MODEL: VW GOLF IV GTI EXLUSIVE 5d prod XII 1998MOTOROWNIA: 1.8 T oznaczenie AGU całkowita seria, Jednomas ABF/G60 + kompletne sprzęgło ABF Sachs
ZAWIESZENIE: Springi VOGTLAND + Amortyzatory MTS + poliuretan bikopur
OPONY: NANKAGI 215/35/18
FELGA: OZ MICHELANGELO 17" JEST ENKEI BORTEX RPM2 18/8
HAMULCE: MIKODA nawiert+nacinka + FERODKI przód i tył
ZMIANY NA ZEWNĄTRZ:- Przyciemnione lampy przednie na wzór 25 jahre
- Pylne lampy US R32 jak kto woli
- Przednia dokładka V6/ARL ,tylna z parktronikiem czeka na montage
- Wycieraczki AERO montowane po 2002, tyl wycieraczka MK5
- Emblematy VW -czarny mat, wywalone GOLF I GTI z tylnej klapy, zastąpione GTI z POLO 6N2
- Lusterko prawe szerokie przerobione z wersji UK
ZMIANY WEWNĄTRZ: - RECARO wywalone, wsadzona Skóra z AUDI A3 S-LINE
- Dekory "nibydrewniane" zastapione szczotkowanym aluminium z R32
- Nakładki na pedały + podstopnica z Audi TT
- Kratki nawiewów z BORA/R32
- Gała zmiany biegów z S-LINE + doszyty perforowany mieszek
- Poprawione usterki : nowy schowek ,gałka od reg. lusterek, i nowe słoneczka
AUDIO: - radiodtwarzacz kasetowy GAMMA ,+ zmianiaka 6 CD w bagażniku. Adapter do ori Gammy na MP3
PLANY:Lakierowanie auta , solidna gleba, wymiana silnika na mocniejsze 1,8T lub dodłubanie tego, ori XEN, Budzik SE+ FIS, świerze obszycie ręcznego i kierownicy
AKTUALNE FOTO:Krótka historia moich ex VW
Pierwszy VW POLO 6N 1.4Pierwszy MK4 1,6 Pierwszy GTI MK3 XX JAHRE Autko się sprzedało do KONINA , zakupił je kolega
grzesbidz z vwgolf.pl Potem
beciorTo mk3 dało mi naprawde wiele satysfakcji ,Cieżko było się rozstać ale mnie najbardziej jarają dwa modele golfów mk1 i mk4 .
W między czasie odziedziczyłem
VW DERBY, ale ze względu na brak funduszy trzeba było sie go pozbyć, wiem że miali go zrobić chłopaki z Mikołow , słuch zaginoł..jak by ktoś coś na temat auta , czekam na info:
Marzenia trzeba spełniać i udało się po wakacyjnej harówce odłożyć pare grosza ,sprzedać mk3 i zakupic wymarzone
mk4 GTI.Po obejżeniu kilku egzemlarzy w PL zaczełem coraz bardziej żałować sprzedarzy XX jahre.
W końcu dostałem cynk od szfagra że mam jechac pooglądać "czwórki" które można przywieźć z niemiec nastepnym razem. Szybkie telefony kilka fot i mówie ok .Przywieźli,poglądałem,przejażdzka JEST MÓJ
Pierwsze foty telefonem :
Ze względu na charakter wykonywanej przez jakiś czas pracy musiałem na pół roku odstawić MK4 do garażyku i kupić ekoonmicznego dupowoza ,szykowało się 300 km dziennie..
HISTORIA MK4:16.10.20081st FANT:
ENGLAND MIRROR :
21.10.2008 wymiana Joysticka od elektr lusterek , rurki bagnetu oleju ,oraz wykonanie wlepy na dach pod antene CB.
8.11 2008 komplet kół zimówych stalówki + oponki
14.11.2008 zmiany odswieżawcze w motorku:
pasek rozrządu
rolka napinająca
napinacz hydrauliczny
pompa wody
pasek klinowy
napinacz paska
płyn G12 plus ..
Przyszły też nowe "słoneczka" bo w moich były pourywane klapki ..
3.12.2008Kratki podswietlane R32/BORA
8.01.2009Wymiana sondy lambda i czujnika temperatury cieczy.
Wycieraczki VALEO do przodu ,i wycieraczka mkV do tyłu
29.01.2009Obrysy dymione US
10.02.2009Tylne lampki HELLA wersja US montowana w GTI i R32
13.03.2009Pare pierdołek odebralem od lakiernika:
wkłady do lampek
poskładałem więc lampki pokeliłem klejem do szyb..wyszło tak :
Lustereczko od angola wkoncu pomalowałem pod kolor.
jako ze typowe usterki mk4 też dopadaja od czasu do czasu zakupiłem sliżgi duraluminiowe bo plastiki powszechni Wielka kupa nie dały rady tej zimy.
Szukałem , szukałem i znalazłem ,numer telefonu do dystrybutora OZ na Polske co zaowocowało w bardzo tanich pieniązkach na drugi dzien brakujacym dekielkiem.
lampki tablicy rejestracyjnej bo stare ruda zeżarła w środku ..
Nakladki na pedały ,choć mam takie same , to brakowało jednej od sprzęgła .
i wymiana lustra sferycznego bialego na asferyczne niebieskie w lusterku z angola
27.03.09kolejna wymiana oliwy i filtrów
Motul 8100 x-cess
5w-40 full syntetic
i 3 szt filtrów MANN oliwa ,powietrze i kabinowy węglowy
05.10.09Zamontowałem nowe aku BOSCH S5 i znalazł sie znaczek VW na osłone motoru .
Boazeria drewnopodobna ustąpiła miejsca szczotkowanemu jasnemu aluminium z R32 ,oraz gałka z Audi S3 skórzano aluminiowa.Trzeba tylko jeszcze ori mieszek zastapić perforowanym by pasował do "głowy" gałki.
Nowy schowek bo stary był podniszczony z urwana klamką ..
Podmiana lamp na US
Zamiast orginalnych napisów GOLF GTI zawita samo GTI pisane bardziej kultową czcionką.
Nawiercane /nacinane tarcze MIKODY z klockami FERODO Premiere ,zestawy regeneracji zacisków i wymiana jednego przewodu hamulcowego który nie wygląda za dobrze.
w 2010 r -Nowe amortyzatory MTS
-Nowe opony NANKANG NS2 i odnowione kółko ENKEI RPM2 BORTEX
- Skórka S-LINE Audi A3
- Wycieraczka tył MK5, znaczki VW czarny mat
- Wycieraczki AERO
Pare zdjęc autka w sesji z moimi ziomkami z 31 podwórka..
I dwie foty na zakończenie 2010:
Tak nisko przywitamy sezon 2011
[code][/code]