Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 134 z 174 [ 2597 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 174  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Paź, 2004
Posty: 970
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Scirocco MK1 & Polo 86C 2F G40
Lakier, masz sentyment jakiś do corrado, widze ;)
Co do komfortu to raczej nie doznasz go w żadnym obnizonym samochodzie...

Dla mnie golf MK1 to jest to!
(i polóweczki gdzieś tam też siedzą w podswiadomosci)

G60 + 16V wychodził w MK2 serynie ale bardzo mało sztuk, miało to 210KM z tego co pamietam.
(nad morzem ktoś miał zieloną pirelke z tym silnikiem - miarzdżył, rok temu golf stał u GTO w biesku, ten silnik to kiler skrzyni, jedna na tydzień... podbono ;) )

Można coś takiego zrobić własnymi siłami, do 16V wrzucić tłoki z G60 itd, potem kwestia alternatora, nie ma na niego miejsca, musi wylądować na podszybiu prawie... a co za tym idzie sciana grodziowa z numerami przeszkadza a to jest zabieg którego nie zrobie!

narazie zostaje 16V



_________________
Scirocco MK1 SL: viewtopic.php?f=98&t=88229&p=841991#p841991
Golf MK1 Floridablau itp: viewtopic.php?f=87&t=25441
Caddy MK1 GTI: viewtopic.php?f=98&t=35179&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 05 Maj, 2008
Posty: 1
Skąd: WPU
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk2 1.6TD+
Passat B4 TDI 1Z
Witam :)
da(vw)id napisał(a):
G60 + 16V wychodził w MK2 serynie ale bardzo mało sztuk, miało to 210KM z tego co pamietam.

Wersja Limited, 71 sztuk - http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Modell ... mited.html
z silnikiem o kodzie 3G - http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=88
da(vw)id napisał(a):
Można coś takiego zrobić własnymi siłami, do 16V wrzucić tłoki z G60 itd, potem kwestia alternatora, nie ma na niego miejsca, musi wylądować na podszybiu prawie... a co za tym idzie sciana grodziowa z numerami przeszkadza a to jest zabieg którego nie zrobie!

W oryginale altek jest właśnie przy ścianie grodziowej i jakoś się mieści, a ktoś nawet zbudował 16V twin G60: http://www.youtube.com/watch?v=BnA3_SQQTRY
tyle, że w mk1 pewnie jest trochę ciaśniej... :smutny:

A tak w ogóle to czytam temat od dawna na raty (ciężko zrobić to na jeden raz :P ), trafiłem tu oczywiście po tym jak znalazłem w necie fotkę błękitnego mk1 na jakiejś zagranicznej stronie. Teraz wiem, że Florida Blue to tylko jeden z elementów tej całej niezwykłej historii, która na szczęścia ciągle trwa i mam nadzieję prędko się nie zakończy ;)
Pozdrawiam autora i wszystkich forumowiczów piwko


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 30 Gru, 2006
Posty: 1717
Skąd: oldschoolSUICIDE
Gadu-Gadu: 0
Auto: Karmann Giha'70 & Passat B7 Variant 2.0 TDI
da(vw)id napisał(a):
G60 + 16V


Z tego co wiem to całkiem niedawno na ebay.de wisiał jeden taki goły silnik tzn. g60 16V zrobiony od podstaw razem ze skrzynią na praktycznie nowych orginalnych częściach i z tego co obiło mi się o uszy będzie go miał jeden z użytkowników naszego forum... Trzeba tylko poczekać... ;) :-D



_________________
http://www.oldschoolsuicide.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Pon 21 Gru, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
PAVWel_G40 napisał(a):
Z tego co wiem to KR ma mechaniczny wtrysk wiec wez i wystroj to pod doladowanie z G hahaha


Zakłada się wtedy kolektor z wtryskami z G60 oraz wiązkę z Digifantem ;)



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Wto 22 Gru, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008
Posty: 157
Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
da(vw)id napisał(a):
Można coś takiego zrobić własnymi siłami, do 16V wrzucić tłoki z G60 itd,


Stopień sprezania po takim zabiegu wyszedl by jakies 7:1 a to za mało :lipa:


da(vw)id napisał(a):
potem kwestia alternatora, nie ma na niego miejsca, musi wylądować na podszybiu prawie... a co za tym idzie sciana grodziowa z numerami przeszkadza a to jest zabieg którego nie zrobie!


Eeeee?!?! :o bzdura... altek wchodzi na swoje mniejsce bez problemu



_________________
∙ VolXplayers ∙
Offline
 Profil    5752869
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Wto 22 Gru, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 12 Gru, 2009
Posty: 9
Gadu-Gadu: 9088182
Auto: Volksvagen Golf mk2
mk1 to jest to :D może by następne mk1? które to już by było 7?:)


Offline
 Profil    9088182
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Śro 23 Gru, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Paź, 2004
Posty: 970
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Scirocco MK1 & Polo 86C 2F G40
Tłoki z G60 w KR z cieciem bloku i kołem rozrządu z regulacją - inaczej nie zadziała...
Roboty ogrom a efekt średni, lepiej uturbić 16stke i tyle ale wogóle nie ma o czym gadać narazie.
Jest normalne zdrowe PG i ono bedzie wsadzone najprawdopodobniej.



_________________
Scirocco MK1 SL: viewtopic.php?f=98&t=88229&p=841991#p841991
Golf MK1 Floridablau itp: viewtopic.php?f=87&t=25441
Caddy MK1 GTI: viewtopic.php?f=98&t=35179&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Śro 23 Gru, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 06 Sty, 2009
Posty: 10
Skąd: warszawa
Jestem pod wrazeniem. Auta oraz podejscia do niego :) Golfina, moim zdaniem, mistrzostwo!!!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Śro 23 Gru, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
mk1 g60 16v Pawła Hasse jest teraz w Łodzi u gościa od mk1 czarno czerwonej 1.8T budowanej przez GTO :)



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Śro 23 Gru, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
bylo slychac lokalnie ze to "Limited", ale to juz moze by sie wypowiedzieli VIPowie z Pomorza, np. Hafcik albo WielkiBrat :$

tylko ze to jakos juz dawno bylo :]


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Czw 24 Gru, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4697235


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Sob 26 Gru, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008
Posty: 157
Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
da(vw)id napisał(a):
Tłoki z G60 w KR z cieciem bloku i kołem rozrządu z regulacją - inaczej nie zadziała...
Roboty ogrom a efekt średni, lepiej uturbić 16stke i tyle ale wogóle nie ma o czym gadać narazie.


Najprostsze rozwiazanie to tloki+korby od Audi S2, nie trzeba nic ciac itp itd



_________________
∙ VolXplayers ∙
Offline
 Profil    5752869
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Nie 27 Gru, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Paź, 2004
Posty: 970
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Scirocco MK1 & Polo 86C 2F G40
Swieta czas przemyśleń, silnik idzie do golfa a corrado:

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11035824

Zapraszam.



_________________
Scirocco MK1 SL: viewtopic.php?f=98&t=88229&p=841991#p841991
Golf MK1 Floridablau itp: viewtopic.php?f=87&t=25441
Caddy MK1 GTI: viewtopic.php?f=98&t=35179&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Nie 27 Gru, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Paź, 2007
Posty: 2060
Skąd: Pisz
Gadu-Gadu: 0
Auto: Mk1 Cabrio
da(vw)id napisał(a):
Swieta czas przemyśleń, silnik idzie do golfa a corrado:

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11035824

Zapraszam.

Świetna decyzja ;) !!
To przy okazji mam nadzieję, że i komorę trochę odświeżysz ?? :P No i silnik chrom-polerka tak ?
Opisz jakie masz plany do tego kroku ?? :)
Jestem mocno ciekaw czy jednak to prawda, że mimo zrobionego G60 na nowych częściach i dobrych-bo na pewno lipy nie będzie, to i tak przy ostrej jeździe padnie :P Bo każdy tak narzeka :( A ty jednak lubisz sobie szybciej pośmigac, więc jestem mocno ciekawy efektów :D Może i Drakeowi się odwidzi i jednak zostanie przy "G" :D Życzę powodzenia i wytrwałości yupii
pozdrawiam



_________________
Golf 1 Cabrio by Rytel : viewtopic.php?f=98&t=25732&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 + inne] by Da(vw)id
PostWysłany: Pon 28 Gru, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Paź, 2004
Posty: 970
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Scirocco MK1 & Polo 86C 2F G40
Plany:
1) Etap 1
- rozebranie PG z czesci które idą do chromu i do polerki
- lakierowanko tego czego nie da sie pochormować
- nowy pasek rozrządu i uszczelnienia tak żeby nie wracać do tematu
2) otwarcie maski i szarpniecie KR'a z golfa
3) wrzucenie G60 i pospinanie
4) jazda próbna ;)

Black cabrio - piszesz jak właściciel OPLA... czyli to co wyczytałeś o G60...
Ale widocznie musisz sie przekonać ja sie kiedyś smiałem z G40 że co to jest wogóle... ale szybko sie "sprostowałem"

Jechałeś kiedyś zdrowym G60???
Ja ostatnio miałem okazje seryjnym 160 konnym corrado w stanie "kolekcjonerskim" robiłem chłopakowi kompresor pół rokue temu i niedawno mnie odwiedził, silnik bez żadnej modyfikacji, przebieg 120tyś km doładowanie 0,7 na seryjnym kółku, powiem szczerze że miedzy zmianą biegów tylko sobie próbowałem wyobrazić to samo +50KM minus 300kg.

Jeżeli ma mi dać radość choćby przez jeden sezon wiem że warto!
A co może paść
- tłok? nie jest to jakiś duży wydatek nawet gdyby trzeba dół silnika kupić i zrobić na nowo
- kompresor, mam kilka rozebranych i coś sobie z nich złoże w razie w. (w co wątpie bo jest igła)
- panewki też dół kupujesz i jedziesz dalej

Jest kilka zasad których trzeba przestrzegać żeby w/w sie nie wydarzyły.

a jak mnie wk... to go wyrzuce i wróce do 16V ;)



_________________
Scirocco MK1 SL: viewtopic.php?f=98&t=88229&p=841991#p841991
Golf MK1 Floridablau itp: viewtopic.php?f=87&t=25441
Caddy MK1 GTI: viewtopic.php?f=98&t=35179&start=0
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 134 z 174 [ 2597 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 174  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe