MODEL: Golf II special GT (LC7V)
SILNIK: był 1.8 RP -> 1.8 16V KR jest 2.8 VR6
MOC: była 90Km -> 145Km jest ( teoretycznie ) 174Km
MODY POD MASKA: z RP na KR z KR na VR6 <- itd.
ZAWIESZENIE: były sprężyny -40 jest zawieszenie gwintowane z regulacją twardości i wysokości Weitec "VW909TX"
HAMULCE: przód 256mm brembo max tył golf IV
KOLA: były BBS RA 15", MATTIG SSF 15" 7J,Porsche telefony 15" są Porsche Gullideckel 16" przód 7J tył 8J opony T1-R
WNęTRZE: środek taki jak w GT czarny
, orginalna kanapa z zagłówkami, elektryczne lusterka, szyby i szyberdach, zegary od mk III, kierownica od G40
Zdjęcia i takie małe streszczenie
W 2004 roku kupiliśmy naszego pierwszego GOLFA II SPECIAL GT ( RP ) 1991 seryjne 90Km posiadał wówczas:
-cztery lampy z przodu (zwykłe)
-lampy tylne hella dymione
-felgi BBS RA
-reszta standard jak w GT
Jako, że z czasem trochę wygląd nam nie odpowiadał ( po ok.4 miesiącach ) i był przypływ gotówki (nie ma to jak wydać premię na golfa ) zmieniliśmy w nim:
-grill z czterech lamp na dwie bez znaczka
-krzyże
-później clary
-lampy tylne
-nowe felgi 16" (opony przód 195/45 tył 215/40 )
-lakier ( LC7V ) trzeba było też trochę odświeżyć nie malowaliśmy sami oddaliśmy golfa do „lakiernika” to był największy błąd jaki tylko mogliśmy zrobić tak malowanie wyszło, że po ok. 2 miesiącach zaczęły robić się „pryszcze” moim zdaniem była za sucha baza jak był malowany clarem no ale to moje zdanie na dodatek w niektórych miejscach wyszła „ruda”
!
Krótko pisząc wyszła masakra. Pojechałem aby to pokazać itd. Miałem przyjechać za miesiąc... Tak ten miesiąc trwał, że wkońcu wyjechałem do UK i żona wszystkim musiała się zająć ale udało jej się próbował jej ciemnotę wcisnąć ale postawiła sprawę jasno albo robi albo idzie do PIHu
-lakier ( LC7V ) po poprawkach ( goferek niestety już na zimówkach )
-klapa ( bad ass ) z daszkiem otwierana od środka auta ( na elektromagnes )
-nowa gałka biegów
-nowa kierownica ...
-zegary
zamontowałem niebieskie ledy a wskazówki pomalowałem pomarańczową farbą fluorestencyjną
podświetlenie i wskazówki
potem obwódki
nowe tarcze i efekt końcowy
W między czasie zawsze coś się spodobało no i się kupowało wiadomo każdy chyba tak robi
-chromowana ramka na mieszek
-rygielki chromowane VW
-jedna wycieraczka z przodu
-przyciemnienie tylnych szyb
-brewka nad światłami (zdjęcie clary)
-brewka od jetty na dole grilla (zdjęcie clary)
-sprężyny -40
W 2006 roku kupiliśmy drugiego golfa ze względu na silnik bo mieliśmy już dosyć RP ( za wolny był ) auto stało rok czasu więc był w opłakanym stanie ale nam zalężało tylko na sercu więc .........
-silnik KR ( 1.8 16V )
ZDJĘCIA Z PRZEKłADKI
wyciąganie serca z dawcy
Całość zajeła mi 2 tygodnie pomagał mi Wróbel za co wielkie dzięki czasami też DominVW
i porady od Sponsora nie było lekko troche nocy zarwanych całe dnie przesiedziane ale warto było ...
wkładanie serca do nowego ciała
musialem wymienić kolumne kierownicy, skrzynkę bezpiecznikową i całą elektrykę (konflikt rocznika dawca/nowe ciało
)
Jak wiadomo po przekładkach zazwyczaj coś jest nie tak nam nierówno chodził, mulił, czasami wydawał dziwne odgłosy, nie odpalał to przewody trafiły się felerne ( popękały ) itd. to przeszliśmy a raczej żona przeszła sama bo ja wyemigrowałem jak to żona mówi być kobietą i załatwić coś związanego z autem to masakra zwłaszcza reklamacja nikt nie chciał z nią rozmawiać i znowu pomogła PIHu tylko, że tym razem była w niej i wypełniała papiery itd. Ale stwierdziła, że warto było bo facet oddał kasę, przepraszał i się podlizywał...Trochę problemów było ale koledzy pomagali zwłaszcza Mirek vel "SPONSOR". Gofer w końcu trafił do warsztatu Nikiego po innym tzw. Mechaniku, który kleił kolektory ssące na czerwony silikon GOLF PALIł 18/100 km ( koniował )
W siniku zostało wymienione:
-zimeringi
-uszczelki
-cały rozrząd
-szklanki
-popychacze
Po wizycie u Nikiego mogę powiedzieć, że golf chodził jak złoto
i nawet palił 8-10/100
Po dopieszczeniu silnika ( regulacja itd. ) byliśmy na hamowni wykres bardzo nas zaskoczył :twisted:
145 KM
-następnie chciałem mieś elektryczne lusterka więc je kupiłem
-elektryczne szyby więc też je kupiłem oczywiście wszystko sam zakładałem
-elektryczny szyberdach jeszcze zdjęć nie mam bo nie jest skończony mechanizm jest od audi 100 ( cygaro )
-cały nowy wydech o średnicy 60mm
W MIĘDZY CZASIE:
-felgi
BBS RA ( moja robota ranciki wypolerowane środek pryśnięty farbą )
SCHMIDT ( krótko ale ładnie ) 8"
-ozdoba na antenkę
-następna ozdoba na antenkę
-pedalskie kostki na lustrko
( w krowie łatki )
To jest chyba konic pierwszego etapu, to były nasze początki
NASTĘPNY ETAP ( trochę poważniejszy ):
zawieszenie gwintowane z regulacją twardości i wysokości Weitec "VW909TX"
- nowy silnik bo KR był już za słaby szukaliśmy ABFu ale nic z tego nie wyszło nigdzie nie było więc trafiła się VRa ( aaa ), przekładkę robił mechanik mnie nie było w PL także zdjęć nie posiadam. Swap ten był trochę grubszy od KR także trochę rzeczy zostało wymienione np. skrzynia biegó ( ccm ), zbiornik paliwa od MK3, pompa paliwa od MK3 VR6, chłodnica od corrado, przednia belka od corrado i kupe innych pierdół potrzebnych do swapa.
nastepnie kola MATTIG SSF 15" 7J
nowy front jetta kupiony w Uk i tu też zamontowany
kierownica z polo G40 (bardzo mila)
no i na koniec nowe fele porsche telefony juz pomalowane i adaptery tez gotowe. Adaptery były zrobione ze stali robione u mnie w pracy
nowe hamulce od mk2 gti 16v 256mm też sam je zakładałem
prezent na walentynki od żony
widać co więc opisywać nie będę
prezent na urodziny od żony
kilka fotek golfika z jetta frontem i na telefonach
doszły czerwone lampy nie orginał ale ....
no i z czasem trafiła się okazja rallye front
siedzieliśmy z żoną i fajke za fajką paliliśmy z nerwów aby nikt nas nie przebił na ebay udało się wygraliśmy
następnie następna okazja na ebay felgi porsche Gullideckel 16” przód 7J tył 8J opony 195/40/16 toyo T1-R
fotki
oczywiście w standardową angielską pogodę
mała sesyjka w Uk
zdjęcia z urlopu lipiec 2008 polska
z tego powodu że rallye nie świeci zbyt mocno i dobrze kupiłem xenon D2S z Audi TT 2005
rallye front po małej zmianie nie obyło się bez kłopotu pękło jedno szkło ale już poszukuję nowego
za dnia ze słońcem - robione telefonem