VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Golf Mk5 R32T BUB] 600+ hp daily car project
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=73578
Strona 1 z 22

Autor:  zlos [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  [Golf Mk5 R32T BUB] 600+ hp daily car project

Autko do jazdy do pracy, codziennie i z jak najmniejszą ilością "podwózek" lawetą.

MODEL: Mk5 Golf R32 DSG MY2009

SILNIK: 3,2 VR6 24V BUB

MOC: seria 250KM, dzisiaj 608KM

Najświeższe cyferki:
Image

MODY POD MASKĄ:
Silnik
- Seryjny odprężony przekładką
- Śruby głowicy Raceware
- Śruby korbowodów ARP
- Śruby głowne wału korbowego ARP
- Panewki korbowodowe "wzmocnione"

Skrzynia biegów - pierwszy Golf ze skrzynią DQ-500 na świecie
- swap skrzyni DSG DQ-500 z Audi RS3.
- zaprojektowana nowa obudowa do skrzyni
- nowe koło zamachowe, wymiana seryjnego dwumasu na ręcznie rzeźbiony jednomas, spadek masy wirującej
7 biegowa skrzynia, która seryjnie jest odporna na 600 Nm. Przełożenia 1-6 porównywalne do starej DSG, 7 bieg w prezencie jak nadbieg autostradowy. Efekt: prędkość teoretyczna na 7. biegu ok. 350 km/h wg GPS (wskaźniki pokażą okolice 370 km/h wtedy).


Układ dolotowy:
- Aluminiowy kolektor ssący
- Intercooler "Home Made" by Compsport
- Orurowanie Aluminium
- DV Stock 710N

Układ wydechowy:
- Turbosprężarka Garett GTX 3582R
- Wastegate Tial
- Kolektor Wydechowy Compsport
- Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Motorsport

Układ paliwowy:
- 6x Bosch 750cc
- Pompa paliwa Bosch 044 podkręcona

Elektronika:

1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport
- Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą
- Brak dwóch tylnych sond lambda
- Brak SAI
- Brak EVAP
- Kalibracja "wiekszego" MAFu

2. Sterownik DSG Temic CompSport
- Procedura startu 4300rpm
- Skrócone czasy zmiany biegów
- W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down
- W trybie manualnym możliwa jazda na odcięciu
- Zmiana biegów od 6500 do 7400 rpm w zależności od trybu pracy skrzyni biegów (D,S,M) jak i samego biegu
- Zwiększony docisk sprzęgieł pozwalający przenieść ponad 700Nm

3. Wskażniki
- Defi (Boost,EGT)
- Polartec FIS+ Advanced (dane z CAN, do 40 parametrów na 5 ekranach)

4. Sterowanie doładowaniem HKS EVC

5. Haldex Performance Controler (3 tryby pracy, najwyższy daje ok. 50% momentu na tylną oś non-stop)

ZAWIESZENIE: Bilstein B16 PSS10, niżej o 20mm do serii R32; do zmiany na KW Street Comfort, twardy zawias destabilizuje auto przy wysokich prędkościach

UKŁAD HAMULCOWY: przód: Alcon/STaSIS 4Pot, 355/32mm, tył: tarcze Alcon 320mm

KOŁA:
1. OZ Ultraleggera, R18/8", ET 35, ContiSport 5, 225/40/R18
2. Forge 19x8,5 ET41, Michelin Super Sport 235/35/R19


NADWOZIE: seria

WNĘTRZE: fotele Motorsport zamienione na serię R20 Mk6, boczki obszyte skórą

AUDIO: seria (RNS510) nieużywana

Auto wielu z Was znane, poprzedni właściciel opisał na dwóch forach (tutaj niestety nie znalazłem). Jeden z mocniejszych Golfików w PL padł moją ofiarą po tym, jak moje R20 zostało rozbite :( a ja szukałem następcy z większym kopniakiem.

Obecnie w trakcie dopieszczania szczegółów.

FOTY:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

nowe hebelki przód:
Image

Miłego oglądania
złoś


update 2013-05-27
wyniki z 1/4 mili z MajóVWki w Ułężu
Image

Autor:  moss [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

Świetna R-ka w ładnym kolorze. Z taką mocą to dopiero musi jeździć :ok: Były rozważania na temat innych, mocnych aut m.in o Corvettcie - czemu akurat znowu padło na R-kę? :hmm: ;)

Autor:  Rogii [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

piękne pędzidło jamajama jamajama

Autor:  zlos [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

moss napisał(a):
Świetna R-ka w ładnym kolorze. Z taką mocą to dopiero musi jeździć :ok: Były rozważania na temat innych, mocnych aut m.in o Corvettcie - czemu akurat znowu padło na R-kę? :hmm: ;)


Autko jakoś się odpycha :)

Pomysł z Corvette umarł przez moją żonkę oraz fakt, że wzięła i mi dzieci urodziła (shit!).

Ergo:
- żona w Corvette w trakcie deszczu/śniegu to żona nieżywa lub wkurzona
- ja w Corvette w trakcie śniegu to ja bez Corvette po kilku minutach
- ja w Corvette z 2 chłopami jak dęby w drodze do szkoły do dużo za dużo dużych facetów w małym, 2 miejscowym aucie

A że Golfik ma tyle samo w kociołku co Corvette oraz żadnego z wyżej opisanych problemów, to wybór był jasny...

Autor:  karpiurban [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

łooooo gratuluje... to musi rwac asfalt.
jakis filmik jak to chodzi?

Autor:  wojtsen [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

coooo coooo coooo coooo coooo muszę wyłączyć kompa...

Autor:  sundecade [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

zlos napisał(a):

Pomysł z Corvette umarł przez moją żonkę oraz fakt, że wzięła i mi dzieci urodziła (shit!).


haslo roku niee niee

modyfikacje silnikowe powalają :$

Autor:  bballplayaa [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

tylko tyle mam do powiedzenia :ok:

Autor:  darek-vw [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

szczerze nie wiem co mam napisać :D

wielka szkoda "R20", ale następca jest godny ]:)

...i te fotele we wnętrzu, mega są :]

Autor:  Marchles [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

Jest kozak, chociaż poprzedni Golf bardziej mi się podobał, no ale stało się jak stało.


Podoba mi się! jamajama


Pozdro

Autor:  Rumak [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

Piękna R-ka ,siwtne mody :ok: , choc przydało by sie lepsze koło

Autor:  truckman [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

Cytuj:
choc przydało by sie lepsze koło
Chyba nic lepszego do upalania nie kupisz.

Autor:  pczerniej [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

jest MOC coooo coooo

Autor:  zlos [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

truckman napisał(a):
Cytuj:
choc przydało by sie lepsze koło
Chyba nic lepszego do upalania nie kupisz.
OZ Ultraleggera w mojej wersji jest aluminium niskociśnieniowym. Dużą zaletą tej felgi jest jej niska masa na poziomie 7kg/szt. Wadą natomiast niska odporność na uderzenia i przeciążenia.

Dlatego mam drugi komplet kutych felg z hardcorową oponą. Kucizna znosi o wiele więcej...

A wygląd? Kwestia gustu.

Autor:  y0p5 [ Czw 22 Mar, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk5 R32 BUB] Turbo by CompSport by zlos

ja pierdziele :((
totalnie zazdrosc mnie zzera ;(

prze mega auto :ok:

Strona 1 z 22 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/