| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| [audi S4 V6 Biturbo] by LCQ https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=42843 |
Strona 1 z 5 |
| Autor: | LCQ [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | [audi S4 V6 Biturbo] by LCQ |
Model:Audi S4 B5 V6 Biturbo Silnik :2,7 V6 Biturbo 30tozaworowiec Dźwięk silnika miażdzy, prawdziwa V6, a dwie turbiny robią swoje w połączeniu z BOVami jest to idealny zestaw, brakuje tylko wydechu(plan już jest ), układ napędowy to Quattro (Torsen), układ kierowniczy jest moim zdaniem bdb+++ ![]() Licznik ma ograniczenie do 280 km/h, ale skrzynia na 6 biegu pozwala na jazde z równaprędkością 300 km/h (trzeba by kiedy sprawdzić :lol: ) Moc: (seryjna) 265 KM& 400 NM Mody pod maską: 1) 12 węży sylikonowych Autobahn88 wytrzymujące 3 bary http://www.autoxpat.com/shop/images/zen ... 4-blue.jpg 2) seryjne DV zastąpione dwoma BOVami Turbosmart Kompact Supersonic z pełną regulacją http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44 3) Turbotimer 4)kompletne sprzęgło dedykowane do Audi RS4 wytrzymuje dużo ![]() 5)silnik zalany Motul 300V 6) układ bez katalizatorów 7) dedykowany zestaw K&N (wkładka) 8)program VTG Zawieszenie: seria narazie :lol: ale gwint KW będzie za pare dni Układ hamulcowy: Black Diamond nawiercano/nacinane z klockami Black Diamond Predator płyn hamulcowy Motul Koła seryjne 17" + opony przód Goodyear Exelence tył Bridgestone RE050 runflat Nadwozie: lampy poliftingowe Valeo, pełne klosze, oczywiście z xenonem, znaczek z przodu z S4 B6 Wnętrze: skóra/alcantara czarno-niebieska, carbon+ dużo wygody Car Audio Bose (gra naprawde nieźle, dlatego nie ruszam)+ radio Alpine 7894 RB Kolor auta: "Nogaro Blue" Perspektywy:zostawie dla siebie jak dorwe cyfrówke zrobie konkretne fotki, narazie te musza starczyć ![]() 25.08.09: Nowe fotki, narazie takie sobie, musze dorwać jakiś lepszy ![]() ![]() ![]() ![]() 2010 Modyfikacje: Hamulce:przód Audi RS4 B5 360x32 mm (tarcze/klocki/zaciski) płyn hamulcowy Motul przewody Goodridge tył: w najbliższym czasieFelgi/opony seryjne 17" (et 45) zastąpione OZ Superleggera 18" z nowymi oponami 225/40/18 et felg 35 8,5 kg jedna 18", z oponą dokładnie 18,5 kg seryjna 17" z runflat pirelli ważyła 27 kg, bez runflata ok 25,5 kg 225/45 Zawieszenie: amortyzatory S4+ springi -30 mm Vogtland (+gwinty KW które dalej leżą) Wymieniłem również: -kompletny rozrząd ze wszytskim paskami -nowy olej silnika, filtry - nowy płyn wspomagania -zawór N75 z ASO -oraz wiele innych których nie pamiętam Już niedługo wkleje zdjęcia "głównego dania" Co do auta sprawuje się wyśmienicie, nic kompletnie nic nie padło w nim (odpukać ), tylko tankować ,z ciekawostek doładowanie wynosi ok ~1,1 bara ![]() ![]() Silnik: -Big IC do 600 KM (tak na wypadek ):![]() -Turbina K04 RS4 ;-) (po pełnej regeneracji, oczywiście oryginał nie made in china )![]() ORAZU PISZĘ ŻEBY NIE BYŁO :lol: szukam drugiej turbiny, nie spieszy mi się, nic mnie nie goni, projekt zrobię kiedy będzie reszta, czyli za msc lub rok (<- w to mało wierzę ), jeśli nie znajdę k04 rs4 będzie k0RS6 , tak więc póki co jeżdze i nie spieszy mi się :lol: Teraz możecie komentować hehe23.04.2010: -sportowy końcowy wydech i środkowy tłumik(oczywiście nierdzewka) na zamówienie by pm-motorsport.pl.tl (thx Maciek )![]() P.S.końcówki tłumika nie zamawiałem, zostaną przespawane seryjne (sleeper? lol) [size=200] 18.08.2010[/size] Doszło ostatnio parę części: -moduł zapłonowy Bosch (cena nowego zaskakuje 600-750 zł/ a są dwie sztuki )-dwa nowe DV dedykowane do Audi RS4 B5 -nowa pompka płynu chłodniczego Bosch (często przypadłość po latach użytkowania, pada również w 1,8T nowa ok 350-450 zł) -wspomniane zaciski poliftowej S4 z adapterami pod duże tarcze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tak brzmi wydech (seryjny bez katów) http://www.youtube.com/watch?v=AISgY3beudE a tak sportowy 3" środkowy/końcowy (końcówki RS4 B5 style, lewa krótsza od prawej dzięki temu chowa się z zaokrogleniem zderzaka ;-) ) http://www.youtube.com/watch?v=RcrIR0O_ZzE 2011 FMIC by MG Motorsport ![]() ![]() ![]() ![]() Dolot z filtrem ITG o wydajności 480 KM połączony silikonem (łącznik samco okazał się za krótki więc zakupiłem inny), osłona termiczna z włókna szklanego, idealna kopia tego: http://www.034motorsport.com/engine-com ... 20195.html ![]() ![]() Pompa RS4+ łącznik silikonowy do dolotu/ szerokie złączki ![]() Świece RS4 ![]() Zimmermann gładkie na tył (300mm) ![]() Tak brzmi na dzień dzisiejszy wydech bez środkowego tłumika który został wycięty http://www.youtube.com/watch?v=pkY6y9uI ... ideo_title Najnowsze foty (17.04.2010) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przesyłam filmiki jak to aktualnie jeździ, od 0 w górę da się lepiej, nie chciałem strzelać ze sprzęgła :-) (0,2-0,3 da się jeszcze z tego urwać) http://www.youtube.com/watch?v=shCvEHucFVs http://www.youtube.com/watch?v=WpKyBxiD95Y http://www.youtube.com/watch?v=Gi5VLcWWuOc http://www.youtube.com/watch?v=0mr-fiGumsY 11.05.2011 Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw: - zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo ![]() - tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6) ![]() - specjalne śruby do zacisków ![]() - klocki Brembo/Pagid ![]() porównanie sporej tarczy 300mm do 345 :-) ![]() fotki na szybko :-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Autor: | norbi [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: Audi S4 V6 Biturbo by LCQ |
Dobry nastepca Ibizy Czekam na jakies mody typu 2xK04
|
|
| Autor: | tkoczi87 [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: Audi S4 V6 Biturbo by LCQ |
LCQ - maniak wrażeń i prędkości, któremu nie straszne du**e spalanie ![]() Autko fajne samo w sobie, a z tym co pod maską to dopiero ;D To teraz tylko czekać co będzie za kilka miechów jak się weźmiesz za grzebanie
|
|
| Autor: | fredi88 [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: Audi S4 V6 Biturbo by LCQ |
no ladny kolor Gaz do tego silnika musi kosztowac fortune
|
|
| Autor: | Kevin [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: Audi S4 V6 Biturbo by LCQ |
no kolego.... widze ibiza zosala zmieniona na auto z duuuzym potencjałem... auto bajka... widze jegostan tez super... i najwazniejsze ze w jedynym slusznym kolorze do wszystkich modeli Audi S... oglądajac ibize moge byc pewny ze warto bedzie ogladać ten projekt... |
|
| Autor: | LCQ [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: Audi S4 V6 Biturbo by LCQ |
norbi napisał(a): Dobry nastepca Ibizy Czekam na jakies mody typu 2xK04 ![]() hehe, może i będą w sumie to ponad msc mam auto narazie fredi88 napisał(a): no ladny kolor Gaz do tego silnika musi kosztowac fortune ![]() nie wiem jak Ty ale gaz używam zwykle tylko w zapalniczce , słyszałem nawet kiedyś że ten silnik wyjątkowo nie trawi gazu, co dokładnie, nie odpowiem, bo ten tema jest mi obcy i taki zapewne zostanie Kevin napisał(a): no kolego.... widze ibiza zosala zmieniona na auto z duuuzym potencjałem... auto bajka... widze jegostan tez super... i najwazniejsze ze w jedynym slusznym kolorze do wszystkich modeli Audi S... oglądajac ibize moge byc pewny ze warto bedzie ogladać ten projekt... generalnie musiałęm coś odmienić, ibiza była ciekawa i bardzo przyjemna, silnik dawał ile mógł, ale musiałem cos wybrać, takiego żeby się nie zanudzić (z kosztami to kompletnie nie ma co się nudzić ), był to jedyny słuszny wybór, V6, dwie turbiny (a nie jedna wreście) wystrzymałość seryjnej jednostki bez kutych gratów między 480-550 KM, no i przeniesienie napędu Torsen zobaczymy co wyjdzie, nie chce pisac grubo tkoczi87 napisał(a): LCQ - maniak wrażeń i prędkości, któremu nie straszne du**e spalanie ![]() Autko fajne samo w sobie, a z tym co pod maską to dopiero ;D To teraz tylko czekać co będzie za kilka miechów jak się weźmiesz za grzebanie ![]() w sumie kilka osób może powiedzieć innaczej co już jest a co dopiero bedzie, bo jest troche lepiej niż pisze ![]() dzieki za komentarze i ponowny doping nowego projektu!! ![]() P.S. poprawie później temat |
|
| Autor: | jacekSS [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: Audi S4 V6 Biturbo by LCQ |
kupiłes moze tą audi z gostynia
|
|
| Autor: | marii [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: Audi S4 V6 Biturbo by LCQ |
jest pieknie a silnik masakra
|
|
| Autor: | fredi88 [ Wto 08 Wrz, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: Audi S4 V6 Biturbo by LCQ |
LCQ napisał(a): nie wiem jak Ty ale gaz używam zwykle tylko w zapalniczce , słyszałem nawet kiedyś że ten silnik wyjątkowo nie trawi gazu, co dokładnie, nie odpowiem, bo ten tema jest mi obcy i taki zapewne zostanie myslalem że zaczaisz że to ironia byla
|
|
| Autor: | LCQ [ Pon 05 Paź, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: [audi S4 V6 Biturbo] by LCQ |
fredi zczaiłem,zczaiłem P.S. nie napisałem o małym szczególe, auto ma program VTG generuje ok 300-310 KM , pare tyg temu zakupiłem gwint KW, niedługo robie rozrząd
|
|
| Autor: | KosteKwlkp [ Pon 05 Paź, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: [audi S4 V6 Biturbo] by LCQ |
piękna ta bestia już sam kolor jest dobry nie wspominając już o silniku powodzenia |
|
| Autor: | Ludvwik [ Wto 06 Paź, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: [audi S4 V6 Biturbo] by LCQ |
coś tam jedzie pewnie po ibizie bedzie czuje petarda |
|
| Autor: | LCQ [ Wto 06 Paź, 2009 ] |
| Temat postu: | Re: [audi S4 V6 Biturbo] by LCQ |
jakoś się odpycha , szlaki sa przetarte
|
|
| Autor: | LCQ [ Pią 09 Kwi, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [audi S4 V6 Biturbo] by LCQ |
Sezon się zaczyna, więc powoli składam graty zapraszam do komentowania, (foty pierwszy post)
|
|
| Autor: | Rytel [ Pią 09 Kwi, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [audi S4 V6 Biturbo] by LCQ |
Bardzo łądna audica, ale felgi są okropne... Nie pasuja tutaj Oryginalne już dużo ładniej tu wyglądały haha. Dawaj jakiś felunek konkretny, a nie
|
|
| Strona 1 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|