo jakby Nyga miał w Corku 2.8vr6 6/12v a nie 24v.



_________________
Moja Jetta Coupe
Offline
 Profil    1056131
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 42 z 124 [ 1854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 124  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe