Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 18 z 29 [ 423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 20 Lis, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
ja też miałem to samo w mk3 i mk1cabrio z tyłu także to norma



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Nie 21 Lis, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
Luq@sz napisał(a):
chyba sam w to nie wierzysz przecież to jest silniejsze z uzależnienia się tak łatwo nie wychodzi



myślę że dam radę ;) muszę :(


darek-vw napisał(a):
może znasz jakiś myk prawny w mojej sytuacji?




oj niestety nie , nigdy nie patrzałem jak jest w tym kierunku :(


darek-vw napisał(a):
ale na razie nie mam na to czasu



ja jeszcze mam dlatego gonie z robotą ;)


bob.r napisał(a):
Z tej choroby trudno się wyleczyć, a z tego co obserwuję to chorobę masz w mocno zaawansowaną.
Jeśli pod hasłem zmienić w życiu to czy tamto masz na myśli żeniaczkę, dzieci itd. to wcale nie jest tak źle, dzieci utrudniają (i to dość mocno) ale nie uniemożliwiają działań



niestety choroba :-D co do żeniaczki to jeszcze nie teraz tym bardziej dzieci , na razie rozglądam się za drugą połową i niestey wpadka za wpadką :( - ja to jeszcze ciągnę ale znam osoby tu z forum co wysiadły , auta stoją a oni ,,zalewają,, smutki nepowodzeń :smutny:


RUSKI napisał(a):
moim zdaniem w mk2 prawa strona jest szersza w rozstawie kół u mnie tak jest u krzyha tez w tym mk2 też



u mnie była druga strona ;) , co do problemu to może być kilka powodów :-D

i nie pokazuj mi takich samochodów bo kręcisz mi w głowie , pokazałeś je celowo bo wiesz że lubie dobre czerowne


macko11 napisał(a):
Moim zdaniem Vw ogolnie sta troche krzywe



szczególnie mkI - co widze jedynke to siedzi bardziej przód z prawej strony i nie jest to wina zawieszenia tylko budy


*daniel* napisał(a):
ja też miałem to samo w mk3 i mk1cabrio z tyłu także to norma



w mkII idzie wyregulować belką nie wiem jak w innych



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Nie 21 Lis, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Paź, 2010
Posty: 56
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 0
Auto: jetta a2
To mnie uspokoiliście, jak będę poszerzał nadkola to prawy przód zrobię o 5mm szerszy.
W warsztacie powiedzieli ze na kątach da się przestawić i schować do środka. - ciekawe robił ktoś tak ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Nie 21 Lis, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
wystarczy ze cofniesz troche na sworzniu i na mocowaniu amorka i mozna uzyskac te 5mm


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Nie 21 Lis, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Sty, 2009
Posty: 924
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 7981179
Auto: Audi V8 D11 4,2 6-gang Manual
krzyh napisał(a):

RUSKI napisał(a):
moim zdaniem w mk2 prawa strona jest szersza w rozstawie kół u mnie tak jest u krzyha tez w tym mk2 też



u mnie była druga strona ;) , co do problemu to może być kilka powodów :-D

i nie pokazuj mi takich samochodów bo kręcisz mi w głowie , pokazałeś je celowo bo wiesz że lubie dobre czerowne


no to wiadome było hehe :D przykład przykładem ale podpuścić też musiałem pozdro no i z twoim silnikiem jeszcze :D


Offline
 Profil    7981179
 
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 27 Lis, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
pazurek napisał(a):
W warsztacie powiedzieli ze na kątach da się przestawić i schować do środka. - ciekawe robił ktoś tak



ja tak robiłem i to kijowo wygląda , patrząc od przodu jedno koło jest bardziej pochylone od drugiego :lipa:


turpik napisał(a):
wystarczy ze cofniesz troche na sworzniu



to już jest lepsze rozwiązanie ;)


RUSKI napisał(a):
przykład przykładem ale podpuścić też musiałem pozdro no i z twoim silnikiem jeszcze



to nie podpuszczanie tylko mieszanie w głowie a co do silnika to ja mam RP tyle że będzie zdrowo ,,odpicowany,, a tak bo jego nikt nie robi a jak nikt nie robi to znaczy że ja musze ;)


--------------------------------------------------------------------------------


i teraz będzie bardzo cienko

nie będe ukrywał że w tym miesiącu poszło gotówki grubo ponad plan (gaźniki , przegroda , trochę osprzętu i blacharki ... ) no i niestety skończyła się , stanołem z tego powodu z robotą - czekam na wypłate bo potrzebuje dorobić adaptery kół , stoczyć koło i zamówić chłodnice by znów coś poszło

do tego czasu muszę zajmować się pierdołkami :smutny: , no ale jak by nie patrząc je też trzeba zrobić

następna sprawa to cholerne drugie zmiany i tylko po 3 godz czasu dziennie a do tego inne problemy i zostały mi tylko dwa dni do prac

jednym słowek baaaaaardzo kijowy tydzień

żeby nie było coś fotek zapodam

na początek musiałem auto postawić na stojaki by poobcinać jeszcze kilka zbędnych rzeczy z sanek i podłogi , przy okazji wciepałem pompe która nie powiem ma się nijak do mojej wizji - widziałem kilka aut bez pompy i zastanawiam się jak mają rozwiązane hamulce

Image

rozkręciłem silnik od osprzętu i skompletowałem wkońcu wszystkie niezbędne graty

Image

jako że w garażu nie było zbytnio co robić (z powodu braku redukcji kół) przeniosłem się do piwnicy i podziałałem z tapicerkami (wygładzenie i usztywnienie całości)

Image

Image

Image

tylko tyle porobiłem

a żeby nie było smutno to kilka takich faktów o które pytało mnie kilka osób , ciągle pytają dlaczego tak uparłem się sanki z vr-a do rp-ka

bo mają zdecydowanie ładniejszą poduszkę , wiadomo że clean to prostota i minimalizm a jak już robić to .... no ja nie idę na skróty i jadę po całości , nie ma miejsca na kompromisy

z prawej RP z lewej VR do tego łapa z silnika 1.8 z golfa mkIII

Image

bliżej

RP

Image

VR

Image


następna sprawa to wahacze z corrado 2.9 - bo są ładniejsze a co ważne gładsze , węższe przez co koło przy mocnym obniżeniu i skręcie nie będzie tarło


Image


z takich ciekawostek ... zawsze mnie ciekawiło ile ważą moje felgi z corvetty

więc felga z corvetty waży 17.4 kg a nowe skręcane dla porównania 9.2 kg co daje 32.8 kg mniej masy przy 4 felgach

na razie zyskałem

32.8 kg na felgach
9 kg na belce tylnie
około 70 kg na konserwacji

około 110 kg masy mniej a gdzie reszta , kable , zbedne blachy śrubki .....


dobra starczy tego trucia


i czekamy do wypłaty ;)


pozdr.



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 27 Lis, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Cze, 2006
Posty: 1951
Skąd: Hönigsberg
Gadu-Gadu: 4393273
Auto: Leon 5F ST FR
kurde w ten temat jak sie wejdzie to zawsze cos do przodu ;) podziwiam naprawde. Czekam na efekt koncowy tego auta, bo bedzie cos calkiem odmiennego jak widze...


Offline
 Profil    4393273
 
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 27 Lis, 2010 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
krzyh napisał(a):
widziałem kilka aut bez pompy i zastanawiam się jak mają rozwiązane hamulce


nie maja pompy ale maja tloczek ze zbiorniczkiem zintegrowany z pedalami np takie cos

http://www.wilwood.com/TechTip/TechPedalTip.aspx



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 27 Lis, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Gru, 2007
Posty: 125
Skąd: Białystok / Suchowola (BSK)
Gadu-Gadu: 8578444
Auto: BMW E36 325i coupe
masakryczna roznica w wadze felg. tu nie chodzi tylko o obnizenie masy calkowitej auta, ale przede wszystkim obnizenie masy nieresorowanej czy jakos tak. w skorcie samochod duzo lepiej przyspiesza, hamuje, prowadzi sie itd.

a wahacze w mk3 gti nie sa takie same?


Offline
 Profil    8578444
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 27 Lis, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
fredi88 napisał(a):
kurde w ten temat jak sie wejdzie to zawsze cos do przodu podziwiam naprawde. Czekam na efekt koncowy tego auta, bo bedzie cos calkiem odmiennego jak widze



dziać się coś musi ;) powoli byle do przodu a czy będzie inne ?? hmmm chyba nie bo wszystko już raczej było tyle że teraz będzie w moim aucie którego nie mogę się doczekać ;(


archie napisał(a):
nie maja pompy ale maja tloczek ze zbiorniczkiem zintegrowany z pedalami np takie c



słyszałem trochę o tym , szkoda że strone nie jest po polsku bo wstępnie był bym zainteresowany choć czasami widziałem że pod maską nie było absolutnie nic co było by związane z hamulcami


lukasz_61 napisał(a):
masakryczna roznica w wadze felg. tu nie chodzi tylko o obnizenie masy calkowitej auta, ale przede wszystkim obnizenie masy nieresorowanej czy jakos tak. w skorcie samochod duzo lepiej przyspiesza, hamuje, prowadzi sie itd.

a wahacze w mk3 gti nie sa takie same



co do felg to okropna różnica , felga jest z grubego bloku aluminium i kto ją trzymał to wie co waży , dodając do tego dystans stalowy 3.5 cm + 8 długich śrub + opone która waży kolejne 15 kg to waga jest niesamowita (ponad 30 kg sztuka) i sam się dziwię że żadne koło się nie urwało razem z zawieszeniem bo jak by nie patrząc wszystko wygląda na liche

co do wahaczy to nie mam pojęcia jakie są w mk3 - nawet gdyby były takie same to sama świadomość że są z corrado 2.9 ma dla mnie znaczenie ;) - po porostu to jest takie ego że chce się mieć to a nie tamto


pozdr.



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 27 Lis, 2010 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
krzyh napisał(a):
słyszałem trochę o tym , szkoda że strone nie jest po polsku bo wstępnie był bym zainteresowany choć czasami widziałem że pod maską nie było absolutnie nic co było by związane z hamulcami


jak zakladasz takie zintegrowane pedaly to nie masz pod maska nic , bo sobie przewody wyprowadzasz gdzie ci pasi



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 27 Lis, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Lut, 2008
Posty: 1710
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 3417244
Auto: Corrado VR6
Lurosa 1.7 SDI
Prosze Krzych wiem ze drogie ale dla mnie bylo by warto http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=808&page=0

tutaj cos znajdziesz zakładasz sobie np 2 pompy jedna na przod jedna na tył i gotowe wszystko jest w srodku i jest spokoj



_________________
Majówka z STK - Rybnik

Sprzedam Rarytasowe graty do Corrado US g60
Offline
 Profil    3417244
 
 Temat postu: Re: [mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Sob 27 Lis, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Paź, 2008
Posty: 374
Skąd: Rze
Gadu-Gadu: 6442909
Auto: G T I
krzyh napisał(a):
około 70 kg na konserwacji


o kurde to grubo musiał być :o


Offline
 Profil    6442909
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Nie 28 Lis, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
ethan89 napisał(a):
Prosze Krzych wiem ze drogie ale dla mnie bylo by warto http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=808&page=0

tutaj cos znajdziesz zakładasz sobie np 2 pompy jedna na przod jedna na tył i gotowe wszystko jest w srodku i jest spokoj



tylko ze te pedaly sa bardzej do rajdowek a te co pokazal Arczi to jedyne dobre rozwiazanie bo pompy sa niewidoczne



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] JETTA krzyha - remont
PostWysłany: Nie 28 Lis, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
archie napisał(a):
jak zakladasz takie zintegrowane pedaly to nie masz pod maska nic , bo sobie przewody wyprowadzasz gdzie ci pasi



przewody az tak nie raża jak te serwo


ethan89 napisał(a):
Prosze Krzych wiem ze drogie ale dla mnie bylo by warto http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=808&page=0

tutaj cos znajdziesz zakładasz sobie np 2 pompy jedna na przod jedna na tył i gotowe wszystko jest w srodku i jest spokoj



tysiak to nie jest aż tak wielka cena patrząc na reszte wydatków , nie za bardzo tylko czaje zasade działania tego czegoś i nie wiem jak to zmieścić przed grodzią , wydaje mi się że jednak cos musi wystawać do komory bo jak to w środku zmieścić ? przydał by się jakiś opis działania i najlepiej fotki po montażu --- ma ktos jakieś linki ?? ]:->


piotrus_s napisał(a):
o kurde to grubo musiał być



bo tego jest grubo i sporo , jak by nie patrząc to guma ;)


benson napisał(a):
tylko ze te pedaly sa bardzej do rajdowek a te co pokazal Arczi to jedyne dobre rozwiazanie bo pompy sa niewidoczne



też odniosłem takie wrażenie widząc po 2 , 3 pedały - ja muszę mieć jeden ;)



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 18 z 29 [ 423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe