Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 39 z 55 [ 823 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 55  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Pią 04 Wrz, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
no to nie do mnie pretensje, bo ja tylko zmienilem podswietlenie z niebieskiego na czerwone w malych zegarkach, zeby nawiazac do reszty oswietlenia...
reszta to oryginal



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Sob 05 Wrz, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 17 Mar, 2006
Posty: 256
Skąd: Warmia
Wszystko git, jest delikatnie a nie oczojebnie. ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Nie 08 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
no dobra, wreszcie sie zmotywowalem, to walne posta :D
jeszcze przed rozpoczeciem roku akademickiego udalo mi sie zwalczyc temat dolotu do ic i samego ic, no to tak:

Przede wszystkim priorytetem bylo to, zeby pas przedni i belke skrecac na wszystkie oryginalne sruby, zeby za duzo nie wycinac i to, zeby ic nie byl widoczny, czyli zeby moznabylo potem zalozyc wszystkie kratki do zderzaka.

Jako, ze ojciec handluje IC, chlodnicami i rdzeniami, znalzlem kawalek rdzenia do IC odciety od jakiegos wiekszego IC (zapewne dorabiali komus i zostalo) no to przytulilem sobie bo mneij wiecej pasowal wymiarami, byl dosyc gruby i mial grube rurki, znalazlem rowniez caly stary IC od jakiegos innego auta, ale mial fajne zbiorniki, takie z uchwytami i w ogole :) wiec tez przytulilem, wyprowadzenia byly zle, ale odcialem przylaczenia, odcialem zbiorniki od rdzenia, stary rdzen wywalilem, zbiorniczki dalem do piaskowania, zeby ladnie wygladaly, podszlifowalem conieco, wpasowalem i spawacz mi to "polapal" i wygladalo to tak
Image
Oczywiscie w kazdy punk zaczepienia zostala wlozona magiczna, antywibracyjna tulejka, aby drgania byly tlumione. A tu juz przymiarki (zeby dorobic uchwyty):
Image

Tutaj juz pas przedni z dorobionymi uchwytami:
Image

Strzal z bliska (widac te tulejki o ktorych mowilem i to, ze przesunalem chlodnice okolo 2 cm glebiej, zeby bylo wiecej miejsca na ic i zeby nie ciac zderzaka, a z drugiej strony bylo wystarczajaco duzo miejsca)
Image

Na kolejnych zdjeciach widac rurke do dolotu, poczatkowo mial byc z aluminium (rozmawialem z paroma profesorkami na uczelni i powiedzieli ze tak lepiej) mialem juz nawet troche kolanek, ale nie takich jak chcialem, w sumie to wlasnie przez to, ze byl problem z dostepnoscia aluminiowych kolanek (a raczej cena) zrezygnowalem z tego pomyslu i dolot zrobilem z chromoniklowki. P
ostanowilem, ze rury doprowadzajace i odprowadzajace potrze z ic beda szly obiema stronami silnika (kazdy, kto zakladal w mk3 wiekszy IC i ma auto z klima, boryka sie z problemem, ze jest malo miejsca z lewej strony - gdy patrze na silnik, ale z tym tez sobie poradzilem)
Image
tu juz wstepnie pospawana i splaszczona rura (balem sie, ze chromoniklowka bedzie sie zle giela, lekko nie bylo, ale dalo rade ;) ) no i na koncu naspawany jest prog i wytoczone rowki, zeby nie zsuwal sie waz, zostalo to przed pospawaniem oczywiscie

ImageImageImage

Gotowa rurka, gotowy IC, no i lacznik, o ktorym bedzie pozniej
ImageImage[URL=http://img156.imageshack.us/i/dsc02451s.jpg/]Image
[/URL]ImageImage

Pasuje! :D
ImageImageImage
Tu wlasnie wykorzystalem lacznik, ktory wczesniej zrobilem, wiem, ze lepiej by bylo z litej gumy (by bylo mniej sztywno), ale niestety nigdzie nie moglem dostac takiego weza, to kupilem od audi/golfa/leona dwa takie same, pocialem i mam takie cos :) oczywiscie weze sa od dolotu, a nie od wody
Image

Z druga rura juz takich ekscesow nie bylo, wiec zamieszczam zdjecia gotowej (sam nie robilem wiecej, bo nie widzialem w tym sensu, nikomu sie to nie przyda) rura jak rura :roll:
tu po spawaniu i wytrawianiu spawow
Image
a tu po wyszlifowaniu spawow, a nastepnie po polerce
ImageImageImage

Oczywiscie druga rura tez zostala wypolerowana, w odrozniejniu od tej, tamta jest mniej efektowna (niewspolmiernie do nakladu pracy) i nie robilem zdjec :D

Aha, jedyny problem w tej rurze, to gniazdo na czujnik (temperatury, przeplywu, nie wiem, nie wnikalem w to)
Image

