VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[MK2 R32] Gooolf Mk2 3,2L 1990 by fOniK https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=34361 |
Strona 1 z 35 |
Autor: | fOniK [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | [MK2 R32] Gooolf Mk2 3,2L 1990 by fOniK |
!Właścicielem jestem od Pazdziernika 2007r. MODEL Volkswagen Golf Mk2 1990r SILNIK: 3.2 V6 BDB (R32) MOC: 250PS MODYFIKACJE POD MASKĄ: Kolektor wydechowy „Baran” 6-2-1 Castom, Układ Wydechowy na ‘2,75, Obudowa Filtra Powietrza z Golf Mk5 R32, Poliuretanowe Poduszki Silnika, Skrzynia Biegów/Sprzęgło z Golfa Mk4 2,8 24v o Oznaczeniu DRP, Odświeżona Komora Silnika + Usunięte Zbędne Otwory, Akumulator Usunięty do Bagażnika, Schowany w Podłużnicy Zbiorniczek od Płynu do Wspomagania, Kolektor Dolotowy Polakierowany w Kolor LB7Z, Malowane Proszkowo Elementy Silnika. ZAWIESZENIE: Gwintowane, Tuleje Wahaczy Audi TT, Elementy Zawieszenia Pomalowane Proszkowo w Czarny Połysk, Camber Shims Eibach Tył Ustawione na 2,5Stopnia, UKŁAD HAMULCOWY: Zaciski Przód z Porsche Cayenne Turbo na Zwrotnicach z Golfa G60 Tarcza Hamulcowa 300mm Przewodny Hamulcowe w Stalowym Oplocie, Zaciski Tył z Golfa Mk4 Tarcza Hamulcowa Mk2 Oem, Pompa Hamulcowa/Serwo z Toledo Mk1 ABF, Pompa ABS Golf Mk4 MK60 z ASR. KOŁA: BBS RS 003 8,5 9,5 16J NADWOZIE: Odświeżony Lakier LA5U, Wycięte Nadkola pod Nakładkami, Pakiet GTI/G60, Znaczki WOB w Błotniach, Halogeny w Zderzaku, Kierunkowskazy Przednie Fifft, Reflektory Przednie Wesem, Lampy tył Hella Czarno-Czerwone, Szyberdach, Usunięta Antena z Błotnika. WNĘTRZE: Tapicerka Edition One, Czarna Podsufitówka, Elektryczne Grzane Lusterka, Skórzana Kierownica Oem, Licznik z MFA, AUDIO: Pioneer Deh P88 RS, Zestaw Głośników Odseparowanych Focal 13mm, Wzmacniacz Helix, Subufer Hertz, Wygłuszenie Wszystkich Drzwi + MDF w Przednich Dźwigach pod Głośnikami. Plany: rozporki ktore leza i czekaja na montaż, maska i zderzaki do prawek lakierniczych, , obszycie srodka itd... pierwszy dzień po kupnie.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zmiana lamp tył.. ![]() ![]() ![]() ![]() jakies tam fotki poźniej.. ![]() ![]() ![]() remont zawieszenia+uziemienie.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() juz po zmianie zawieszenia.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() diagnostyka.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() marzec 2008r szpanerplac ![]() ![]() ![]() poźniej padla uszczelka pod glowica.. z takiej racji ze sam z tym wojowalem postanowilem pobawic sie w polerowanie zaworow, i szliwowaniem kanalow dolotowych i wylorowych taka jedna fotka tylko niestety.. ![]() stalo sie tak ze przy skladaniu silnka dwoch takich co zakladali odwortnie mostek od trzymana wałkow ![]() ![]() dodam poźniej.. nowa koncowka wydechu zamist starej przerdzewiałej.. ![]() jakos po myciu.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() poźniej zaliczylem malego dzwona.. zbierane kasy a troche to trwalo.. tydzien urlopu i wyciagnieta podluznica, wyklepane wgnitki na reszcie auta, zaspawana antena i znaczek golf z tylego pasa, zaklepane ranty z tyłu, rozebrany doszczetnie i przygotowany dla lakiernikow.. ![]() ![]() ![]() malo mam fotek w czasie lakierowania.. mat.. ![]() po lakierowaniu i podczas skladania.. ![]() dodam poźniej.. ..noi po calym zamieszaniu jeździlem jakis czas z zielonym zderzaczkiem z przodu.. ![]() ![]() ![]() mercedesy na kolach.. ![]() tu juz z polakierowanym zderzakim, starym alu, i docelowym frontem.. ![]() ![]() kwiecien 2009.. foty- http://www.abst.com.pl ![]() ![]() miedzyczasie razem z golfim odwiedzilismy Nowy Staw 19.04.09, z racji tego ze nie mialem aparatu.. pozwole sobie dodac fotki golfa znalezione w necie ![]() autorow Pozdrawiam! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() takie tam.. ![]() ![]() maj 2009 GTI front.. ![]() W czerwcu wrocilem do starego frontu foty z lipca 2009 ![]() ![]() ![]() by ABST. Swap na 2,8 VR6 (11.2009) Z racji tego ze padl mi czujnik halla w moim silniku 1,8 PF pomyślalem że to znak z niebios ze trzeba cos wkoncu zaczac robic.. :-P cel był prosty zrobic wszysko w 3 tygodnie ![]() zacząłem od wyciagniecia silnika.. ![]() potem dokokonczone zostaly prace blacharskie, czyli wyczyszczone i zakonserwowane fartuchy i blotniki + konserwacja profili zamknietych.. (kolejny raz) ![]() ![]() ![]() ![]() odswiezenie komory silnika sama bazą (glupi pomysl) ![]() ![]() ![]() golf i dawca zaholowany do miejsca swapu, ktore jednak okazało sie gdzies indziej niz w planach.. dzieki Jendrula ! noi wyciagniecie silnika z dawcy.. ![]() ponowne rozebranie blotnikow maski i sciany czolowej w golfie noi wymiana wozka zawieszenia i drazka kierowniczego.. ![]() miedzy czasie wymiana skrzyni biegów bo stara wygladała tak ![]() ![]() ![]() ![]() wymieniono tez sprzeglo z dociskiem i zestaw przegobow.. czas zabrać sie za osadzenia serducha ![]() ![]() ![]() noi siedzi ;-) poźniej okazała sie mała awaria i trzeba było jeszcze raz wyciagnac silnik i poprawic mlotem bo mial malo miejsca grubasss ![]() zabralem sie za zbiornik paliwa.. noi od razu przy wymianie zakonserowane wszytko co bylo odkryte ![]() ![]() ![]() tutaj golf na swiezym powietrzu czekał na kolejny dzien zmagań.. ![]() nastepnie z bolem wymodzona chlodnica + wentylatory.. Dj Szlifera Jendrula dał rade ![]() ![]() ![]() zamontowanie linek i lewaka zmiany biegow, wyciagniecie deski, wymiana pedalow, zamontowanie wysprzeglika hydralicznego zmiany biegow.. niezla jazda z tym była ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tutaj chlodnica juz na czarno.. ![]() Wczesniej zapomnialem wtracic ze wpadł TheBiSHoP, zawstydzil wszyskich i odpalil Vr-a w 15 minut ![]() noooo... i czas na wydech :-) zestaw tlumikow od 16v ;-) ![]() ![]() nowe serce odpalone, zagrzane- to trza było oblać conieco na goraco ale jednak zmozona woda ognistą ![]() ![]() ![]() ![]() ogolnie sam swap silnika trwał tydzień. tutaj juz zlozony i gotowy do testu ;-) (traktor nie na sprzedaż :-P ) ![]() ![]() Pierwszy MK2 VR6 na pomorzu z działającymi ori zegarami z mk2 zawdzieczam to panu TheBiSHop dzieki ! Gwint MTS, Hamulce G60 (12.2009) ![]() ![]() Pozniej wziolem sie za poprawianie polerki w Prosiakach nie bylo łatwo, wiele prob na wszelkie sposoby ale w koncu sie udało.. ![]() ![]() Remont skrzyni kolejna skrzynia zajechana przez ten silnik.. kupiona uzywka i od razu wzmocnilem mechanizm roznicowy sroby zamiast nitow oraz nowy trzpien od satelit.. ![]() ![]() Wycinanie mat oraz wklejanie(aso) + załozenie wrescie po dlugim czasie boczkow Edition ![]() ![]() Ogarniecie podnosnikow szyb czyszczenie + smarowanie.. tyle syfu z tego leciało ze nie dziwie sie ze nie chciały pracowac.. ![]() Przymiarka felg na pozyczonych adapterach w celu wymierzenia szerokosci dystansu, w efekcie i tak nie jestem zadowolony bo mogl przod byc troszke bardziej wypchniety.. ![]() ![]() ![]() Wymiana rozrzadu znowu wytachany silnik, zmiana kompletu rozrzadu razem z kołami zebatymi, wymieniona panewka na wałku posrednim, masa nowych uszczelek o-ringow oraz uszczelniacze wału.. ![]() ![]() ![]() jak widać był "lekko" zużyty ![]() ![]() Montaz kolektora 6-2-1 nie mam fotek samego kolektora za to znalazlem laczenie z reszta wydechu.. ![]() Gotowe Prosiaczki ![]() Wypranie + zlozenie calego srodka foty pogladowe (nic spelcjalnego): ![]() ![]() w przyszlosci planuje zmienic deske na czarna bo slabo to pasuje.. Tarcze tył + zaciski z mkIV i jak widac adaptery do prosiakow tez juz zamontowane ![]() Wyciecie blotnikow przed załozeniem pakietu GTI, bolało mnie to jak cholera.. ![]() ![]() Montaz pakietu GTI + znowu konserwacja w progi itd.. ![]() Po wszystkim, czyszczenie i takie pierdoły i wyjazd na vwmanie010 VWmania 2010 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SETUP 2012 ![]() By fonik_vw at 2012-06-23 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CDN... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | rolek [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
Wszystko lajtowo tylko popraw temat zgodnie z regulaminem ![]() |
Autor: | xxxsobociakxxx [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
nooo ładna dwójceczka , moze wrzucisz jakies fotki od lakiernika ![]() ![]() |
Autor: | fOniK [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
rolek, wykonane ![]() xxxsobociakxxx, dzieki ![]() ![]() ![]() |
Autor: | xxxsobociakxxx [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
no to ok ![]() |
Autor: | Adasko12 [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
Zapowiada sie kolejna lobra dwojeczka ![]() ![]() Powodzenia w realizacji planow;) PozdraVWiam |
Autor: | simens [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
czemu nastapila zmiana elementow przodu?? ladnie ida prace ![]() |
Autor: | fOniK [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
simens napisał(a): czemu nastapila zmiana elementow przodu??
![]() ![]() |
Autor: | simens [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
fOniK napisał(a): simens napisał(a): czemu nastapila zmiana elementow przodu?? ![]() ![]() jak to mowia kraksa zwykle jest poczatkiem przerobek ![]() |
Autor: | fOniK [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
simens, dzwon podstawa tuningu tak to mowia chyba ![]() ![]() |
Autor: | Adasko12 [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
fOniK napisał(a): dzwon podstawa tuningu tak to mowia chyba
![]() ![]() Nie tak chyba nie ![]() |
Autor: | tomatol [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
fOniK, myślę że jak odbierzesz golfa od lakiernika to nie będzie kolejnego dzwonu? ![]() |
Autor: | fOniK [ Nie 23 Lis, 2008 ] |
Temat postu: | |
Adasko12, hehe a jak? ![]() tomatol, nie bedzie ![]() ![]() [ Dodano: Pią 05 Gru, 2008 ] ![]() mat.. ![]() [ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ] ![]() [ Dodano: Sob 24 Sty, 2009 ] ![]() |
Autor: | tomatol [ Wto 27 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Golfik się ładnie prezentuje tylko foty zrób kolorowe |
Autor: | Madd [ Śro 28 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Powoli zaczynam sie przekonywać do 5d-Golfów... ![]() |
Strona 1 z 35 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |