VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[corrado 2.0 16V] by qbejs (vag-kielce.pl)
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=25086
Strona 1 z 13

Autor:  qbejs [ Czw 27 Wrz, 2007 ]
Temat postu:  [corrado 2.0 16V] by qbejs (vag-kielce.pl)

Siema !

Wszystko rozpoczęło się ponad rok temu. Upatrzyłem sobie corrado 2.0 16V z 1993r. Fajnie wyposażone klima, pół skóra recaro, podgrzewane fotele no i to co zawsze czyli pełna elektryka itd. Jak się okazało poprzedni właściciel okazał się strasznym druciarzem ale dzięki bogu zbyt dużo swojej inwencji twórczej nie pozostawił w aucie - po około 4-5 miesi+/-cach ogarnąłem większość pozostałości po nim. W między czasie zaszły jakieś tam sobie zmiany w silniku tj. zmodyfikowany dolot, wywalona instalacja lpg, wałki schricka + regulowane kółko które jednak okazały sie za ostre jak dla mnie i narazie latam tych z KR'ki, do tego wszystko wyregulowane zostało na tip top na mechaniku. Aktualnie jestem po swapie na DIGIFANT I oraz ciągle powiększam listę skompletowanych rzeczy do montażu turbiny ( w sumie to brakuje mi jedynie jakiegoś ECU który to ogranie i nie kosztuje majątku ). Tuż po nowym roku zagościł w corrado gwint GT Cupline który wbrew opinią ludzi okazał się naprawdę OK a trochę już na nim narobiłem kilometrów. W lutym bieżącego roku na parkingu przed blokiem ktoś cofając wjechał przednie nadkole corka no i oczywiście uciekł :/ To mnie skłoniło do odświeżenia lakieru + usunięcie znaczka VW z tyłu i kierunków na nadkolach. W samochodzie zagoPciło też car audio co prawda nic wielkiego bo tylko komplet głośników Blaupunky GTx + sub Blaupunkt GTb + wzmak Blaupunkt GTA 400 Flash, jednostka centralna pozostała taka na jakiej wyjechał z fabryki tj. radio kaseciak Pioneer P4300r + zmieniarka 5 CD. Wnętrze zostało wygłuszone przy okazji składania auta po malowaniu. Wczoraj corras doczekał się lamp in.pro przód + kierunki i halogeny oraz FK na tył. W najbliższym czasie zagoszczą xenon 8000k albo a może i :D koła Keskin KT1 16x9 ( choć ciągle poluje na bbs rs w stanie do odrestaurowania ). Póki co priorytetem jest zamontowanie piggbyacka tj. Ecumastera do wystrojenia, regulatora cis. paliwa 0-10b ( regulowany płynnie ) oraz wałka wydechowego w miejsce dolotowego.

Kilka fot:

1) Tuż po zakupie

Image

2) Po malowaniu

ImageImageImage

3) Nowe lampy

ImageImage

4) Digi

ImageImage

Autor:  szymoneck [ Czw 27 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

qbejs witam na vwzone i w dziale projekty, ładny korek, plany dobre, kręć gwinta w dół i zakładaj rs - będzie maliniak. tylko jedno mnie drażni... ringi.

P.S. usuń obrazek z podpisu bo będzie WaRnInG...

Autor:  qbejs [ Czw 27 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

szymoneck napisał(a):
qbejs witam na vwzone i w dziale projekty, ładny korek, plany dobre, kręć gwinta w dół i zakładaj rs - będzie maliniak. tylko jedno mnie drażni... ringi.

P.S. usuń obrazek z podpisu bo będzie WaRnInG...


Dzięki za info odnośnie obrazka w podpisie :], co do ringow to widzisz mnie np. nie widzą się seryjne lampy w corrado a in.pro robi lampy z czarnym srodkiem jakie mi sie widza przy tym kolorze no i są z ringami ale na żywo to wygląda wbrew pozorom naprawde ładnie :]

Autor:  lucek [ Czw 27 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

szymoneck napisał(a):
usuń obrazek z podpisu

a juz chciałem PW wysyłać, by kolegę powiadomić, dzięki ;)

Wracając do meritum sprawy :D chwała Ci qbejs za to, że w pierwszej kolejności doprowadziłes corridę do porządku, pozbyłeś się druciarstwa.
Ten model jest wystarczająco ładny, nie trzeba wiele kombinować, odświeżony lakier, gwint, w planach dobre koła.
PS. co da ci zamontowanie wałka wydechowego zamiast dolotowego?

Autor:  qbejs [ Czw 27 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
PS. co da ci zamontowanie wałka wydechowego zamiast dolotowego?


Jest ostrzejszy ( 220 st. )

Autor:  TOMEKKK [ Czw 27 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

ECU zakładaj od G60. To prawie Stand Alone...

Autor:  qbejs [ Pią 28 Wrz, 2007 ]
Temat postu: 

TOMEKKK napisał(a):
ECU zakładaj od G60. To prawie Stand Alone...


Aktualnie mam założone ecu z PG.

Autor:  B_O_N_K [ Sob 15 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Witam ;)

Wszystko idzie w dobrym kierunku :ok: Jeszcze tylko jakaś ładna, szeroka fela i będzie elegancko :) Poszukaj też oryginalnej dokładki pod zderzak bo bez niej tak jakoś... łyso :$ A co do uturbiania to jak blisko jest do realizacji planów z tym związanych?

Pozdrówka ;)

Autor:  qbejs [ Nie 16 Gru, 2007 ]
Temat postu: 

Troszkę prace się ruszyły ostatnio
Image

Oprócz jak widać kolektora dolotwoego z KR'a dostałem brakującą popielniczkę w deskę oraz zaślepkę z dystrybutorkiem paliwa. Poza tym odświeżyłem polerkę pod maską ( fote wrzucę jutro ), doszły xenony

Image

Aktualne plany to :
1. Znaleźć stalówki 16" 4x100 które zostaną poszerzone do 9"
2. Dorobienie słupka na 2 dodatkowe zegary oraz zakup wskaźników Greddy 52mm Boost i EGT
3. Dokończenie zabudowy wzmaka w bagażniku
4. Wydech od kolektora ( rurowy ) do końca ( 2.5" na 2 tłumikach przelotowych ale wygłuszonych by El-tec lub MG Motorsport )

Autor:  leon [ Śro 16 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

qbejs napisał(a):
Lucius Snow napisał(a):
PS. co da ci zamontowanie wałka wydechowego zamiast dolotowego?


Jest ostrzejszy ( 220 st. )

popraw to bo mnie oko boli jak to widze pfu

Autor:  PR23M3K [ Śro 16 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

dobrze ze cos sie dzieje i projekt nie stoi w miejscu :)
szeroka stalowka w takim rozmiarze moze byc ciekawa, ponizej takie tam foto
Image

Autor:  qbejs [ Nie 20 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Czas na update bo trochę się zmieniło :)

Nowe słupki :

ImageImageImageImage

Z zegarami VDO :

ImageImageImage


No i coś dla silnika :)

ImageImageImage

Eaton M65, na seryjnym kółko 0.5 bara. Narazie kompletuje graty tj. czekam na tłoki, pierścienie, sworznie JE Pistons, szukam IC ale chyba będę musiał coś swojego zrobić, na dniach zamawiam BOV ProPerfekt, graty do remontu itd. Silnik wysteruje albo ma megasquirt + afr by innovate + egt by vdo albo Ecumaster + afr i egt jak w poprzedniej opcji. Cel - 250 koni, jak najmniej awaryjne, porządnie poskładane z krótkim dolotem bez dużych katów aby reakcja na gaz była szybka.

Autor:  matash [ Nie 20 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

bedzie sie dzialo oj bedzie, szybkie szesnastki rulez ]:-> :D

Autor:  TOMEKKK [ Pon 21 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Hehe życzę powodzenia. Jeżeli motor dobrze przygotujesz, to te 250 pęknie bez problemu ;-)

Pozdrawiam

Autor:  qbejs [ Pon 04 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

Zeby nie było ze sie nic nie dzieje ;P Czekam na paczke z hameryki z tłokami, pierscieniami, sworzniami JE + uszczelka Cometic, sroby arp do silnika itd. W miedzyczasie moj sasiad zapalony milosnik porsche i posiadacz kilku sztuk oraz niezliczonej ilosci czesci do nich zalatwil mi taki diwajs w ilosci sztuk dwa...zatem teraz trzeba obmyslic plan jak to zmiescic do rrado

Image

Strona 1 z 13 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/