Przymiarki
Image
I efekt koncowy
Image

Minusami tego rozwiazania sa:
- to ze bardziej skomplikowana rura zmienia srednice (ale nawet w tdi pd tak jest, wiec sadze, ze to nie rzutuje tak bardzo)
-ic dosyc nisko, ale w zamian nie cialem w ogole zderzaka, no i belka i wzmocnienie czolowe sa skrecane na wszystkie sruby na ktore byly, no i najwazniejsze - IC praktycznie niewidoczny

Suma sumarum jestem zadowolony z efektu :)



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Nie 08 Lis, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 880
Skąd: Białystok
Gadu-Gadu: 0
Auto: Skoda Citigo
Nareszcie jakaś mała Aktualizacja :] Widać że coś tam się dzieje przy Aucie :D Mocy przebywaj...... Wyjedziesz na sezon2010? ]:)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Pon 09 Lis, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1037
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW GOLF II GTD & VW PASSAT B5 FL VARIANT
Coś sie dzieje i to sie liczy :ok:
fajnie tego icka spasowałeś :)


Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Pon 09 Lis, 2009 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
dobrze ze go nie widac bo jest krzywo, a tak przynajmniej "drutu" nie bedzie widać



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Pon 09 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
dima1 napisał(a):
Wyjedziesz na sezon2010? ]:)

oczywiscie, auto praktycznie juz jezdzi, brakuje jeszcze uchwytow na butle do pneumatyki, podstawy pod kompresory, spryskiwaczy przednich reflektorow (instalacja elektryczna juz jest), skonczyc wreszcie elektrycznie pneumatyke no i zabudowy bagaznika, aha, lakiernik jeszcze listwy drzwiowe poprawia no i brakuje mi lewego wkladu lusterka, no i uruchomic tempomat w komputerze, program, potetm wiadomo, katy, zbieznosc, nabic klime, ale to juz wykonczeniowka, jak w kazdym aucie

a grubszych rzeczy to jeszcze sobie zrobie wydech z kwasiaka, zmienie turbo na wieksze, pompa 11, wtryski 210 juz sa no i kolejne strojenie, ale to juz po wyjezdzie



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
jakie turbo chcesz zalozyc jakies GT22 czy cos miej hardkorowego :-D


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
djbros napisał(a):
wtryski 210

?? kurde mimo wszystko szkoda, ze to TDI... No ale rozumiem, chcesz w miare tanio i szybko sie przemieszczac.



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no 210... tylko ciekawe co to za wtrysk....



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Wto 10 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
norbi napisał(a):
djbros napisał(a):
wtryski 210

?? kurde mimo wszystko szkoda, ze to TDI... No ale rozumiem, chcesz w miare tanio i szybko sie przemieszczac.


nie bede mowil, ze TDI jest dlatego, ze popieram ekologie i oszczednosc ropy naftowej oraz dlatego, ze ma wieksza sprawnosc niz jednostki benzynowe, bo tak nie jest :)

jest pare powodow dlaczego ten golf to tdi
- maly nakladem finansowym moge miec przyzwoita moc i moment obrotowy
- tanio kupilem cale auto z silnikiem na swapa (ale szukalem juz tdi, wiec to raczej efekt, a nie przyczyna, bo jakbym szukal benzyny, to bym pewnie znalazl w dobrej cenie auto z benzynowym motorem)
- male spalanie (auto poczatkowo bylo robione jako do jazdy na codzien, ale projekt delikatnie wymknal sie spod kontroli :D )

Jednak po przemysleniu wszystkiego uwazam, ze TDI bardzo tu pasuje ;) (i nie jest tu tak, ze zle cos zrobilem i teraz sie wstydze i na sile wymyslam argumenty za ;) , tylko w sumie niechcacy, a chyba fajnie wyszlo, jasna sprawa, ze w takim cabby miec vr6 lub 1.8T lub jakis svr6 lub vrt miec jest bardzo fajnie, tylko musi to pasowac do ogolnej koncepcji auta)

- Cabrio vw, to nie sportowy roadster, tylko po prostu cabrio, wiec nie ma zadnych zapedow streetracingowych, wlasnie nie wiem czemu ten stereotyp, ze cabrio i TDI to lipa :P przeciez to nie bmw z3/z4, honda s2000, czy nawet juz audi TT, po prostu to inny typ auta calkiem, ktory mylnie sie kojarzy wszystkim ze sportowym duchem i ze musi byc szybkie, bo to cabrio, uwazam ze nie ;) (ja nawet nie jestem przeciwnikiem audi r8 tdi :P tego v12 lemans :), ale to tak btw) roadstery powinny byc szybkie, a jak jest cabrio, ktore powstalo na bazie roadstera, to co innego :P

- udowodnienie, ze jak TDI, to wcale nie musi byc wolne ;)

-wg mnie TDI pasuje to terazniejszego, a raczej przyszlego (jak juz wyjedzie) image'u auta, bezowa skora, rski, air, to wszystko tworzy taki fajny chill-outowy klimat i wg mnie w nocy na jakims zlocie znacznie przyjemniej bedzie sie siedziec i sluchac muzyczki w srodku, gdy bedzie sobie klekotal dieselek niz jak dochodzily by swisty blow offa lub wysokie obroty benzynowej jednostki :P (co innego poprzedni golf - czarna skora, gwint itd itp (tam jednostka benzynowa pasowalaby bardzo dobrze)

-auto to ma przede wszystkim wygladac, a performance to drugorzedna sprawa, a dodatkowe rurki pod maska, co jak co ladnie wygladaja ;) zebym mial takie w benzynie musialoby by byc 1.8t lub jakies vrt (a na to mnie nie stac) a na obydwie jednostki by mnie nie bylo stac utrzymac (w rezultacie auto by pewnie stalo jeszcze wiecej niz bedzie stalo :P ), do tego na silniku jest ladny dekiel, ktory mi osobiscie sie bardzo podoba i wyglada bardzo elegancko ;)

To, ze jest tdi dokladnie przemyslalem, w ogole ten drugi projekt (drugiego cabrio) zaczal sie wlasnie od tego, ze tamtem mial byc zmieniony na TDi, bo po 3 sezonach jazdy za 13l/100 km (tak, moj stary golf tyle potrafil spalic po miescie) moglbym sobie jezdzic vrkiem, ale neistety nie mam stalych dochodow, ze mnie stac na duuuuze ilosci paliwa, miedzy innymi dlatego trwa tyle ten projekt ;) bo dochody mam, ale nieregularne ;)


kasa kasą, ale i tak mysle, ze do calego wizerunku auta i klimatu przerobek silnik TDI jak najbardziej tu pasuje

Kevin napisał(a):
no 210... tylko ciekawe co to za wtrysk....

to wtryski z 5cylindrowego rzedowego dieselka vw

moze i lepiej bylo 216 zastosowac (byly w tej samej cenie), ale inaczej rozpryskiwaly paliwko i po zastosowaniu 216 pogarsza sie kultura pracy silnika, nie wiem jak jest w rzeczywistosci, ale pare takich opinii slyszalem, a moce do mocy w jakie mierze 210 wystarcza



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Nie 15 Lis, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
Cytuj:
maly nakladem finansowym moge miec przyzwoita moc i moment obrotowy


Zależy co znaczy mały nakład finansowy, zrobienie VP na okolice 200KM to już wydatek rzędu jakiś 6 tyś zł... Widzę, że w planach pompa 11 i inne graty a to trochę kosztuje.

Cytuj:
moze i lepiej bylo 216 zastosowac (byly w tej samej cenie)


Trochę dziwię się, że do pompy 11 pakujesz takie małe wtryski. Na 216 auto pracuje bardziej twardo ale nic poza tym, same plusy. Obecnie mam 230 i to dopiero ma sens z pompą 11. Na seryjnej pompie i 216 miałem 172KM.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Nie 15 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
Silnik zostawiam na koniec, co mi bylo potrzeba do zrobienia auta (IC) juz zrobione, reszta to wymiana czesci, wiec nad tym bede myslal pozniej ;)

Jedna z rzeczy z listy "co zostalo do zrobienia" zrobiona ;)
Z efektu jestem zadowolony ;)

Mialem kawalki skory i alkantary, ale lepiej pasowal kolor skory do mojego koloru skory, a raczej konsoli (bardzo trudno dobrac odpowiedni odcien :/ )

ImageImage

Chcialem miec piec wskaznikow i mam :P (butla i kazde kolo osobno)
Tutaj widac wskaznik, jako, ze mi bylo szkoda wydawac kupe kasiory na wskazniki, ktore roznia sie tylko tym, ze jest znaczek firmowy jakiejs innej firmy, kupilem takie proste do kompresorow, wywiercilem dziurke, starlem diode (zeby bardziej rozpraszala swiatlo), kolega wycial mi na plazmie ringi ( :D ) i tak to wyglada ;)

ImageImageImageImage

Tu po obiciu i przed wycieciem wszystkich otworkow

Image

Na pierwszym zdjeciu z samymi zegarami, na drugim juz z podswietleniem i ringami

ImageImage

A tutaj juz cale centrum dowodzenia :D

Image



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Nie 15 Lis, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
nie myślałeś o zegarach z mk4 ładnie podpasowałyby pod kolorystykę wnętrza?


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
PostWysłany: Nie 15 Lis, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
Sonic_bartek napisał(a):
nie myślałeś o zegarach z mk4 ładnie podpasowałyby pod kolorystykę wnętrza?

myslalem, ale tylko i wylacznie w przypadku, gdy zakladalbym cala deske od mk4 zwyklego, ale na pewno nie bede zakladal, bo mam teraz fajna w cycki takie (oryginal mk4 cabrio, faktura taka jak w mk4 r32 ;) )



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 39 z 55 [ 823 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 55  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe