VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://vwzone.pl/forum/

[mk4 TDI ASZ] TurboGalaktyczny by EnJoy
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=37852
Strona 1 z 2

Autor:  EnJoy [ Czw 12 Mar, 2009 ]
Temat postu:  [mk4 TDI ASZ] TurboGalaktyczny by EnJoy

MODEL: Golf IV 2003r.
SILNIK: 1.9TDI ASZ
MOC: 130KM, 310Nm
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: MAM7 Nuvo Black 18x8" et35, opony Michelin Pilot Sport 225/40/18 92Y
NADWOZIE: tylna klapa bez oznaczeń, oznaczenie GTI w grillu
WNETRZE:
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- multifunkcyjna skórzana kierownica
- tempomat
- komputer pokładowy z pełnym FIS’em
- radio z NAVI MCD
- 8 głośników
- 8 poduszek powietrznych
- klimatronik
- ABS, ESP, ASR
- podgrzewane siedzenia
- halogeny
- spryskiwacze reflektorów
- wersja wyposażenia.... BASIS :-D
dołożone:
- podłokietnik na przód
- nowa gałka zmiany biegów z wersji Sport Edition
AUDIO: Radio Pioneer DEH-4700MPB, wzmacniacz 4-kanałowy U.S. Amps XT-1600.4 (4x100W RMS/2x400W RMS) + zestaw odseparowany na przód Powerbass L-60C + wygłuszenie przednich drzwi + subwoofer Powerbass M-12 (350W RMS)w zamkniętej skrzyni. Przednie drzwi wygłuszone

Zmiany przeprowadzone:
- zamontowany podłokietnik
- tylna klapa no emblem
- emblemat GTI zamontowany w grillu
- zamontowane radio CB President Johny II ASC + antenka Sunkera 150cm
- car audio: Wzmacniacz 4-kanałowy U.S. Amps XT-1600.4 (4x100W RMS/2x400W RMS) + zestaw odseparowany na przód Powerbass L-60C + wygłuszenie przednich drzwi + subwoofer Powerbass M-12 w zamkniętej skrzyni
- nowa gałka zmiany biegów z wersji Sport Edition
- felgi MAM7 Nuvo 18x8"

Plany:
- przyciemnienie tylnych szybek plus czarny pasek na przednia
- dokładka zderzaka na przód od V6
- polerka
- wszystkie listy, dokładki i klamki w kolor nadwozia
- licznik z pełnym FIS'em także z wersji SE
- kratki nawiewów z Bory
- podstopnica i nakładki pedałów z wersji GTI
- ramie tylnej wycieraczki z golfa V
- seria lub ori US
- ori xenon stylizowany na 25th Anniversary
- obrysówki z wersji US
- oczywiście chip, do granicy bezdymności... bez szaleństw
- gleba max -30mm

Autko sprowadzone z Niemiec ubiegłego roku (marzec 08r.), od pierwszego właściciela. BARDZO zadbane, nie bite, regularnie serwisowane z przebiegiem 155 tyś km (wszystko b.dokładnie sprawdzone).
Ogólnie autko dla mnie cud :hmm: Prowadzi się przepięknie, asfalt dosłownie zwija się spod kol.. a 6 biegowa skrzynia to coś niesamowitego – cisza, szybkość i ekonomia zarazem. Zawieszenie w idealnym stanie. Powiem tylko tyle, warto być cierpliwym w poszukiwaniach auta dla siebie ;)

Parę fotek świeżo po sprowadzeniu
ImageImageImageImage

i trochę wnętrza
ImageImageImageImageImage

27.04.2008r.
Małe doposażenie.. czyli zamontowanie podłokietnika :helm:
Image
wlepa forum vwgolf.pl
Image

23.07.2008r.
przydatnych informacji nigdy za wiele - new CB
Image

tyłeczek bez napisów
Image

oznaczenie GTI w grillu
Image

..odrobina natury
ImageImageImageImage

17.01.2009r.
zawitała nowa gałka zmiany biegów z wersji Sport Edition

ImageImage

5.02.2009r.
W końcu pojawiły się koła na słoneczną porę roku - MAM7 Nuvo black 18"

ImageImageImageImageImage

Oponki zawitały na felgach, a felgi na aucie.. mała sesja i o to wynik
ImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage

zapraszam do oceny ;)
Ps. tylko błagam, nie mówcie już, że konieczna gleba... ja to doskonale WIEM :helm:

c.d.n...

zapraszam do oceny oraz ewentualnych opinii ;-)

Autor:  jaropolo [ Czw 12 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

hmm
narazie ladna seria ale widze sie bedzie dziala
kola moga ladnie wygladac ale gleba niezbedna bo na serii bedzie woz drabiniasty
co do gleby to uwazaj bo to zarazliwe
na poczatek mowisz max -30 a potem bedziesz chcial nizej i nizej :D

Autor:  ApoC [ Czw 12 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

bedzie dobrze wyglądal na tym kole,
dobra seria ... jakiś chip gleba bo kolo juz masz kilka drobiazgów
i bedzie kolejne fajne mkIV na vwzone
-30 na po czatek potem Cie wciagnie na dół :D

Autor:  cinek2004 [ Czw 12 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

EnJoy, bardzo ladny, i zapowiada sie jeszcze ladniejszy :ok:
ApoC napisał(a):
-30 na po czatek potem Cie wciagnie na dół
Wlasnie dlatego bierz od razu gwint!

Autor:  Cinek Mk IV [ Czw 12 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

cinek2004 napisał(a):
ApoC napisał/a:
-30 na po czatek potem Cie wciagnie na dół
Wlasnie dlatego bierz od razu gwint!


zgadzam się od razu gwind..bo po co wydawać dwa razy kase....lepiej poczekać i mieć coś dobrego... nie bierz nic pośredniego.... no_coment

Moim zdaniem od razu gwind........ :D

Autor:  adams169 [ Czw 12 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

no no ladna stu-trzydziestka na super wypasie, zmiany oczywiscie na +, fajna żadko spotykana kierownica mutifunkcyjna, jedyne co mi sie niepodoba to jasny srodek, jakos w VW i na polska rzeczywistosc wole ciemny srodek. pozdrawiam i powodzenia w modach piwko

Autor:  kiler [ Czw 12 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

Bardzo fajny Golfik i widać że zadbany :)
plany dobre ;)
Zapraszam na spota w Tychach na paprocany w każdą niedziele od 18 ;)

Autor:  EnJoy [ Czw 12 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

jaropolo napisał(a):
na poczatek mowisz max -30 a potem bedziesz chcial nizej i nizej :D

ApoC napisał(a):
-30 na po czatek potem Cie wciagnie na dół :D

cinek2004 napisał(a):
Wlasnie dlatego bierz od razu gwint!

na początku to ja w ogóle nie uwzględniałem gleby, nawet mi przez myśl nie przeszło, żeby go obniżyć :P dopiero teraz kiedy dostałem felgi i założyłem je na auto.. doszedłem do wniosku, że chociaż minimalna... ale musi być :)
Komfort akurat u mnie odgrywa jedną z ważniejszych ról więc gwint czy jeszcze większe obniżenie raczej odpada, widziałem już parę czwórek na 18 calach i obniżonych o te -30 i wydaje mi się, że to w zupełności wystarczy :D

zresztą, zobaczymy jak to się wszystko dalej potoczy :)
kiler napisał(a):
Zapraszam na spota w Tychach na paprocany w każdą niedziele od 18 ;)

Właśnie ostatnio obczaiłem temat o spotach właśnie koło piramidy i na pewno prędzej, czy później tam zawitam, dzięki za zaproszenie ;)

dzięki wszystkim za słowa uznania :D
niedługo fotki z felgami na aucie... bo założone już są, tylko pogoda i brud nie pozwalają zrobić jakichś ładnych fotek :(

Autor:  cinek2004 [ Pią 13 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

EnJoy napisał(a):
Komfort akurat u mnie odgrywa jedną z ważniejszych ról więc gwint
... jest jedynym sensownym wyjsciem. Na springach bedzie o wiele twardziej.

Autor:  EnJoy [ Pią 13 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

cinek2004 napisał(a):
EnJoy napisał/a:
Komfort akurat u mnie odgrywa jedną z ważniejszych ról więc gwint
... jest jedynym sensownym wyjsciem. Na springach bedzie o wiele twardziej.

.. hmm a ja cały czas żyłem w przekonaniu, że to gwint jest twardszy ałłłłł

Autor:  cinek2004 [ Pią 13 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

EnJoy, jeszcze zalezy duzo od firmy ale ja po zdjeciu sprezyn FK -40 i wrzuceniu gwintu Eibacha odczulem kolosalna roznice. Mimo ze skrecilem na -50 to i tak byl miekkszy niz sprezyny.

Autor:  EnJoy [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

cinek2004 napisał(a):
po zdjeciu sprezyn FK -40 i wrzuceniu gwintu Eibacha odczulem kolosalna roznice

ile taka przyjemność ?

Autor:  cinek2004 [ Nie 15 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

Eibach Pro Street prawie idealny stan (tyl lekko zuzyty) 1000zl

Autor:  HoPeK [ Sob 21 Mar, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk4 TDI ASZ] TurboGalaktyczny by EnJoy

EnJoy ładny golf plany też dobre życzę powodzenia w ich realizacji
widzę że jesteś z moich okolic mam nadzieje że uda mi się zobaczyć go na żywo

Autor:  grucha31 [ Sob 21 Mar, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk4 TDI ASZ] TurboGalaktyczny by EnJoy

tak jak koledzy pisza to obnizanie bardzo wciaga ja tez na samym poczatku nawet nie chcialem slyszeć o zadnym obnizaniu potem wrzucilem sprezyne niby -30 jeden sezon potem gwint skrecony do polowy a teraz juz prawie do konca.... ogolnie autko bardzo ladne podobaja mi sie ciemne auta z jasnym wnetrzem
pozdraVWiam

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/