VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3 VR6 2,9L] by Tomsi https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=36731 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Tomsi [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | [mk3 VR6 2,9L] by Tomsi |
MODEL: Golf 3 GT SILNIK: VR6 2,9L ABV MOC: 190PS MODY POD MASKA: ABS->ABF->ABV, lifty rozporki ZAWIESZENIE: gwint: przod HR, tył KW UKLAD HAMULCOWY: przod G60 280mm, tyl tarcze gt KOLA: RH 16/9, toyo 215/40/16 NADWOZIE: projectory hella black, halogeny hella black, inpro black tył, klapa german, grill no emblemat WNETRZE: reacaro czerwono czarne, pas szelkowy, pelna elektryka, climatronic AUDIO: jednostka sterujaca sony 2600 BT, 8 glosnikow + sub - byle by gralo Aktualne foto frontu niestety na zimowkach ![]() ![]() ![]() ![]() Zmiany przeprowadzone: Golf mk3 Kolor - Dark Violet LC4V Silnik ABS ![]() moc 90 PS --> ~150 PS -->~190 PS Auto zakupione 08.2005 wylgadalo tak: ![]() ![]() ![]() Przy kupnie bylo: Zawieszenie supersport podobno -60\-60 Przyciemione szyby lacznie z przednimi bocznymi Lusterka m3 look z kierunkami Biale zegary Jakas smieszna kierownica Jamex ![]() Od tamtego czasu auto zaczelo przechodzic modyfikacje: - gwint HR przod i KW tyl - elektryka szyb i lusterek - orginalny szeroki hokej - tlumik VR6 - grill no emblemat - kierownica momo 28 - lifty maski - tapicerka bagaznika - org lusterka - czarne kierunki i halogeny HELLA - zmiana podswietlenia, przelcznik swiatel od T4 orginalne czerowne podswietlenie - climatronik - tapicerka recaro czerwono czarna - obowiazkowo wlepa VW Club Pomorze ![]() - no i w roku 2008 pod maska byl org 1,8 potem 2.0 16V 150PS i jest VR6 2,9L 190PS - z przodu lampy FK Angel Eyes z soczewka sa juz ORG dymione projektory z krzyzami i xenonem hella - z tylu lampy inpro black fotki wkrotce - nowe kola RH 16\9 opony Toyo 215/40/16 i dystanse po 2cm przod i tyl - zaklepane nadkola - tylnia klapa bez znaczkow i listwy lekki nadspawany 'daszek' nad tablica - rozporki - hamulce g60 Plany: moc, lakier, koło, stan igła i tak powoli sie zmienialo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W najblizszym czasie kolejne powazniejsze zmiany z przodu i z tylu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nowe divajsy na lato 4x 16\9, Toyo 215\40\16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ostatnio maly bonusik w srodku, mala rzecz kupe pracy a cieszy ![]() ![]() ![]() 04.04.2007 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Dodano: Sob Kwi 07, 2007 16:07 ] ![]() ![]() ![]() ![]() W miedzy czasie trafil sie konieczny gwint H&R w dobrym stanie niestety tylko przod ![]() ![]() ![]() ![]() dla porownania tak bylo wczesniej ![]() ![]() Nowy srodek caly czas chodzila po glowie mi skora jednak trafila sie okazja kpl recaro i narazie calkiem mi sie podoba: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I kolejny gadzet ktory oddalil wymiane silnika :bajer: z zalozenia wychodze ze najpierw bezpieczenstwo potem zabawki soczewka na zwyklej zarowce dawala bardzo slabe swiatlo nie wiem moze trafialem na kiepskie zarowki dajac temu kres postanowilem kupic xenon....nie zaluje wszystkim polecam ![]() ![]() 16.09.07 - kilka pogladowych zdjec ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 9.12.2007 Pare drobnych zabawek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I klocek pasujacy do troche wiekszej zabawki ktora caly czas chodzila po glowie ale za ktora nie moglem sie zabarac...ale ruszylo, juz w drodze... ![]() 13.12.2007 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 20.07.2008 Projekt troche sie zatrzymal ze wzgledu na poprawianie stanu technicznego auto Nowe hamulce tyl: ![]() Nowe tuleje, nowy wydech, poduchy silnika itd itd itd hamulce od g60 ![]() Jak zwykle nie obylo sie bez komplikacji zacisk nie miescil sie w RH:/ a tutaj takie foto ze wstawiania klimy: ![]() a tutaj efekt pracy ![]() Co do zabawek to trafil sie cd box: ![]() Walka ABFa i 215/40/16 z sila ludzka - slub Emadera ![]() http://pl.youtube.com/watch?v=rUbRbZEZyV0 4.10.2008 Aparat Nr 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aparat nr 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 25.12.2008 ![]() ![]() ![]() ![]() przetrwornice hella, zarowki d2s philipsa germany 8-) Pozdrawiam Tomsi Podziekowania dla VW Club i VWPomorze za mila atmosfere i pomoc w projekcie [ Dodano: Wto 10 Lut, 2009 ] Troche o swapach, oba zrobione w Genowefie oba profesjonalne i wszystkim polecam ekipe z w/w miejscowosci ABF w 14h Historia swap mialem byc o 8 koło Konina zostawic auto i wrocic do domu. Snieg, gololedz bylem na miejscu przed 12. Ustalilismy wszystko i slysze ' tak w sumie nie wiem czy warto Ci wracac zeby jutro rano spowrotem przyjechac po auto' wydawalo sie nie mozliwe ale jednak zostalem ![]() 14.00 - ![]() 14.20 - ![]() ![]() Po wyjeciu pierwsze zaskoczenie w grodzi nie ma miejsca na wysprzeglik, troche przytrzymalo ale miara, wiertarka i precyzja kolegi i jakos poszlo. 17.00 - ![]() 17.30 - ![]() 19.00 - ![]() Walka z podlaczeniem wszystkiego, ułozeniem wiazki, zrobienie pożadku z moim balaganem w elektryce o 22.00 problem z chlodnica naszczescie sa telefony i przed 22.30 druga chlodnica od ABFa byla juz kupiona, wymiana pompy paliwa itd itd No i oklolo 1.00 pierwsze odpalenia - DZIAłA pierwsza proba i wszystko chodzi Jednak bylo by zbyt pieknie odpowietrzanie ukladu trwalo dlugo, bardzo dlugo. Nic juz nie pomaglo wiec nie obylo sie bez sztucznego odddychania - kolega MR mowi ze parzy w usta 3.00 -:mrgreen: ![]() 4.00 - Bylo juz po jezdzie testowej. I stwierdzenie ze licznik nie bez powodu jest wyskalowany do 260... Nastepnego dnia rano - ![]() Podziekowania dla kolegow MR, Wąskiego i wszystkich co pomagali [ Dodano: Wto 10 Lut, 2009 ] pol roku pozniej zaczela sie historia VRa... ...a wiec bylo to tak pojechalismy odsawic kolegi cabrio mk1 na wstawienie ABFa do swapowiczow ktorzy wstawili mi na wiosne mojego ABFa(ok 300km od Gdańska) a w mojej mk3 przy okazji mieli uruchomic dostawiony climatornic a w garazu lezal sobie na palecie jak na wystawie sklepowej ![]() no i od godziny 11 do 23 opieralem sie jego pokusom na tabene 2 dni wczesniej shamowalem swojego ABFa i wyszlo niecale 160 PS i piekny wykres... ![]() ale nastala godzina 23 okazalo sie ze z climatronickiem jest problem i musze zostawic auto i przyjechac po nie nastepnego dnia no a skoro tak czy tak juz mialo zostac to skonczylo sie na slowach "skoro tak czy tak zostaje to wstawicie ta VR6" i w oto ten sposob za godzin kilka/kilkanasicie ![]() i takie pierwsze draznienie sie na spokojnie z VRem http://www.youtube.com/watch?v=IfolwqWER0w http://www.youtube.com/watch?v=z0dHryACO6g aaaaa bym zapomnial climatornik oczywiscie dziala taki byl cel wyprawy PS Jesli ktos zamierza sie swapowac to daje sobie dwie rece uciac za ludzi ktorzy mi wstawiali dwa motory, znajomemu do mk1 ABFa sa bezbledni, rzetelni i maja zdrowe motory za ktore biora odpowiedzialnosc wiec krotko mowiac polecam[img] |
Autor: | FOCUS [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
świetny opis auta. modyfikacje na plus. świetne auto ![]() |
Autor: | ApoC [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
super Golfik z niezłą historią nie tylko dobrze wygląd ale pewnie i świetnie jeździ Powodzenia w dalszym modzeniu o ile jest jeszcze przy czym bo mnustwo rzeczy juz zrobiłeś i to widze czasem nie raz ![]() |
Autor: | loniek [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Mozesz napisac gdzie dokladnie kolo Konina byles swapowac? sam jestem z tych okolic a nigdy nie slyszalem o dobrych mechanikach tam, a tym bardziej od swapow. Dobrze ze zmieniles lampy przod na hella projektory, wyglada duzo lepiej jak dla mnie. Fajna historia i konkretnie opisana. |
Autor: | Gniewo [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
widzialem na Matarnii , ladny golfik z VR-em tym bardziej ![]() |
Autor: | Grzeniu [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
poprzednie wyglad auta srednio mi sie podobal, ale z nowym silnikiem i lampami z przodu jest duzo lepiej. jeszcze mozna by sie pokusic o zdjecie przyciemnienia z szyb. pozdro |
Autor: | Luki [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
loniek napisał(a): Mozesz napisac gdzie dokladnie kolo Konina byles swapowac? u Krzyśka i Radka z Genowefa Speedway Team ![]() auto takie sobie ![]() ![]() Tomsi napisał(a): PS Jesli ktos zamierza sie swapowac to daje sobie dwie rece uciac za ludzi ktorzy mi wstawiali dwa motory, znajomemu do mk1 ABFa sa bezbledni, rzetelni i maja zdrowe motory za ktore biora odpowiedzialnosc wiec krotko mowiac polecam
prawda - swoją głowe za nich też oddam ![]() |
Autor: | Tomsi [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
w Genowefie wioska miedzy Koninem a Kołem mniejwiecej po srodku ![]() Wkladaja wszystko co sie fizycznie zmiesci pod maske Chetnie uturbia i podkreca motor nie skracjac ich zywotnosci ![]() Maja dostep do wielu czesci jaki i silnikow. aktualnie na stanie ABF i g60 513-10-19-77 Powolywac sie na np. Tomsi |
Autor: | djbros [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
fajne historie ze swapem ![]() |
Autor: | arturro [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Fajnie opisana historia ![]() Ostatnie wcielenie jest naprawdę mega, brakuje tylko naprawdę dobrego koła pozdro VR6 |
Autor: | Leetveen [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
naswapiles sie troche kolego ![]() ![]() p.s. obrotomierz tak normalnie pracuje? czy byl to blad poswapowy? trojek nie lubie, wiec nie oceniam pozdro |
Autor: | Tomsi [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Leetveen napisał(a): chetnie bym uslyszal co bylo powodem przesiadki na "starsza" technologicznie jednostke jak napisalem ostatnia przekladka to zbieg okolicznosci jedynym i najwiekszym chyba powodem byl dzwiek VRa ktorego w ABFie brakowalo no i troche wieksza moc, a 2,9 z koncowki 96 roku to nielada wezwanie zeby znalezc trafil sie zdrowy i przelozylem...jestem zadowolony jednak jeszcze kiedys bede mial auto z ABFem ![]() Leetveen napisał(a): p.s. obrotomierz tak normalnie pracuje? czy byl to blad poswapowy?
liczniki z 4 cylindrowki i obrotek przeklamywal, juz sa org VRowskie |
Autor: | Leetveen [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
heh, powod banalny, trzeba bylo doposazyc ABFa to i by robil tez dobra rzeznie, z moca tez by nie bylo najgorzej i takie 190km z prawie 50% wiekszej pojemnosci spokojnie by dogonil.. a nie myslales nad nowsza VRa 24v? pieniadze nieduzo wieksze, a skok technologiczny gigantyczny, no i "prawie" jak R32 ![]() |
Autor: | Tomsi [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
myslalem o tym ostatnim o ktorym wspomniales:)...uwaazam tak samo jak Ty ze zdrowy ABF po malych modyfikacjach niczym nie odbiega VRowi ktory ma pojemnosc wieksza o prawie 1L i powinien bic moca na glowe no a swap to tak jak napisalem zbieg okolicznosci cos nowego, pojscie na latwizne ze zwiekszeniem mocy...nowy sezon nowy silnik ![]() |
Autor: | Rytel [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Bardzo ładne mk3 ![]() Zrobione z gustem i pod maską z niezłą motorownią ![]() ![]() Takiego ABF'a to bym chciał do siebie ![]() pozdrawiam i zapraszam do mnie |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |