MODEL: Corrado G60 90'
SILNIK: 1.8 G60 PG
MOC: nie mierzona jeszcze
MODY POD MASKA: -regeneracja + rozwiert kompresora RS2 thx,Apsik -kolko kompresora 70mm, krotszy pasek -chip RS -bypassventil -zamiast puszki gladera wylot RS -pelna regeneracja glowicy, planowanie, uszczelniacze, popychacze, śróby ARP, docieranie zaworow -wkladka filtra SIMOTA, usunieta zwezka z puszki -odizolowany termicznie kolektor dolotowy od wydechowego -rozwiercona i wypolerowana przepustnica -rozwiercony kolektor dolotowy -usuniety katalizator i tlumnik srodkowy -poduszka skrzyni ZUO Company -platynowe swiece Bosch -ogolnie silnik przejzany, uszczelniony i wymienione co trzeba bylo
ZAWIESZENIE: -gwint TA technix -pelen komplet poliuretanow od ZUO Company -przednia gorna rozporka na kielichy od Bensona -tylna rozporka na kielichy Wiechers -negatyw przednich i tylnych kół
UKLAD HAMULCOWY: -nowe tylne zaciski, linki, łozyska, klocki TRW -odmalowane zaciski przod i tyl w czerwony kolor zaroodporny -nowe przewody gumowe zaciskow
KOLA: -poszerzana stal 16cali, 9j z przodu i 10j z tyłu -lakierowane czarną baza (tiefschwarz), na to bezbarwny Spies Hecker ceramiczny -opony 205/40r16 przod i 215/40r16 tyl
NADWOZIE: -usuniete wszystkie listwy z nadwozia -usuniete oznaczenia modelowe, zaspawany znaczek -zaspawana dziura po antenie dachowej -poszerzone wszystkie cztery blotniki -wspawane klamki AUDI a4/a6 (wypukłe) -wspawany wlew paliwa od nowego AUDI TT (pomalowany na Tiefschwarz) -przedni zderzak "beton" -tylny zderzak z zaspawanym miejscem na wydech i dziurą na ucho do cholowania -lakier szara perła z palety AUDI -gril a'la rieger -lampy przednie przyciemnione -lampy tylne Dectane
WNETRZE: -kierownica MOMO 28cm -czerwone pasy z 20jahre -wskaznik cisnienia doladowania -aluminiowe ringi w liczniku -czarna podsufitka -szklany szyberdach(bedzie dopiero)
AUDIO:brak, bedzie jakies proste radyjko zeby dziure zapchac i dwa male glosniki w desce
Moja przygoda z vw'jami zaczela sie gdy po zdaniu na prawko kupilem czerwone mk2 1.3 ktore okazalo sie kupa zlomu i wiecej bylo z nim problemow niz spokojnej jazdy, gdy sprzedalem dwojeczke trafila mi sie mk1 z 77r. bylo to fajne autko, idealna baza do modow ale dlamnie to nie bylo "to" auto wiec po jakims czasie mniejwiecej znana juz WISIENKA trafila do Norus'a u ktory pociol ją na czesci. W miedzyczasie gdy jedyneczka byla jeszcze w moim posiadaniu zerknolem z glupot na allegro po ile stoja mniejwiecej corrki i trafilem na ogloszenie o uszkodzonym g60 za kwote ktora byla jeszcze do przelkniecia, szybka akcja i na drogi dzien jechalem juz z laweta po parcha. Dlugo sie nie zastanawialem troche negocjaci i corek trafil w moje posiadanie a z nim spelnilo sie mazenie ktore siedzialo w glowie juz od jakiegos czasu (wtedy jeszcze nie wiedzialem ze sam na siebie plagi egipskie zsylam ) Tak auto wygladalo gdy przyjechalem nim z warsztatu do domu juz po przerejestowaniu:




Ostatnio wpadlo kilka nowych czesci do corra:

 Nowa rozporka tylna WICHERS dedykowana do corrado/golf2
 Mala tablica rejestracyjna i blenda USA (dzieki Prax )
 Alarm (prezent swiateczny od mojej panny )
 Obrysowki US
 Kiera MOMO 28cm
 Zderzak Beton
 Maska od VR'a

 Tankdeckel Audi tt '09
 Rozporka na przod od Bensona
 Bypass ventil i kolko do G
 Nowa blenda na klape i pare pierdolek z ASO
  Lampy na tyl
 Wskaznik cisnienia co bym wiedzial ile G dmuchnie
 Klamki z blachami ktore pojda w drzwi Audi a4/a6 '06
 Troche checi, technologia LED i wyszlo cos takiego
Jako ze w zderzak tylny ktos uderzyl mi na parkingu i byl lekko wgniecony, gdy go zdemontowalem okazalo sie ze niema slizgow z lewej strony i poszedl na "dawce plastiku"

