Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk4 TDI ASZ] TurboGalaktyczny by EnJoy
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 10
Skąd: Tychy/Lędziny
MODEL: Golf IV 2003r.
SILNIK: 1.9TDI ASZ
MOC: 130KM, 310Nm
MODY POD MASKA: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: MAM7 Nuvo Black 18x8" et35, opony Michelin Pilot Sport 225/40/18 92Y
NADWOZIE: tylna klapa bez oznaczeń, oznaczenie GTI w grillu
WNETRZE:
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- multifunkcyjna skórzana kierownica
- tempomat
- komputer pokładowy z pełnym FIS’em
- radio z NAVI MCD
- 8 głośników
- 8 poduszek powietrznych
- klimatronik
- ABS, ESP, ASR
- podgrzewane siedzenia
- halogeny
- spryskiwacze reflektorów
- wersja wyposażenia.... BASIS :-D
dołożone:
- podłokietnik na przód
- nowa gałka zmiany biegów z wersji Sport Edition
AUDIO: Radio Pioneer DEH-4700MPB, wzmacniacz 4-kanałowy U.S. Amps XT-1600.4 (4x100W RMS/2x400W RMS) + zestaw odseparowany na przód Powerbass L-60C + wygłuszenie przednich drzwi + subwoofer Powerbass M-12 (350W RMS)w zamkniętej skrzyni. Przednie drzwi wygłuszone

Zmiany przeprowadzone:
- zamontowany podłokietnik
- tylna klapa no emblem
- emblemat GTI zamontowany w grillu
- zamontowane radio CB President Johny II ASC + antenka Sunkera 150cm
- car audio: Wzmacniacz 4-kanałowy U.S. Amps XT-1600.4 (4x100W RMS/2x400W RMS) + zestaw odseparowany na przód Powerbass L-60C + wygłuszenie przednich drzwi + subwoofer Powerbass M-12 w zamkniętej skrzyni
- nowa gałka zmiany biegów z wersji Sport Edition
- felgi MAM7 Nuvo 18x8"

Plany:
- przyciemnienie tylnych szybek plus czarny pasek na przednia
- dokładka zderzaka na przód od V6
- polerka
- wszystkie listy, dokładki i klamki w kolor nadwozia
- licznik z pełnym FIS'em także z wersji SE
- kratki nawiewów z Bory
- podstopnica i nakładki pedałów z wersji GTI
- ramie tylnej wycieraczki z golfa V
- seria lub ori US
- ori xenon stylizowany na 25th Anniversary
- obrysówki z wersji US
- oczywiście chip, do granicy bezdymności... bez szaleństw
- gleba max -30mm

Autko sprowadzone z Niemiec ubiegłego roku (marzec 08r.), od pierwszego właściciela. BARDZO zadbane, nie bite, regularnie serwisowane z przebiegiem 155 tyś km (wszystko b.dokładnie sprawdzone).
Ogólnie autko dla mnie cud :hmm: Prowadzi się przepięknie, asfalt dosłownie zwija się spod kol.. a 6 biegowa skrzynia to coś niesamowitego – cisza, szybkość i ekonomia zarazem. Zawieszenie w idealnym stanie. Powiem tylko tyle, warto być cierpliwym w poszukiwaniach auta dla siebie ;)

Parę fotek świeżo po sprowadzeniu
ImageImageImageImage

i trochę wnętrza
ImageImageImageImageImage

27.04.2008r.
Małe doposażenie.. czyli zamontowanie podłokietnika :helm:
Image
wlepa forum vwgolf.pl
Image

23.07.2008r.
przydatnych informacji nigdy za wiele - new CB
Image

tyłeczek bez napisów
Image

oznaczenie GTI w grillu
Image

..odrobina natury
ImageImageImageImage

17.01.2009r.
zawitała nowa gałka zmiany biegów z wersji Sport Edition

ImageImage

5.02.2009r.
W końcu pojawiły się koła na słoneczną porę roku - MAM7 Nuvo black 18"

ImageImageImageImageImage

Oponki zawitały na felgach, a felgi na aucie.. mała sesja i o to wynik
ImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImageImageImage

zapraszam do oceny ;)
Ps. tylko błagam, nie mówcie już, że konieczna gleba... ja to doskonale WIEM :helm:

c.d.n...

zapraszam do oceny oraz ewentualnych opinii ;-)


Ostatnio edytowany przez EnJoy Nie 15 Mar, 2009, edytowano w sumie 2 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Wrz, 2007
Posty: 365
Skąd: zachodniopomorskie
hmm
narazie ladna seria ale widze sie bedzie dziala
kola moga ladnie wygladac ale gleba niezbedna bo na serii bedzie woz drabiniasty
co do gleby to uwazaj bo to zarazliwe
na poczatek mowisz max -30 a potem bedziesz chcial nizej i nizej :D



