VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Golf mk2 GTD] AAZ + SWAP ARL 315KM/615Nm https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=92362 |
Strona 1 z 7 |
Autor: | Michal_1977 [ Nie 12 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | [Golf mk2 GTD] AAZ + SWAP ARL 315KM/615Nm |
Witam serdecznie. Przedstawiam Wam- Zielonego ![]() MODEL: Golf mk2 CL Madison -->GTD SILNIK: 1,6TD (1V) --> 1,9TD (AAZ) MOC: 1V-130PS 256NM -->AAZ-191PS 325Nm MODY POD MASKĄ: Silnik:1V 1,6TD (60KM)porobiony na 130PS/256Nm-out,obecnie AAZ 1,9TD porobiony na 191PS/325Nm Pompa wtryskowa ori 1V-out,9mm-out,10mm z TDI-out,[u]obecnie przy AAZ-11mm z IVECO 2,8TD + timing i gov mod[/b] Turbo K-14-out,K-24,obecnie przy AAZ- T3 z LT 2,4TD Kat-out Metalowa uszczelka pod głowicą od TDI-AFN Wskaźnik turbodoładowania FMIC od Renault Master Wtryski DNO SD261 od Merca Wał korbowy z TDI Korbowody wzmacniane z TDI Kolektor ssący od 1,9TDI PD AUY Oil Cath Tank Wydech 60mm-,pipa-out,tłumik końcowy-dwururka od GTI,całość przelot Puszka f.powietrza bez trąbki-out,obecnie przy AAZ- odseparowany stożek Skrzynia 4S-out,4T-out,AFF od Passata-out,obecnie ASD z mk3 1Z Przeguby od 1,9TD Półosie z mk2 1,8 16V ZAWIESZENIE: -60/-60 MTS UKLAD HAMULCOWY: Przód- 136mm --> 256mm went. --> 280mm went. Tył- bębny --> tarcze 236mm KOLA: Jakieś alu --> Borbet -->Ats Cup 15''/7J --> Keskin KT1 16" 4x9J 4x100 ET-2x15,2x25 NADWOZIE: Zielone szyby-seria Szyber 3D Lakier metallic-LB6Z Montanagrün Wspoma-pompa Audi A4,magiel Golf mk3 GTI Przyciemnione szyby folią One Way Vision Tylne lampy red-black GTI Grill na 2 ślepia 2 "stabidrążki" przód/tył Halogeny w zderzakach Lifty pod maską Grzane spryskiwacze Lotka Wotex Soczewki Bi-H7 Xenon 4300K Elektryczne lusterka z podgrzewaniem Pakiet GTI Twarde podszybie Przekaźniki świateł mijania i drogowych Belka z heblami od GTI (tył) Konserwacja Świeży lakierek Centralny zamek WNETRZE: Mocniejsze podświetlenie licznika- LED Ulepszony panel "klimy" Wnętrze bagażnika z MK3 Oświetlenie bagażnika Gałka zmiany biegów z MK4 Wnętrze z "10 milionen edition" Czarne słupki Czarna podsufitka Miękka decha z paskiem GTI AUDIO: Seria...może troszkę ulepszona. Wiec może od początku- jakieś 6 może 7 lat temu zacząłem wraz z bratem rozglądać się za autem.Biorąc pod uwagę,że markę VW znałem i lubiłem od bardzo dawna (lata szkolne),więc miałem nieco uproszczone zadanie- pozostał wybór modelu.Auto miało być do 5kPLN,małe,ekonomiczne i koniecznie w dieslu,więc zarys poszukiwań zwężył się do tego stopnia,że padło na Golfa mk2 z 60-cio konnym silnikiem 1,6TD 1V.Auto przez rok,czy dwa służyło jako zwykły dupowóz dopóki nie wpadłem na chytry pomysł,żeby "odmulić" poczciwego dieselka.Zacząłem kombinować i przekopywać internet,co z tym dziadygą zrobić,żeby zaczął jako tako odpychać się. Wujek Google tak mnie pokierował,że trafiłem na odpowiednie wskazówki opisane na forum vwgolf.pl. Opisałem co mnie boli,co chcę uzyskać i po otrzymaniu odpowiedniego info,szybko zabrałem się do roboty nieświadomie połykając bakcyla tuningowego,związanego- jak się później okazało- nie tylko z silnikiem. Wszystko co znajdziecie poniżej wykonałem własnoręcznie. Nikomu nic nie zlecałem. Czy to pierdółka,czy wielki problem- wszystko pokonałem sam. Oczywiście trzeba uwzględnić fakt,że np.silnika sam nie włożyłem,tylko musiałem poprosić o pomoc,ale tak jak wspomniałem- żadna robota przy Zielonym nie była nikomu zlecona ![]() Przed modyfikacjami wyglądał sobie tak: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Później po połknieciu wspomnianego bakcyla,tak to mniej więcej przebiegało: Wszystko zaczęło się od braku mocy,więc postanowiłem zmienić turbinę. ![]() Zamiast ori K-14,dowaliłem K-24,ale efekt był znikomy.Brakowało mi tego "kopa" w granicach 2500rpm,mimo,że wyciachałem kata. Kolejnym krokiem,było znalezienie pompy z LDA,bo tej już miałem dosyć. ![]() ![]() ![]() Dogadałem się z kolegą i załatwiłem pompę od MK3 1,9TD. ![]() Po zamontowaniu tej pompy,wreszcie auto zaczęło jeździć tak jak chcę. Obowiązkowo zamontowałem wskaźnik doładowania. ![]() ![]() Kręcenie dawką i ciśnieniem zmusiły mnie do rozglądnięcia się za jakimś IC. W łapy wpadł mi taki "niewielki" od Renault Master.Wcześniej na forum coś o nim czytałem i byłem pewien,że to co kupiłem,bez problemu włazi przed chłodnicę. Oto mój FMIC: ![]() ![]() ![]() ![]() Przy aku pojawiła się niespodzianka,tzn zrobiło się ciasno,ale pokonałem to,odsuwając go trochę w stronę zbiorniczka na płyn ![]() Montaż orurowania (kanalizacji). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Po tych modach auto wreszcie nabrało wigoru i już do szczęścia mi wiele nie brakowało,ale w międzyczasie okazało się,że pierścienie tłokowe idą spać.Palił coraz gorzej z rana,stracił moc,a z odmy walił czarny dym.Zbiegło się to na tyle dobrze w czasie,bo i tak planowałem zdzierać głowicę,żeby wymienić uszczelkę na metalową od TDI Pierścienie zastosowałem firmy GOETZE ![]() ![]() Głowica pojechała do szlifu (profilaktycznie) ![]() Tłoki poszły pod polerkę: ![]() Blok w stanie prawie idealnym: ![]() Może fotka tego nie przedstawia,ale tak było. Silnik został uszczelniony i zalany olejem 10W40 z dodatkiem dwusiarczku molibdenu.Dodałem także Ceramizer. Po tym "szwedzkim" remoncie auto hulało jak talala. "Zregenerowałem" moją K-24. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Owa regeneracja,obejmowała jedynie wypiaskowanie obudowy.Może to nic nie daje,ale oko cieszy. Wymieniłem panewkę wałka pośredniego,bo stara wytarła się w elipsę i kosiło pasek rozrządu ![]() ![]() ![]() ![]() Później mody rozwijały się raz wolniej,raz szybciej,a wszystko w zależności od tego,czy była "lewa" kasa i czas na to ![]() Przeszczep pompy i ulepszenia19 lip 2009. ![]() ![]() ![]() Przyciemnianie szyb 24 lip 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Skrzynia 4T po liftingu (lakier metalik) 16 wrz 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przeróbka wydechu (pipa out) 18 paź 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zmiana audio 27 paź 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przeróbka podświetlenia panela "klimy" 29 paź 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() Kolejna przebudowa pompy wtryskowej 08 lis 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prace nad zderzakami i przeszczep 18 lis 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zmiana i renowacja altka 22 lis 2009. ![]() ![]() Remont i renowacja rozrusznika 18 gru 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Renowacja i zmiana suszarki 29 gru 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Modernizacja kanalizacji IC 30 gru 2009. ![]() ![]() ![]() ![]() Kupno,regeneracja i renowacja zacisków od GTI-tył 24 sty 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Montaż przekaźników świateł 19 lut 2010. ![]() ![]() ![]() Poprawki przy wskaźniku ciśnienia 20 lut 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Belka od GTI + wcześniej zrobione zaciski + nowe tarcze 256mm i klocki 9 mar 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() Zakup zawiasu MTS 10 mar 2010. ![]() ![]() ![]() Kapitalny remont budy 28 mar - 02 maja 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Polakierowane,zakonserwowane.Składanie wszystkiego do kupy,a po drodze co było do wymiany,zostało wymienione. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Remont ukończony ![]() Budowa sprzęgła "Made in Home",czyli docisk na podwójnej sprężynie 16 maja 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Upragniona kiera z Polo G40,wreszcie u mnie 23 maja 2010. ![]() ![]() ![]() Twarde podszybie 01 cze 2010. ![]() ![]() ![]() Oczyszczanie turbiny-film 01 cze 2010. http://www.youtube.com/watch?v=Ef89fta080Y&NR=1 SESJA ZDJĘCIOWA 03 cze 2010. ![]() SWAP skrzyni biegów z 4T na AFF od Passata i sprzęgła na większe i odchudzone sprzęgło 06 cze 2010 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SWAP miękkiej deski rozdzielczej 07 cze 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Naprawa skrzyni biegów i dołożenie dłuższej 5-ki 16 sie 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mała sesja zdjeciowa 20 wrz 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SWAP wnętrza bagażnika z MK3 20 wrz 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Montaż świecidełka w bagażniku 24 wrz 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kupno i montaż halogenów w zderzaku13 lis 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() Kupno i montaż liftów pod maskę 20 lis 2010. ![]() ![]() ![]() Zmiana wtrysków na Merce DNO SD 265 12 gru 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() Montaż grzanych sprysków z MK3 18 gru 2010. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Znów mody w pompie 26 sty 2011. ![]() ![]() ![]() Przygotowanie kół do sezonu letniego 6 lut 2011. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gałka zmiany biegów z MK4 23 lut 2011. ![]() ![]() Lotka VOTEX 23 lut 2011. ![]() ![]() ![]() Projekt soczewkowy 13 mar 2011. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Budowa pompy wtryskowej 11mm (Iveco 2,8TD) 20 mar 2011. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Remont silnika i montaż pompy 11mm z IVECO 2,8l Turbo Daily 01 kwi 2011. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mocniejsza grawitacja,czyli-MATKA GLEBA 4 kwi 2011. ![]() ![]() ![]() Elektryczne lusterka i centralny zamek 10 kwi 2011. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Majówka 2011 i jakiś śmieszny wykres 27-29 maj 2011. ![]() Album Majówka Pakiet GTI 20 cze 2011. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zmiana grill'a na 2 ślepia 3 paź 2011. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zmiana wnetrza 10 sty 2012. ![]() ![]() ![]() Zakup lepszych lamp HELLA i polerka zbędnych napisów 12 sty 2012. ![]() ![]() ![]() Wygłuszanie podłogi 13 sty 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() Zmiana hebli na 280mm 29 sty 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Skrzynia ASD od Golfa mk3 1Z + sprzęgło 228mm 28kwi 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kupno i remont motoru AAZ 21lip-6sie 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SWAP 1V --> AAZ 8sie-11sie 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zbiorniczek,licznik,nagrzewnica 16 paź 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trochę drobiazgów pod maskę 29 lis 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tuleje wahacza z Audi TT,Magiel z MK3 GTI,klocki 30 lis 2012. ![]() ![]() ![]() Hamownia MAHA w ASO VW 01 gru 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Film z hamowani- http://www.youtube.com/watch?v=tWM_usIg ... ature=plcp Dochodzą dystanse,żeby szerzej było 04 gru 2012. ![]() ![]() ![]() Mała sesyja na myjce 26 gru 2012. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Walka z ciśnieniem w pompie,żeby ugrać więcej Niutonometru 07 sty 2013. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Budowa i montaż OIL CATH TANK 12 mar 2013. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zielony pojawił się w zapowiedzi Majówki 2013 10 kwi 2013. http://www.youtube.com/watch?v=dgATx4ZFmwY Dynówka 2013 21 cze 2013. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Słynny w Polsce film z Zielonym w roli głównej- http://www.youtube.com/watch?v=GYOmUKSSjdo Silnik otrzymuje 2x większe płuca i jeszcze lepiej zaczyna jechać 22 cze 2013 ![]() ![]() Nowe chłodnica Magneti Marelli i kolektor ssący od 1,9TDI AUY 10 sie 2013. ![]() ![]() ![]() ![]() Nowe koło! Keskin KT1 4x9J R16 22 wrz 2013. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Czarne słupki i sufit,oraz czarne klamki z "mydelniczkami" 17 lis 2013. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na koniec dorzucam nieco większe fotki.Niektóre marne,bo marne,ale są ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ________________________________________ Na razie byłoby tego tyle,ale jakieś plany jeszcze są ![]() ![]() |
Autor: | herusek [ Nie 12 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
Masz jakieś aktualne filmidło jak to jedzie? Super ogarnięty temat. Jakby wywalic folie i naklejki z szyb i zmienic wycieraczki na klasyczne to byłoby lepiej moim zdaniem ![]() |
Autor: | Michal_1977 [ Nie 12 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
herusek napisał(a): Masz jakieś aktualne filmidło jak to jedzie? Aktualnego niestety nie mam z tym silnikiem. Zawsze jak sobie przypomnę o nim,to nie mam czasu,a jak jestem w aucie,to nie mam przy sobie aparatu... Coś się zrobi na wiosnę,bo teraz nie ma nawet zimowego obuwia na sobie i przegląd skończył się w Sylwestra,którego celowo nie opłacałem-niech Golfik odpoczywa. Zielony wiosną wyjedzie na drogi,teraz zapadł w sen zimowy ![]() |
Autor: | Wojtas [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
wkład pracy w auto ogromny, ale na ATSie dużo tracił. teraz na Keskinie jest tysiąc razy lepiej, wygląda dobrze, zbiera się pewnie też nieźle. ![]() |
Autor: | tbialyjettamk2 [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
Mega ukłon za wkład pracy ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dawid [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
świetne auto,dla mnie jedyny minus to cięcie dachu pod szyber.poza tym ogromny nakład pracy włozony w auto.wnętrze zostaje czy będziesz wkładał cos innego?? tak jak pozostali ciekawi mnie jak to jedzie.190Ps to już musi nieźle kopać aa i szacun za poukładany temat.sam ze swoim w sobote walczyłem i cały dzień na to zleciał. |
Autor: | Stalu [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
[quote="dawid"]świetne auto,dla mnie jedyny minus to cięcie dachu pod szyber.[/quote] Szyber już był jak kupił to auto, a jedzie to pięknie i kopci jak lokomotywa ![]() http://www.youtube.com/watch?v=dKeK0J32ou4 |
Autor: | dawid [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
Stalu napisał(a): kopci jak lokomotywa czyli ja na diesla przystało ![]() |
Autor: | turpik [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
bardzo profi podejscie do tematu kiedys tez mialem 1V i chcialem cos tam dlubac w nim ale jednak poszedlem latwiejsza droga i zrobilem swap na tdi gdzie uzyskiwanie wiekszych mocy nie stanowi problemu co jeszcze bardziej podnosi poziom twojego projektu. zycze bezawaryjnosci ![]() |
Autor: | grendzin [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
Chyba jeden z lepiej ułożonych tematów na forum ![]() ![]() |
Autor: | Michal_1977 [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
Dzięki za pozytywne nastawienie i za wszelkie uwagi ![]() Wojtas napisał(a): wycieraczki i naklejki Naklejki-niewykluczone,co do wycieraczek-się zobaczy,bo jak wspominam te klasyczne,to mnie telepie,a mam tu na myśli ich pracę-chwianie się,drżenie,a tym samym-dziadowską pracę... ![]() dawid napisał(a): dla mnie jedyny minus to cięcie dachu pod szyber W tej kwestii już nie będę pisał,bo Stalu mnie wyręczył ![]() dawid napisał(a): 190Ps to już musi nieźle kopać Spokojnie daje radę najzdrowszemu VR-owi (nawet w budzie mk2) mimo,że mam najdłuższą skrzynię z serii 02A. dawid napisał(a): szacun za poukładany temat turpik napisał(a): bardzo profi podejscie do tematu grendzin napisał(a): Chyba jeden z lepiej ułożonych tematów na forum No to lux,bo powiem szczerze,że jak go pisałem,to ze 3 razy zaglądałem do regulaminu działu,żeby jakiejś głupoty nie zrobić i myślę sobie- jak poleci do zsypu,to mnie chyba szlak trafi,za tyle godzin pracy ![]() |
Autor: | Niki20 [ Pon 13 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
Michał Ty wiesz, że jest syto! Jedna z ładniejszych dwójek jakie widziałem. Czekam na dalszy rozwój sytuacji ![]() |
Autor: | Michal_1977 [ Wto 14 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
Niki20 napisał(a): Czekam na dalszy rozwój sytuacji Niki20 szukam ori elektrycznych szyb 3D,ori pneumatycznego centralnego zamka i chyba nadal będę szukał Syncro,ale tylko i wyłącznie jeśli będzie kompletny dawca- mk2,żeby po ludzku przeszczepić tunel i tył,a nie klepać i spawać ze zwykłej blachy. Jak już coś psuć,to robić to dobrze ![]() Inne plany? Hmm,pewnikiem coś tam jeszcze się wymyśli ![]() |
Autor: | boss999 [ Wto 14 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
Michal_1977 śledzę pracę przy aucie od dawna, jest bardzo dobrze, keskin bardzo fajnie tu usiadł, no i ten TD tak pokręcony ![]() ![]() |
Autor: | Michal_1977 [ Wto 14 Sty, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Golf mk2 GTD] Golf drugi Michała- AAZ 191PS 325Nm |
boss999 napisał(a): keskin bardzo fajnie tu usiadł Wpadnie gwincior,to dojdą jeszcze dystanse,które kupiłem we wrześniu,ale właśnie z powodu braku gwintu,nie mogą doczekać się montażu ![]() |
Strona 1 z 7 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |