VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk1 1.8T] by Guzik ULTRALAGGERA ! https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=75108 |
Strona 1 z 12 |
Autor: | Guzik [ Nie 06 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | [mk1 1.8T] by Guzik ULTRALAGGERA ! |
Siema, jedynym powodem dla którego założyłem temat jest to że będę miał wszystkie zdjęcia w jednym miejscu ![]() po ponad roku przerwy postanowiłem że zrobię coś na co miałem już od dawna ochotę... czyli zbuduję sobie mk1 którym będę mógł się pobawić ![]() poprzednie moje mk1 prezentowało się tak: ![]() MODEL: Golf Typ17 SILNIK: 1.6[?] swap na 1.8T AUQ 180km MOC: ![]() MODY POD MASKA: tak jak fabryka nakazała, będzie czysty OEM ![]() ZAWIESZENIE: gwint UKLAD HAMULCOWY: przód 280, tył mk4 KOLA: bliżej nie określone koła w rozmiarze szesnastym NADWOZIE: szeroka dokładka WNETRZE: fotele + kanapa od corrado AUDIO: seria a nawet brak ZMIANY PRZEPROWADZONE: gwint na aucie, silnik zdemontowany PLANY: wszystko opisane, plany zmieniać się będą z dnia na dzień, póki co swap Większość mówiła że zacząłem dość nietypowo bo od kupienia dawcy jakim jest Seat Leon, po auto wyruszyłem z Carlssonem na Śląsk... 1000km przejechane i auto w domu ![]() Później przyszła pora na zakup biorcy... tutaj wielkie podziękowania dla zbif'a, można powiedzieć że gdyby nie on, tego auta by nie było ![]() No i znów czekała mnie podróż, tym razem troszkę bliżej bo do Poznania. Zapakowany do prywatnego auta, laweta podpięta, wolne z pracy i można lecieć po auto. Później już tylko rozkręcanie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Część seata została rozsprzedana, wiązka elektryczna wyciągnięta jak i inne potrzebne części ![]() markOne bez silnika ![]() i dalej już poszło.. ![]() ![]() ![]() Z silnika zostało wykręcone to co zbędne Mocowanie silnika jest w trakcie "dłubania" za pomoc dziękuję da(vw)id'owi postaram się na bieżąco aktualizować. [12.05.2012] mając chwile wolnego czasu posiedziałem w garażu ![]() ![]() Cały napinacz został zdemontowany i zastąpiony rolką starego typu ![]() ![]() ![]() Skrzynia biegów można powiedzieć że jest, czeka tylko na ostatnią decyzje, wybierak został zdemontowany z Seata i zostanie zamontowany w Golfie ![]() [01.06.2012] Zaległości spowodowane 12h zmianami w pracy, udało mi się nadgonić w tym tygodniu ![]() Łapa spawana na "sucho" bez mierzenia do auta - zobaczymy co z tego wyjdzie ![]() no i pozostało powiesić silnik na tej łapie ![]() Jakby ktoś nie wiedział, to działam bez podnośnika i kanału ![]() zdjęcia robione kluczem trzynastką i dziesiątką za co z góry przepraszam. [02.06.2012] tuley napisał(a): szyyybko idziesz ![]() kiedy planujesz wyjazd? ![]() Nie ma co planować, trzeba działać ... zobaczymy jak się uwinę ![]() pczerniej napisał(a): to co a Evencie się widzimy i stajemy na kreske ![]() ![]() hehehe jak pożyczę od kogoś mk1 to możemy stanąć ![]() ![]() Trzeba sobie jakoś radzić ![]() Takie tam ![]() Jeżeli chodzi o wnętrze, to zostaną fotele z Corrado no i wybierak nie będzie w żaden sposób schowany ![]() ![]() [09.07.2012] rusztowanie załatwione, no to można działać ! ![]() w górę.. i w dół.. ![]() wymiana mocowania silnika ![]() ![]() Zawieruszyłem gdzieś dolną osłonę rozrządu... i wietrzenie dupy.. ![]() [17.07.2012] Takie tam z zaskoczenia ![]() ![]() ![]() Szczerze mówiąc, myślałem że miska będzie niżej ![]() [23.09.2012] Co raz bliżej końca będzie wtedy jak to zacznie odpalać ![]() Póki co sprzęgieł do auta ![]() powinno wytrzymać ![]() mam lekkie opóźnienie z fmic.... Dziś odebrałem taką o to paczuszkę 660x230x65 z FMIC.PL ![]() ![]() ![]() Wczoraj została zamontowana podstawka Mocal'a pod zewnętrzną chłodnicę oleju (13rzędowa), przy okazji nowy filtr ![]() ![]() Skrzynia na swoim miejscu ![]() ![]() Intercooler zamocowany ![]() wszystkie plastiki założone, maska zamyka się bez żadnej kolizji ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niestety nie będzie frontu z 4 lampami z przyczyn oczywistych.. Na przód dojdzie jeszcze zderzak i szeroka dokładka ![]() ![]() Będzie trzeba przyzwyczaić się do takiej mordki.. [20.10.2012] Dziś udało się pospawać dolot IC>turbo, IC>przepustnica ![]() ![]() ![]() ![]() materiał: stal nierdzewna 60mm zużyty materiał: ~5 kolanek 90stopni 60mm, ~1m rury 60mm, 3 łączniki silikonowe [04.11.2012] arturro, fajnie to będzie wyglądało jak będzie w ruchu ![]() Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w tym roku auto będzie się poruszało o własnych siłach ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [25.11.2012] musze zacząc sie uwijać z autem, do następnego czwartku muszę mieć mniej więcej ogarnięte chłodzenie, paliwo i oleje.. zamówiona została chłodnica oleju 10 rzędowa hamulce 280mm zaciski oplowskie, tarcze corradowskie 4x100 zamontowane... zbiornik od diesla tez na miejscu... Hamulce na przód * tarcza 280mm 4x100 * zacisk GM 54mm Chłodnica oleju 10 rzędowa 240 x 135 x 50 mm ![]() ![]() Pora się zbroić ![]() jak tak dalej pójdzie to północna część Polski będzie bogata w mk1 1.8T ![]() Chłodnica oleju zamontowana tymczasowo ![]() zaślepka pod te combi valve/sai czy jak to sie tam zwie zrobiona i zamontowana ![]() po wywaleniu SAI, N249, PCV, EVAP, zostało sporo miejsca przed kolektorem, dzięki temu zmieszczą się płaskie wentylatory 9" i 10" ![]() [04.12.2012] _ZaBa_ napisał(a): niestety śnieg już spadł ![]() [03.03.2013] Zapinać to może i będzie .. ale najpierw musi jeździć samo ![]() Nowy wybierak - stara skrzynia.. jak połączyć linki ze skrzynią gdy śruby mocujące nie pasują? dorobić nowe ![]() ![]() koniec marca - kwiecień powinno wszystko latać Mam nadzieję że z tego nie będzie leciało jak z sita ![]() ![]() w weekend zabiorę się za montaż zbiornika i przewodów paliwowych ![]() Mam strasznie ograniczony czas, ale zawsze znajdzie się kilka godzin żeby pogrzebać przy żabie ![]() dziś wymieniłem zbiornik paliwa, zamontowałem przewody z tekalonu, podpiałem pompe paliwa.. wszystko działa ! ![]() ![]() ![]() [10.04.2013] Mam i koła na przód, szerokością nie powalają bo zaledwie 6j, ale na czymś muszę się turlać póki co ![]() ![]() ![]() ![]() guma będzie 195/45/15 zabieram się powoli za wydech ![]() [19.05.2013] Auto dostało nowe łapy od Pro-tune.pl, przy okazji założyłem nowy rozrząd ![]() rury na wydech i tłumik mam na miejscu, powoli zaczne go ogarniać ![]() ![]() [26.05.2013] Chłodzenie ogarnięte, dolot poskładany na gotowo ![]() Można powiedzieć że góra skończona.. pozostało rozwiązać problem " miękkich hamulców " póki co DP gotowe ![]() w tygodniu może uda się dokończyć resztę wydechu ![]() [01.06.2013] Wydech kompletnie zrobiony ![]() http://youtu.be/EKw9_qhtjVQ Pozostały kosmetyczne sprawy http://youtu.be/0b57RoNqDKQ Pompa hamulcowa do zmiany na tą z T4 ![]() uszczelka pod podstawką chłodniczki oleju do wymiany porządek z przewodami paliwowymi, najlepiej jakieś plastikowe złączki szeroka dokładka, polerka, i można smigać ![]() Pierwsze szybkie mycie już za nami ![]() ![]() [06.07.2013] Auto dostało nową szeroką dokładkę na przód, nową atrapę chłodnicy za co chciałbym podziękować stefanowi Uszczelka pod podstawką filtra oleju wymieniona, już nic nie cieknie ![]() pozostało do końca ogarnąć hamulce na dzień dzisiejszy poruszam się tak ![]() |
Autor: | kogud [ Nie 06 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
Będzie mocny sprzęt.. napisz coś o swoich planach bo mnie intryguje temat ![]() |
Autor: | ector [ Nie 06 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
Tak myślałem, że coś dłubiesz w temacie ![]() pozbyłeś się już tego ryczącego japońca? Powodzenia z jedyną ![]() |
Autor: | drag_op [ Nie 06 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
ooo żelazko, też chyba było robotne, co? Mk1 kolejny pocisk bedzie ![]() |
Autor: | noname_conek [ Nie 06 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
oby zapału nie zabrakło, ja osobiście kibicuje żeby projekt doczekał sie zamierzonych celów ![]() |
Autor: | Guzik [ Nie 06 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
drag_op napisał(a): ooo żelazko, też chyba było robotne, co? W żelazku wymieniłem uszczelkę pod głowicą i pobawiłem się troche mam nadzieję że zapału nie zabraknie co do mk1 ![]() Jest naprawdę sporo osób które pomogą w "trudnych chwilach" |
Autor: | matrops [ Pon 07 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
rowniez 3mam kciuki za zbudowanie tego szatana ![]() |
Autor: | Marchles [ Pon 07 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
Ładna baza! 3mam kciuki za tą poTurbowaną jedynkę ![]() |
Autor: | jerry. [ Pon 07 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
Powodzenia w projekcie, zapowiada się naprawdę nieźle ![]() |
Autor: | SzafaTczeVW [ Wto 08 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
o panie majster ładnie się tu dzieje powodzenia w składaniu |
Autor: | tuley [ Wto 08 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
hehe super podejscie ![]() bede sledzil ![]() |
Autor: | mati1991lca [ Wto 08 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
ładne mody oby tak dalej |
Autor: | kokon [ Wto 08 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
zostawiasz zegary z jedynki? |
Autor: | Guzik [ Wto 08 Maj, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [mk1 1.8T] by Guzik |
SzafaTczeVW napisał(a): o panie majster ładnie się tu dzieje powodzenia w składaniu Patrz no, pod nosem ma a nic nie wie ![]() kokon napisał(a): zostawiasz zegary z jedynki? jak najbardziej tak ![]() |
Strona 1 z 12 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |