Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3 GTI 20 Jahre] by KoKoS...
PostWysłany: Sob 25 Paź, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 25 Paź, 2008
Posty: 312
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 8271045
Auto: Vw Bora,audi a6 allroad
MODEL: VW Golf Mk3 GTI 20 Jahre
SILNIK: 2.0 8v
MOC: 116 Km
MODY POD MASKA:uklad wydechowy caly przelotowy z podwojnym wydechem
ZAWIESZENIE:Zawieszenie gwintowane FK
UKLAD HAMULCOWY: przod tarcze brembo/klocki ferrodo , tyl tarcze brembo/klocki ferrodo
KOLA: felgi aluett rozmiar 8x17 opony 205x40
NADWOZIE:wygladzona klapa pozbawiona zamka wycieraczki i znaczka otwierana ze srodka,gril bez znaczka(2 zeberka),przednie lampy smoked,tylne lampy clary
WNETRZE:posiada na oryginale ABS, 2x air-bag,komputer mfa, pelna elektryka tj, szyby, lusterka, szyber, wspomaganie kierownicy, central, galka GTI,biale zegary, czerwone pasy ,reczny i kierownica obszyta czerwona nicia i kubelki z w krate z logiem GTI..
AUDIO: 8 glosnikow,equalizer, woofer, wzmacniacz,
ZMIANY PRZEPROWADZONE: gwint FK,wydech przelotowy,felgi aluett 8x17,wygladzona tylna klapa,pozbawiona wycieraczki zamka i listwy,otwierana z wnetrza somochodu,lampy tylne clary
PLANY: co do planow to jest ich wiele tzn bez przesady... zmiana lamp przednich,zderzak na polgladko,inne felgi ktore juz zakupilem,a obecne pomalowanie na czarny mat z czerwonym rantem co dalej to zobaczymy w praniu heh

[shadow=blue][/shadow]Witam wszystkich odwiedzajacych.. :grin: Chcialbym zaprezentowac moje auto o ktorym zawsze marzylem, no i w koncu jest :D .. Jest to oczywiscie kultowa wersja golfa MK3 czyli golf GTI 20 Jahre.. Auto zostalo sprowadzone z niemiec w maju tego roku... Jest z 1996 roku,kolor MOONLIGT BLUE Perlefeckt i posiada na oryginale ABS, 2x air-bag,komputer mfa, pelna elektryka tj, szyby, lusterka, szyber, wspomaganie kierownicy, central, 8 glosnikow,equalizer, woofer, wmacnicz, galka GTI,biale zegary, czerwone pasy ,reczny i kierownica obszyta czerwona nicia i kubelki z w krate z logiem GTI... Co do zmian jakie byly zrobione jeszcze w niemczech tj. Zawieszenie gwintowane FK super sie jezdzi,uklad wydechowy caly przelotowy z podwojnym wydechem, lampy tylne crystal, gril bez znaczka, wygladzona tylna klapa bez wycieraczki i znaczka otwierana na przycisk w srodku, alumy 8x17 alluet z oponami 205x40x17, radio blaupunkt...Co do planowanych zmian to oczywiscie troche bym sobie pozmienial ale ze to jest wersja kultowa nie bede robil drastycznych zmian zeby nie zeszpecic auta, narazie co do zmian to pozbycie sie kierunkow i halogenow ze standardowego miejsca i kupno lamp przednich chyba in-pro,zmiana felg,ktore nie dawno kupilem heh,piekne Porsche cup przod 8.5x17 a tyl 9.5x17...A co dalej to zobaczymy,pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych...
Zdjecie auta zaraz po kupnie...

ImageImage ImageImage ImageImage ImageImage

a to fotki moich nowych felg i mala przymiarka heh...

Image ImageImage ImageImage ImageImage


Ostatnio edytowany przez Kokos22 Nie 11 Sty, 2009, edytowano w sumie 18 razy


_________________
Nowy nabytek Borat viewtopic.php?t=36440
...KoKoS... moja byla perełka viewtopic.php?t=33621
Offline
 Profil    8271045
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 25 Paź, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
Troche ci tu ogranolem temat .Teraz na spokojnie mozna komentowac .
Te kola zakupiles i bedziesz zakladal ?



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu: VW Golf GTI 20 Jahre by KoKoS...sesja gofra po umyciu
PostWysłany: Sob 08 Lis, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 25 Paź, 2008
Posty: 312
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 8271045
Auto: Vw Bora,audi a6 allroad
a juz wkrotce na wiosne nowe wcielenie gofra pozdrawiam...

[img][img]http://img391.imageshack.us/img391/6366/1000800pf9.th.jpg[/img]Image[/img] [img][img]http://img227.imageshack.us/img227/4973/1000801vw0.th.jpg[/img]Image[/img] [img][img]http://img530.imageshack.us/img530/6052/1000802oo1.th.jpg[/img]Image[/img] [img][img]http://img530.imageshack.us/img530/2691/1000804kt3.th.jpg[/img]Image[/img] [img][img]http://img201.imageshack.us/img201/4649/1000805qx9.th.jpg[/img]Image[/img]



_________________
Nowy nabytek Borat viewtopic.php?t=36440
...KoKoS... moja byla perełka viewtopic.php?t=33621
Offline
 Profil    8271045
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 08 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
Co tam modzisz ? Pochwal sie :-D



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu: VW Golf GTI 20 Jahre by KoKoS...
PostWysłany: Sob 08 Lis, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 25 Paź, 2008
Posty: 312
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 8271045
Auto: Vw Bora,audi a6 allroad
heeh nie powiem.... :D ale zadnych drastycznych zmian,w sumie beda kosmetyczne zmiany,narazie jest zbieranie frykasow heh... zmian doczekaja sie kola ktore juz kupilem jamajama ,zderzak na pol dladko bez halogenow i migaczy,lampy inne,mysle tez nad innym zawiachem ale nie wiem czy to na ten sezon zobaczymy...a co dalej to sie okaze..do zobaczenia mam nadzieje na zlotach heh



_________________
Nowy nabytek Borat viewtopic.php?t=36440
...KoKoS... moja byla perełka viewtopic.php?t=33621
Offline
 Profil    8271045
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 08 Lis, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 30 Lip, 2008
Posty: 60
Skąd: okolice wrocławia
No ładna ta trojeczka kolo tez zacne widze ze tam juz wyzej zostal wymienioy w liscie sprzet FK ]:->


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 08 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2337
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
Kolejne z wielu 20Jahre w Naszym pięknym kraju, tym razem z VWlkp ook Modź modź bo z tego co pokazałeś, widzę że znasz się na rzeczy, siedzisz w temacie i wiesz co z czym się je ook Do zobaczyska na zlocie/spocie ook


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 08 Lis, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 31 Paź, 2007
Posty: 338
Skąd: Ruda Śląska
Gadu-Gadu: 5476678
Auto: golf mk2
We froncie wymienić grill i byłby godny. Wg mnie 17 cali to za dużo do mk3, bo nie da się dobrze zglebić. Lampy tylne i grill strasznie oklepane.

Powodzenia w modach :D



_________________
mk2

byłe mk3
Offline
 Profil    5476678
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 08 Lis, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3004
Skąd: Świdnica
Gadu-Gadu: 3239572
Skype: vwzone
Auto: Bora Sedan V6 oraz Bora Variant TDI ASZ+ Jetta mk II Coupe Bora Sedan TDi ATD
mcsym napisał(a):
We froncie wymienić grill i byłby godny. Wg mnie 17 cali to za dużo do mk3, bo nie da się dobrze zglebić. Lampy tylne i grill strasznie oklepane.

Powodzenia w modach :D


Mylisz się, na 17" można fajnie obniżyć auto, jeżeli masz gwinta i umiesz nim kręcić to wszystko można zrobić :) A co do Golfa to wygląda bardzo fajnie nic dodać nic ująć ;) Pozdrawiam



_________________
Image
Offline
 Profil    3239572 vwzone
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Lis, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 31 Paź, 2007
Posty: 338
Skąd: Ruda Śląska
Gadu-Gadu: 5476678
Auto: golf mk2
Kręcić każdy potrafi, tylko jeszcze trzeba pamiętać o tym, że trzeba czasem skręcać :) chętnie zobaczę fotkę dobrze zglebionego mk3 na 17 calach.



_________________
mk2

byłe mk3
Offline
 Profil    5476678
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sie, 2006
Posty: 2477
Skąd: BEMA ZOO GW CITY
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk3
bardzo mile mk3
ktore duzo nie potrzebuje zeby wygladac mega
piszesz ze zderzak na polgladko sam kiedys mialem u siebie
jeszcze lezy chyba gdzies w garazu szkoda ze twoje mk3 nie jest czarne bo moglbys odemnie odkupic juz gotowy zderzaczek :)



_________________
http://www.airpainter.pl/
SZABLONY MALARSKIE, NAKLEJKI ŚCIENNE, FOTOTAPETY itp.
http://www.foliedotykowe.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Lis, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sty, 2008
Posty: 1846
Skąd: Kalisz
Gadu-Gadu: 7712923
Auto: brak.
mcsym napisał(a):
Wg mnie 17 cali to za dużo do mk3, bo nie da się dobrze zglebić.


na 17" az tak zle nie wyglada powiem ze nawet dobrze wyglada i jesli dobrze sie zglebi to naprawde bardzo fajnie wyglada. no ale nie usiadzie tak nisko jak na 16" czy na 15" no ale nie kazdy musi ocierac miska:>


Offline
 Profil    7712923
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 29 Paź, 2008
Posty: 943
Skąd: RadzionkóVW
Gadu-Gadu: 1222454
Auto: VW Golf MK3 ABV SYNCRO, AUDI A4 B6 AVANT AVF QUATTRO
gleba na 17? no, no, bez klepania zaginania/odginania to się raczej nie obejdzie ;) jak dla mnie troszkę za duże koło (zwłaszcza z takim wzorem felgi) reszta OK :D

Pozdro,



_________________
MK3 Black vr6 ABV syncro USA - 4 fun ???KM/???Nm
Audi A4 B6 Avant Quattro AVF - new daily 165KM/350Nm
MK3 White Vento Variant ARL+- daily driven... 230KM/420Nm -> was alot of fun//sold
MK3 Dark AFN - suspended and scrapped 140 KM/300Nm
Offline
 Profil    1222454
 
 Temat postu: VW Golf GTI 20 Jahre by KoKoS...
PostWysłany: Nie 09 Lis, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 25 Paź, 2008
Posty: 312
Skąd: Wągrowiec
Gadu-Gadu: 8271045
Auto: Vw Bora,audi a6 allroad
Dzieki panowie za wszystkie komentarze i prosze o wiecej,bo po to tu jestem zeby dowiedziec sie od was opini i pomocy w dalszych modach,pozdrawiam...



_________________
Nowy nabytek Borat viewtopic.php?t=36440
...KoKoS... moja byla perełka viewtopic.php?t=33621
Offline
 Profil    8271045
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 09 Lis, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 993
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 2686554
Auto: Vw Touran
no golf ładny sam w sobie tylko zrob cos z tymi kominami "Batorego" niee
Dorwales fele na ktore choruje i za to duzy + :cfaniak:



_________________
VIP STYLE !!!!!
Offline
 Profil    2686554
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe