MODEL: - VW Golf MK3 5D 20 Jahre SILNIK: - 1984 ccm oznaczenie AGG MOC: - 85 kW - 115 KM MODY POD MASKA: - narazie brak ZAWIESZENIE: - gwint TA Technik - i tu podziękowania dla kolegi Matiego UKLAD HAMULCOWY: - seria KOLA: -BBS RS 772 - 16x7” z oponami 215/40 Star Performer - Keskin KT 5 - przód 17x7,5” ET 30 opony Kumho ECSTA 195/40, tył 17x9” ET 25 opony Kumho ECSTA 215/40 - Zender(niestety nie znam modelu) 15x7” ET 35 Opony Firestone WINTERHAWK 2 195/50 - na zime NADWOZIE: - lampy przód Hella MK4 - look, - lampy tył Hella Magic Colours Black, - gril no name Jom, - niestety brak znaczka GTI na tylnim pasie. WNETRZE: seria, z wypasów jest: - klima, - elektryczne szyby x 4 + pakiet komfort, - elektryczne i grzane lusterka, - fotele kubełkowe w charakterystyczną szachownice „Sportsline„ z napisem GTI , - dźwignia zmiany biegów w kształcie piłeczki golfowej „Golfball-Design”, mieszek dźwigni z czarnej skóry z czerwonymi szwami, - kierownica obszyta czarną skórą z czerwonymi szwami, - dzwignia hamulca ręcznego pokryta czarną skórą z czerwonymi szwami, - tło zegarów w kolorze srebrnym, - czerwone pasy z przodu i z tyłu, - Air-Bag dla kierowcy oraz pasażera, - regulacja pionowa kierownicy, AUDIO: - radio Gamma IV i Nokia Digital Sound Paket (DSP 120) + 8 głośników + subwoofer, Zmiany przeprowadzone: Poprzedni właściciel dokonał kilku zmian, nie wszystkie mi się spodobały, ale dam rade… Zdąrzył wymienić: - przednie lampy na Helle ala Golf 4 - kierunkowskazy i halogeny na clary - gril „no name” Jom - i niestety zniszczył czerwone paski na zderzakach, zostały tylko resztki Teraz trochę zmian, które mi do tej pory udało się wprowadzić(w takiej kolejności jak były wprowadzane): - czerwona paski wróciły na miejsce, - mostek w tylnych lampach, - końcówka wydechu przeszła pierwszy etap polerki, - blokada skrzyni biegów, - lifty maski, - znaczek GTI w atrapie, - doszły brakujące listwy maskujące na progi, - koła Kestkin KT 5, - gwintowane zawieszenie, - mała renowacja zacisków, - ori wycieraczka na tylna szybe, - wymiana przednich kierunków i halogenów na ciemne, - lampy na tył Hella Magic Colours Black. Plany: Co do planów to jest kilka pomysłów, ale to raczej odległe tematy. Jeśli coś się zmieni to na pewno pojawi się w temacie.
Witam Wszystkich W związku z tym, że mój (właściwie to już nie mój) srebrny Golf znalazł nowego właściciela musiałem znaleźć dla niego godnego następce. Początkowo miał być to albo Golf IV lub Audi A3, w gre wchodził właściwie tylko jeden silnik 1.8 T. Niestety nie znalazło się nic co by mnie poważnie zainteresowało w rozsądnych pieniądzach więc na jakiś czas zawiesiłem poszukiwania. W międzyczasie trafiłem gdzieś na artykuł o Golfie III GTI w wersji 20 Jahre i ponownie rozpocząłem poszukiwania tym razem „trójki”. W początkowym etapie przetrząsania wszelkich portali z autami koncentrowałem się na Jahre z ABF-em, ale niestety bardzo trudno było o zadbany egzemplarz. Poszukiwania ostatecznie zaprowadziły mnie aż do Niemcowi. Tam o ABF-a było równie trudno, ale znalazło się inne Jahre z silnikiem 8V i to ono przyjechało ze mną do Polska.
W skrócie mały opis auta: Golf III GTI 20 Jahre Edytion Silnik : 1984cc AGG 8V / 85 kW Rok produkcji : 08.1996 Wyposażenie :.... hm jak dla mnie wystarczające, trochę można by jeszcze dorzucić, ale... między innymi jest: - klima, - elektryczne szyby x 4 + pakiet komfort, - elektryczne i grzane lusterka, - alufelgi BBS RS2 7J x16 z oponami 215/40 - zaciski przednie i tylne w kolorze czerwonym „Porsche 911 Turbo style”, - fotele kubełkowe w charakterystyczną szachownice „Sportsline„ z napisem GTI , - dźwignia zmiany biegów w kształcie piłeczki golfowej „Golfball-Design”, mieszek dźwigni z czarnej skóry z czerwonymi szwami, - kierownica obszyta czarną skórą z czerwonymi szwami, - dzwignia hamulca ręcznego pokryta czarną skórą z czerwonymi szwami, - tło zegarów w kolorze srebrnym, - czerwone pasy z przodu i z tyłu, - radio Gamma IV i Nokia Digital Sound Paket (DSP 120) + 8 głośników + subwoofer, - Air-Bag dla kierowcy oraz pasażera, - regulacja pionowa kierownicy, - grzane dysze spryskiwaczy,
Poprzedni właściciel dokonał kilku zmian, nie wszystkie mi się spodobały, ale dam rade… Zdąrzył wymienić: - przednie lampy na Helle ala Golf 4 - kierunkowskazy i halogeny na clary FK Yellow_Light_Colorz_PDT_21 - gril „no name” Jom Yellow_Light_Colorz_PDT_21 - i niestety zniszczył czerwone paski na zderzakach, zostały tylko resztki Yellow_Light_Colorz_PDT_21 .
Po zakupie Golf prezentował się tak

No i przyszedł czas na zmiany: Czerwona paski wróciły na miejsce

W tylnych lampach zawitł mostek

Końcówka wydechu przeszła pierwszy etap polerki

Blokada i dywaniki na pokładzie

Lifty maski też już są na miejscu

Znaczek GTI w atrapie
 Listwy maskujące na progi
  Powrót do przeszłości na froncie... 

Zaciski przeszły małą renowacje
Ori wycieraczka na tyle...

No i w końcu są… Hella Magic Colours Black

EDIT 15.06.2009 Nowa kiera

EDIT 15.10.2010 Nowa podłoga do bagażnika

Mała sesja jesienna

EDIT 14.01.2010 Nowe koła na zimę

Mała sesja zimowa.

EDIT 17.03.2010 Nowe koła na sezon letni.

EDIT 02.04.2010 Ori halogeny Hella

Nowe wnętrze.

EDIT 24.04.2010 Set up wiosna-lato 2010 + Recaro

EDIT 16.06.2010 Odnowiona gałka zmiany biegów
 
EDIT 29.07.2010 Czarna podsufitka + czarne słupki + czarne "słoneczniki" + czarne rączki + czarna lampka + opony 195/40 przód
  
EDIT 14.11.2010 Czerwony znaczek GTI + Hella Projector Black
   
Edit 16.11.2010 Kieszenie materiałowe z kopertówkami
  
Edit 27.03.2011 Szeroka dokłądka
 Gwint z regulacja twardości na tył
 Felgi na sezon 2011 + opony na nie
  
  
Większa ilość zdjęć na poszczególnych stronach tematu. W miarę pojawiania się nowych zniam będe zamieszczał fotki. Pozdrawiam
Aha ...Wszystkie opinie mile widziane.
|