Kupilem drugi w lepszym stanie i wyszlo mi cos takiego:

Nareszcie kupilem Grill Riegera ktory naprawde dobrze pasuje

Myslalem juz jakis czas nad kolem zeby wymyslec cos co by naprawde wygladalo i nie bylo czyjas kopią , a od jakiegos juz czasu chdzila mi po glowie poszerzana stal wiec kupilem stalowki 16 cali 7,5J i dalem do poszerzenia 9J przód i 10J na tyl Tylne mam gotowe, opona 215/40 naciagnieta (byl niezly problem znalesc zaklad ktory da rade ja napompowac)
10 cali na tyl




9 cali na przod (jeszcze nie skonczone)
 poszpachlowane i podklad
 lakier od srodka
 opony na przod

Corra powoli rozkrecam, do blacharki, wyrzucony jest bak, prawie caly wydech z oslonami i polowa srodka, w miare mozliwosci czasowych...

Blotnik po zdieciu szpachli okazal sie pognieconym ulepem i wyglaa to tak

Dlatego kupilem nowy

Edit:
Zrobilem juz: -remont silnika, kompletne uszczelnienie, popychacze, gumki zaworowe, docieranie zaworow i szlof glowicy, śruby ARP, nowe kroćce wodne, nowy kompletny rozrząd, olej shel helix 10w40, nowe kable, kopulka i palec
MODY SILNIKA:
bypassventil, kolko 70mm +krotszy pasek, chip rs1 od apsika, zamiast puszki za gladerem wylot RS, platynowe swieca Bosch rozwiercona przepustnica i kolektor ssący, nowy IC, odizolowany termicznie kolektor dolotowy od wydechowego, wkladka filtra simota, usuniety kat i tlumnik srodkowy wskaznik cisnienia doladowania
MODY ZAWIESZENIA/HAMULCE:
-wymiana tulei na zawieszeniu na poliuretanowe (pelen zestaw od ZUO COMPANY ) -zawiaszenie gwintowane TAtechnix -negatyw tyl+przod -przednia gorna rozporka na kielichach od Bensona -tylna rozporka stalowa na kielichach WIECHERS -usuniety reduktor sily chamowania na tyle -nowe sworznie wachaczow i łączniki stabilizatora TRW -nowe zaciski na tyle, nowe przewody, przetoczone tarcze i klocki TRW -nowe lozyska na tyle (ASO) -nowe przewody i klocki TRW z przodu
MODYFIKACJE BLACHARSKIE:
-wlew od audi tt 09' (masa pracy, ale wykonalem to pierwszy w PL jak nie na swiecie ) -klamki nowe audi a4/a6 (raczej nie widziane jeszcze na corrado) -zaspawana antena dachowa -zaspawana dziura po wycieraczce -zaspawany tylny zanczek vw i dziurki po napisie corrado -pare łatek i reperaturek -wydrapana podloga i od nowa zakonserwowana -zaspawane miejsca po migaczach w blotnikach -wygladzony tylny zderzak -wspawana polowa lewego tylnego blotnika bo stara nie nadawala sie juz do niczego
Ogolnie to 4 miesiace bez przerwy spedzone przy tym aucie, setki roboczo godzin,$ juz nawet nie licze bo szkoda moich nerwow...









![]:)](./images/smilies/devil.gif)
i wreszcie po 4 tygodniach rzezby nareszcie drugi czyli juz ostatni podklad na budzie i elementach....






Dodam ze wszystko zostalo wygrzane w kabinie 25min w temperaturze 60stopni z nawiewem, nie ma ch**a zeby cos usiadlo... ![niopp ]:->](./images/smilies/diabel_faja.gif)
no i autko wróciło do domu, a wygląda to tak:





Jutro jade po kleje do szyb i pare kosmetykow i zaczyna sie składanie tego do kupy ![niopp ]:->](./images/smilies/diabel_faja.gif)
-wkleiłem wszystkie szyby (przednia nowka z paskiem wraz z uszczelkami) -wypryskałem całą karoserie woskiem do profili zamknietych co by mi z rdza ze srodka nie wyszła... -złozyłem do konca silnik(wylot z kompresora), odbyłey sie juz pierwsze jezdy probne w nowym setupie i powiem szczeze ze auto odpycha sie zaj*** -poskładalem parcha z zewnątrz w 99% -zalozony został alarm i mechanizm otwierania wlewu z tt pilotem -poskładałem do konca tylne chamulce i zalałem nowym płynem
Pare fotek podglądowych jak teraz wygląda, wiecej fot jutro...





|