VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3 1.8T] by werni https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=37406 |
Strona 1 z 10 |
Autor: | archie [ Nie 01 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
Uklad hamulcowy seria Czyli z VR , to raczej brakowac nie powinno ? Pokaz foto tych kol co masz na sezon . Moze ktos ci podpowie co tam masz |
Autor: | kiler [ Nie 01 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
No i kogo ja tu widze ![]() ![]() Pierwsze co to trzeba oragnąć te błotniki a później troche polerki pod maską ![]() Koła są firmy Poungratz Project tak jak napisałeś.....a i jeszcze głośniejszy blow off by sie przydał,bo coś cie słabo słychać na Tychach hehehe ![]() Powodzenia w dalszych przeróbkach i niech moc będzie z tobą hehe ![]() |
Autor: | MAKO [ Nie 01 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
no no ładnie kolega Nam się tu rozwija Oby tak dalej ![]() |
Autor: | werni [ Nie 01 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
kiler na polerke nie ma czasu, chcyba ze masz szlifierke z reglacja obrotow i pozyczysz hehe co do zaworka to nie mysle o tym(brak$$) , sa wazniejsze sprawy |
Autor: | BORGU [ Nie 01 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
no no szatan ![]() |
Autor: | kiler [ Pon 02 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
wrn1971 napisał(a): kiler na polerke nie ma czasu, chcyba ze masz szlifierke z reglacja obrotow i pozyczysz hehe
ja nie mam ![]() ![]() to jutro szoruj po papiery itp. ![]() |
Autor: | Koszak [ Pon 02 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
warto było wkładać 1.8T do ori vr6? i ubezpieczenie jest na 2.8? ale projekt zacny ![]() |
Autor: | kiler [ Pon 02 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
Koszak napisał(a): warto było wkładać 1.8T do ori vr6? i ubezpieczenie jest na 2.8? ale projekt zacny
![]() No jasne że warto,bo nawet jak by była zdrowa seria to i tak jest słabsza od APY ![]() do tego pare modów i auto już dobrze jedzie ![]() tylko trakcja ![]() opłaty za 1.8 to plus może nie wielki ale jest ![]() |
Autor: | werni [ Pon 02 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
tak jak kiler pisze , warto bo teraz kolo 240-250ps jest zamiast 170 wlasnie jeste w trakcie wbijania innej pojemnosci w dowod, koszt takiej przyjemnosci to 300pln u rzeczoznawcy, wiec sie zwroci po 1 ubezpieczeniu co do tej szlifiery to trzeba sie dogadac i mozna cos porobic tylko stal brat odwiedze po instrukcje hehe |
Autor: | Koszak [ Pon 02 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
a no to fajnie bo z zawieszeniem nie trzeba kombinować ;> |
Autor: | werni [ Wto 03 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
no wszystko zostalo , jedynie hamulce do wymiany |
Autor: | pitblade [ Wto 03 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
zacny motorek tam masz swapa robil GTO ![]() ty masz tam skrzynke z g60 ![]() czy jakas 6 biegowke jaka wysokosc miski olejowej do ziemi w momencie jak go maxymalnie obnizysz?? czemu nie wlozyles aku do bagaja powodzenia w koljnych modach a jest co ![]() |
Autor: | werni [ Wto 03 Mar, 2009 ] |
Temat postu: | |
swapa robil GTO w tej chwili skrzynia jest z g60, wczesniej byla troche dluzsza z abf ale nie wytrzymala presji, jak ta siadzie to do niej wroce co do akuma to mi osobiscie nie przeszkadza, zawsze mozna go przelozyc jak bede mial inna wizje co do miski olejowej to nawet nie patrze ile jest nad ziemia bo nie zglebiam go zabardzo wole jezdzic szybko a wiadomo jaki jest stan naszych drog [ Dodano: Wto 03 Mar, 2009 ] i mala zmiana w planach , nie bedzie progow |
Strona 1 z 10 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |