Model: Corrado ex G60 --> VR6
Silnik: VR6 2.8 + skrzynia DZL, lekki zamach, lekkie koła pasowe,Dolot 3cale z nierdzewki +stozek HKS w błotniku, wydech 2,5 cala Bastuck na 2 tłumikach
Nadwozie: Orginał, brewka kamei z przodu. Smoked front+ Bi-Xenon 6000k,Zderzak US z przodu+ pomaranczowe kierunki , poszerzone błotniki, dodatkowy stop
Wnętrze:Wnetrze w fioletowej Eko-skorze, podsufitka itp w szarej alcantarze, Elementy z carbonu
Zawieszenie: gwintowane, caber shims z tyłu -1,5 stopnia, camber plates z przodu -1,5 stopnia
Koła: Artec S2 9,5 i 10cali szerokosci + 215/35 Dunlop Sp 9000
Audio:VR6
Po sprzedaży polo i przekalkulowaniu wszystkiego sprzedaży paru innych rzeczy doszedłem do wniosku ze dupowoza mam i mogę pozwolić sobie na to co zawsze chciałem mieć czyli Corrado. Szukałem albo g60 albo Vr6 ale trafił sie fajny biały(dla mnie plus bo mało tego) Corras g60 to go wziąłem do 2006 jeden właściciel w niemcowni 60 letni i do 2006 serwisowany w aso. W Polsce zrobione 20tysiecy kilometrów i tez jeden właściciel. na stacji diagnostycznej wyszło ze wszystko OK nic nie zgnito nic nie kombinowane wszystko idealne jak na ten rok
Zmiany przeprowadzonew międzyczasie był w garażu silnik V5 teraz jego miejsce zastąpił 2,8 VR6 z lekkim kołem zamachowym i lekkim kołem pasowym od BSK-Tech, wpadł 3 stop w klapie, pomarańczowe kierunki, zaślepki na halogeny. Miejsce Schmidtow ML zajeły Artec S2 z przodu 9,5j +27mm dystansz oponami 215/35 Hankok S2 tył 10j +27mm dystans opony 215/35 Dunlop Sp9000. wszystko stoi na Gwincie PowerTech.
PlanyMalowanie
Zderzak US
Zmiana silnika, badz uturbianie Vry
1.05.2010 Dzien zakupu
6.06.2010 pierwsze mody
07.07.2010 Po drodze napatoszył sie kolejny Correk z ktorego przygarnołem pare gratów
12.07.2010 FIMC do G60 z orurowaniem z kwasa
24.07.2010 pierwsze foty na nowych Felgach ML 9j
25.07.2010 Mała szybka sesyjka s Sundecade'am z nie poskładanym frontem
08.08.2010 Wreszcie wpadł gwint z PowerTech'a do Corrado
04.11.2010 Zapadła decyzja o zmianie Silnika
05.05.2011 Mody auta opuzniaja sie poniewaz musiałem postawic garaz 4x7 zmieszcza sie wszystkie graty i 2 auta
06.05.2011 umyłem komorę i zamontowałem wentylatory na chlodnicy
06.06.2011 Wpadły nowe opony 215/35 Dunlop Sp 9000
22.09.2011 Miejsce niedoszłej V5 zajeło VR6 od Rapcia. 2.8 z lekkim kołem pasowym i skrzynia z V5( DZL) najkrotsza jaka jest
23.09.2011 Po licznych wyrzeczeniach sprzedaniu ML'i wpadło wymarzone od zawsze koło ARTEC S2 9,5j i 10j
tak wystaje z tyłu 10j
tak z przodu 9,5j
27.09.2011 VR wpadła na swoje miejsce
15.10.2011 Wreszcie udało sie naciagnac Dunlopki na 10j
22.10.2011 Pierwsza fotka S2 na aucie
26.10.2011 Kolejne czesci układanki czyli Laminaty z USA:) podszybie, odrzutnik wody i szerszy spojler
05.11.2011 Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
10.11.2011 Wreszcie poskładałem prawie calego Parcha
15.11.2011 Wpadły soczewki Bi-Xenonowe i Xenon 6000K
10.01.2012 Wpadły fotele Recaro z Escorta RS 2000 i do tego materiał na nowe obszycie
19.01.2012 Wpadły szyny Recaro + materiał na fotele , i jedno zdjecie frontu na soczewce
28.02.2012 Nowa chłodnica do Vr
03.03.2012 Dzis wyciagnołem parcha z garazu zeby se wywietrzył:D przy okazji wywaliłem tylna wycieraczke
28.03.2012 Wyprana podłoga
12.04.2012 Renowacja nawiewow, nowe gabki na klapkach i nowa nagrzewnica BEHR'a
18.04.2012 Wpadły zaciski z Porsche 4 tłoczki:D
30.04.2012 Przednie fotele odebrane
01.05.2012 Kolejne mody lekkie koło pasowe BSK
04.05.2012
Dzis mijaja 2 lata odkąd kupiłem Corrado z tej okazji odebrałem kolejne czesci tapicerki:D
16.05.2012
Adaptery juz dawno gotowe
i wyczyszczony srodek
21.06.2012
Jako ze niechciało mi sie uczyc a odebrałem boczki od innego tapicera to poszedlem poskladac boczki i tył:D tak to wyglada na nowy sezon bedzie poprawiane wszytsko + nowe siedzenia jak dorwe.
I do tego komplet nowych pomalowanych zaciskow przod porsche tył golf IV
Edit 09.07.2012
Auto juz poskladane jezdzi itp zostały do poskładania jakies duperelki jak małe plasticzki wnetrza itp
Edit 20.07.2012 przy okazji naprawy auta kumpla, porobilismy pare fotek
Edit 18.08.2012 Corek ostatnimi czasy został cały wypolerowany, na dniach jade zawiesc do malowania zderzak US i spojler
Po długich przemysleniach zakupilem pare gratów do AiR Ride i bede probował zrobic cos w stylu KW lift projekt w głowie juz jest zobaczymy co z tego wyjdzie, jak sie nie uda to wywale sprezyny i zrobi sie normlanego air rida
31.08.2012 Corrado dostało nowy front, zderzak us białe zaslepki i brewka
01.10.2013 Pierwsza sesja Corra
20.04.2013 3cie światło stopu
16.05.2013w tym tygodniu zrobiłem więcej niż przez ostatnie poł roku, zawitały camber shims z tyłu camber plates z przodu i wyszło wszędzie jakieś 3stopnie w negatywie, do tego wypchałem nadkola i przód już prawie niewystane, tył troszeczkę. Auto usiadło o dobre 2 cm z przodu i 2cm z tyłu(już nie da rady więcej bo albo trze o nadkola jak dam mały odbój a jak 1cm większy to auto siada na odboju i lipa). Przy okazji wymieniłem amortyzatory z tyłu na nowe.
Jutro będę zaczynał spawać Power rure od przepustnicy aż pod błotnik, zobaczymy co wyjdzie z tego
01.06.2013Ostatnimi czasy zachciało mi się wypchać trochę nadkola. Niestety nie udało się zrobić tego bezinwazyjnie i trzeba było jechać do
BOBR'a na małe malowanie.
Tak to wyglądało na początku
Niestety okazało się ze prawy próg był spawany i Bobr zrobił ała parchowi
Tak wyglądało w trakcie prac
a tak po wszystkim
05.06.2013 Pierwsze wegle
08.06.2013Pospawana power rohra zamontowany filtr HKS'a przedłuzone kable do przepływki wszystko działa idealnie, zostało wypolerowac rure
13.06.2013Małe siusiu:) rozwalilem przewody paliwowe
13.10.2013ak beda wygladac zaciski:D narazie byla tylko proba, bedzie wymiana calego ukladu hamulcowego,
na tyl zamiast 10 cali zawita 9,5 (przez co bede mogl ladnie spasowac kolo z nadkolem) a na przod 9 cali tutaj to nic nie zmieni bo i tak juz polosc trze o podłuznice:)
tak corr stoi sobie w zime na dywaniku
zdjecie komory jak wyglada zeby bylo porownac do tego jak ja zrobie:D
02.11.2013dzis byla przymiarka tarczy 300mm na przod, niestety z tymi zaciskami i ta felga nie wejdzie, trze o srobki, mozna by zalozyc wiekszy dystans ale niewidzi mi sie to:D
tylne kola rozkrecone z 10 cali zrobimy 9 i to pojdzie na przod 9,5cali wpadnie na tyl, ranty zostana na nowo wypolerowane.