Model: Toledo1L 97r Sport Executive
Silnik: 1.9 TDI AFN 110KM
14.06.2008 pomiar na hamowni seria 121.4[KM] 257.3[Nm]
kolejny pomiar wyniki
seria-
http://img5.imageshack.us/img5/702/wykresvoodi22bez.jpgSkrzynia: CYP
Zawieszenie:
- była seria teraz jest przód -40+talerzyki obniżające/tył -40
- jest gwint H&R na grubym tłoczysku
- komplet rozpórek własnej produkcji
Układ hamulcowy:
- przód 280mm wentylowane MIKODA ATM frezowana+nawiercana + klocki Ferrodo Premier
- tył tarcze + klocki Ferrodo Premier
Koła:
Lato -Keskin KT1 4X9J opona 195/4016
Zima -Oryginał stal VW 15' 6J opony 185/55 R15
Nadwozie:
- seria
Wnetrze:
- kierownica zdrewnem + skóra
- skórzana gałka zmiany biegów oraz komplet mieszki ze skóry
- welurowe dywaniki (lato)/(zima) gumowe
- alu ramki na zegarach + pokrętła nawiewów
Wyposażenie:
SPORT EXECUTIVE- ABS
- Wspomaganie kierownicy
- 2 AIRBAG
- regulacja kierownicy
- regulacja wysokości fotela kierowcy
- Skóra
- Klimatyzacja
- Dzielona tylna kanapa
- Halogeny
- Elekt.szyby(przód tył)
- Elekt.lusterka podgrzewane
- Elekt.regulacja świateł
- Szyby atermiczne
- Tempomat - podgrzewane fotele przód
- czarne wnętrze
Co zostało zrobione zaraz po zakupie- wymiana rozrządu,olej,komplet filtrów
- nowy N75
- nowy napinacz paska alternatora
- nowe sprzęgło alternatora
- wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych
- wymiana lewej wewnętrznej gumy przegubu
- wymienione tulejki na lewym wahaczu
Zmiany przeprowadzone :
- lusterka w kolorze nadwozia
- brak szachownicy na błotniku
- usunięcie listw z drzwi
- licznik:swap od 2.0 16v czyli przekładka prędkościomierza,wskaźników temp. i paliwa,zmiana wskazówek
- czarna obudowa licznika
- czarny licznik
- alu ramki licznik +pokrętła nawiewów
- komplet skórzanych mieszków +skórzana gałka zmiany biegów
- usunięcie haka holowniczego
- zawias gwint H&R na grubym tłoczysku
- dołożenie podgrzewacza płynu chodzącego
- zmiana alternatora z 90A na 120A
- czarna obudowa licznika
- komplet rozpórek:
- przednia górna
- dolna wahaczy
- tylna górna kielichów
- górna między pasami tył
- chrom zamki z audi 80 B4
- lifty maski
- wskaźnik boost
- przerobiony wydech od samej turbiny przelotowy 50mm do ostatniego tłumika
- brak listw zderzaki zrobione na gładko
- prawy błotnik oryginał wlot o T4
- lotka w kolorze nadwozia
- komplet żarówek PHILIPS:
- BLUEVISION światła mijania
- NightGuide światła drogowe
- Allweather halogeny
- konserwacja auta
- końcówki wydechu ori TDI kwas+polerka
- dystanse tył
- Smoked Front
- obrys w przednim zderzaku z Volvo v40 po FL
- konserwacja wszystkich profili zamkniętych
- obszycie kiery
- regeneracja fotela kierowcy
- spryskiwacze przednich reflektorów
- malowanie całego auta
Silnik zmiany przeprowadzone:- FIMC od opla frontery +nowe orurowanie
- sprzęgło zamach G60 +tarcza z dociskiem od VR6
- turbo GT2052V z 2.5L
- dodatkowa pompa paliwa
- kolektor ssący AWX
- wydajniejszy dolot
- końcówki wtrysków 216 BOSCH
- całkowity przelot 2,5"
- brak przepływki
-
Plany- pompa 11mm
-

???????
Fotki:
-jeszcze z ogłoszenia:







-po zakupie:






- auto po trzech miesiącach:











Jeszcze kilka fotek wnętrza


Górna rozpórka założona


Dolna wahaczy
Górna kielichów tył
Zegar zamontowany kilka fotek



Druga strona zrobiona wczoraj już nie maiłem czasu więc dzisiaj opanowałem. tu aby zamontować siłownik to musiałem opuścić zbiorniczek od spryskiwaczy 1.5cm w duł. 
efekt końcowy
maska sama się otwieraczas na przeróbkę wydechu od samej turbiny do ostatniego tłumika przelot 50mm






no i zawias został zakupiony 
tylne amory z regulacją
nareszcie niżej ziemi wwww w tym tygodniu przekładka. już jestem umówiony na ustawienie zbieżności i katów
no i teraz najważniejsze wykresy+wyniki z hamowni były robione dwa pomiary
dolny wynik seria
dzisiejsze hamowanie i po tarczy


z tego co widać to była już na pęknięta
No i mam tarcze po konsultacji z dwoma użytkownikami z forum vw decyzja padała ma firmę Mikoda .Dzisiaj dotarła paczka. już są założone 



kilka fotek podczas montażu 


efekt końcowy

Ogólnie mówiąc myślałem że będę miał większe problemy z zdobyciem takiego Rarytasu

jedna wizyta w salonie Seata jeden dzień oczekiwania no i mam wwww ps. Łukasz wielki dzięki za złożenie twojej propozycji


oto emblematy na samochodzie.stwierdziłem ze jak będę miał te znaczki to nie będzie naklejek na drzwiach no i nie ma




po założeniu talerzyków obniżających postanowiłem wyczyścić kolektor ssący i przy okazji zaślepiłem EGR
kolektor zaraz po wyciągnięciu


kanały w głowicy

prace nad czyszczeniem trochę roboty:


kolektor i kanały w głowicy po wyczyszczeniu



gotowe do złożenia

zaślepki do EGR własnej roboty (zrobione z blachy 6mm)

zaślepiony EGR


po złożeniu

kolejna rzecz która została zrobiona to wymiana oleju i filtrów

podczas tych prac doszła długo oczekiwana paczka z alu ramkami do zegarów i na pokrętła nawiewów


pierwsze zostały założone ramki na pokrętła wyglądało to tak. aktualnie wygląda inaczej


licznik musiał trochę poczekać za dawcą od 2.0 16v od którego przekładałem kilka rzeczy jest już zrobiony

przełożone zostały:
- wskaźniki od temp.i paliwa
- prędkościomierz
- oryginalne wskazówki od 2.0 16v
- przedni szybka bo moja była zarysowana
- jest jeden szczegół którego nie ma. znaczka świec żarowych
wygląda tak:




Oto mój nowy nabytek gwint H&R na przyszły sezon autko idzie jeszcze niżej





Auto w trakcie prac konserwatorsko- lakierniczym.Jakieś 2 tygodnie temu auto zostało przytarte. a dokładnie tylni zderzak z prawej strony.wszystko za sprawą pewnej pani która wycofywała z parkingu za pomocą 2 osoby no i bum

| dobrze że moja dziewczyna była w środku i to wszystko widziała oczywiście baba nawet nie chciała rozmawiać, stwierdziła że ona nic nie zrobiła i sobie pojechała, zostały spisane nr. rejestracyjne i na policje.wszystko się wyjaśniło po wezwaniu kobiety na komisariat. przyznała się i sprawa idzie przez ubezpieczalnie.
Przy okazji będzie pomalowany przedni zderzak i lotka pod kolor auta ps.za moją dopłatą wszystko jest już u lakiernika



prace nad konserwacją dzisiaj przód jutro tył


lewy tył już nie było tak ładnie jak na przodzie po oddarciu oryginalnej konserwacji dziura >:(

po usunięciu ubytków

dziury zostały załatane i wszystko zakonserwowane



kawałek dalej następny ubytek i kolejne ogniska korozji >:(


wszystko zostało wyczyszczone i zakonserwowane


dzisiejsze prace polegały na ściągnięciu nakładek progowych. Po ściągnięciu okazało się że progi są w idealnym stanie tylko zabrudzone

następnie zostały odkręcone błotniki ponieważ wszystko nie było w 100% zakonserwowane


konserwacja progów od środka


na dzisiaj koniec. zostało jeszcze do zrobienia :
- dociągnięcie konserwacji przednich błotników do końca
- konserwacja progów od zewnątrz
- prawy błotnik tył- wiąże się to z ściągnięciem zbiornika paliwa żeby było w 100% zrobione
- na pewno jeszcze coś się znajdzie do zrobienia

sobotnia praca domalowanie przodu do końca,wyciągnięcie zbiornika paliwa+wstępne wyczyszczenie
zbiornik przed wyciągnięciem

po wyciągnięciu

błotnik bez zbiornika

jedyne ognisko korozji które znalazłem no i dziura >:(

pod klapką wlewu paliwa zaczęły się pokazywać minimalne pęcherzyki

autko w trakcie składania środka





czeka mnie dużo czyszczenia,szorowania i polerowania

jak dobrze pójdzie to w piątek odbiorę elementy od lakiernika
Kilka aktualnych fotek

co zostało zrobione:
- brak list wygładzone zderzaki
- lotka w kolorze nadwozia (była srebrna)
- środek grilla w kolorze nadwozia (był srebrny)
- prawy błotnik oryginał wlot od T4
- przy okazji zostało założone podświetlanie tylnych drzwi
- antena od cb została przełożona w miejsce gdzie już kiedyś była

- między zakończoną konserwacją a czekaniem za elementami od lakiernika został wyczyszczony intrcooler w środku był tylko tłusty ani grama oleju



[img]http://img237.imageshack.us/img237/781]/obraz039nh2.jpg[/img]




małe przypomnienie co gdzie i jak


foto z sesji zimowej



kolejny zakup to ukryte wentyle


foty z aparatu



montaż tylnego gwintu + zaginanie rantów oczywiście nie obyło się bez małych problemów chodzi o fele + gwint nie chciały się zmieścić(fela przy konkretnym obniżeniu ocierała o nakrętki regulacyjne) sprawa opanowana przelotowym dystansem 5mm obniżenie -40. chwilowo nic więcej >:( >:(




dzisiejsza praca:
- montaż gwintu przód
- poprawienie końcówek wydechowych
przed wjazdem do garagu należało usunąć kilka aut he he

sprawca zamieszania

było -40+talerzyk obniżający

golf do którego szło moje zawieszenie

po zamontowaniu


auto na kołach

Aktualne foto wyjazd do Leszna na rozpoczęcie sezonu
chwila przed wyjazdem
mały postój na stacji paliw
w trakcie jazdy


już w Lesznie


po powrocie małe czyszczenie i sesja




to na tyle
kolejne hamowanie mojego auta tym razem na 16" i na 4 biegu
cyt. Norbi
Rozpędzamy auto od niskich wartości obrotów do wysokich (np. 1,500-6,500) na 3 lub 4 biegu (zależy od przełożeń), następnie wciskamy sprzęgło na jakieś 20 sekund aby auto się toczyło (wyliczanie przeciążeń). Zasada taka sama jak w dynomecie.
Ważne, żeby znać rozmiar seryjnego ogumienia w swoim aucie oraz dokładną wagę
efekty:
seria
rezystor 