_________________
86c2f: viewtopic.php?f=98&t=25065
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Lis, 2008
Posty: 1363
Skąd: Gli(VW)ice
Gadu-Gadu: 4273656
Auto: Audi A6 C5
bedzie dobrze wyglądal na tym kole,
dobra seria ... jakiś chip gleba bo kolo juz masz kilka drobiazgów
i bedzie kolejne fajne mkIV na vwzone
-30 na po czatek potem Cie wciagnie na dół :D


Offline
 Profil    4273656
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Lis, 2008
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 1981910
Auto: Golf MK4
EnJoy, bardzo ladny, i zapowiada sie jeszcze ladniejszy :ok:
ApoC napisał(a):
-30 na po czatek potem Cie wciagnie na dół
Wlasnie dlatego bierz od razu gwint!



_________________
Posiadam Vag-Com na RS232, Vag-Tacho
Offline
 Profil    1981910
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 04 Sty, 2008
Posty: 571
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 9216430
Auto: AUDI A4 2,5 TDI 220KM Quattro
cinek2004 napisał(a):
ApoC napisał/a:
-30 na po czatek potem Cie wciagnie na dół
Wlasnie dlatego bierz od razu gwint!


zgadzam się od razu gwind..bo po co wydawać dwa razy kase....lepiej poczekać i mieć coś dobrego... nie bierz nic pośredniego.... no_coment

Moim zdaniem od razu gwind........ :D



_________________
ODDAM NERKE ZA ER'ke... :P:P:P
Offline
 Profil    9216430
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 27 Lip, 2008
Posty: 136
Skąd: Gliwice
no no ladna stu-trzydziestka na super wypasie, zmiany oczywiscie na +, fajna żadko spotykana kierownica mutifunkcyjna, jedyne co mi sie niepodoba to jasny srodek, jakos w VW i na polska rzeczywistosc wole ciemny srodek. pozdrawiam i powodzenia w modach piwko



_________________
viewtopic.php?t=32496&highlight=adams169- mój golfer :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 19 Lip, 2005
Posty: 1037
Skąd: Tychy
Gadu-Gadu: 6854187
Auto: VW GOLF II GTD & VW PASSAT B5 FL VARIANT
Bardzo fajny Golfik i widać że zadbany :)
plany dobre ;)
Zapraszam na spota w Tychach na paprocany w każdą niedziele od 18 ;)


Offline
 Profil    6854187
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 12 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 10
Skąd: Tychy/Lędziny
jaropolo napisał(a):
na poczatek mowisz max -30 a potem bedziesz chcial nizej i nizej :D

ApoC napisał(a):
-30 na po czatek potem Cie wciagnie na dół :D

cinek2004 napisał(a):
Wlasnie dlatego bierz od razu gwint!

na początku to ja w ogóle nie uwzględniałem gleby, nawet mi przez myśl nie przeszło, żeby go obniżyć :P dopiero teraz kiedy dostałem felgi i założyłem je na auto.. doszedłem do wniosku, że chociaż minimalna... ale musi być :)
Komfort akurat u mnie odgrywa jedną z ważniejszych ról więc gwint czy jeszcze większe obniżenie raczej odpada, widziałem już parę czwórek na 18 calach i obniżonych o te -30 i wydaje mi się, że to w zupełności wystarczy :D

zresztą, zobaczymy jak to się wszystko dalej potoczy :)
kiler napisał(a):
Zapraszam na spota w Tychach na paprocany w każdą niedziele od 18 ;)

Właśnie ostatnio obczaiłem temat o spotach właśnie koło piramidy i na pewno prędzej, czy później tam zawitam, dzięki za zaproszenie ;)

dzięki wszystkim za słowa uznania :D
niedługo fotki z felgami na aucie... bo założone już są, tylko pogoda i brud nie pozwalają zrobić jakichś ładnych fotek :(


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Lis, 2008
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 1981910
Auto: Golf MK4
EnJoy napisał(a):
Komfort akurat u mnie odgrywa jedną z ważniejszych ról więc gwint
... jest jedynym sensownym wyjsciem. Na springach bedzie o wiele twardziej.



_________________
Posiadam Vag-Com na RS232, Vag-Tacho
Offline
 Profil    1981910
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 10
Skąd: Tychy/Lędziny
cinek2004 napisał(a):
EnJoy napisał/a:
Komfort akurat u mnie odgrywa jedną z ważniejszych ról więc gwint
... jest jedynym sensownym wyjsciem. Na springach bedzie o wiele twardziej.

.. hmm a ja cały czas żyłem w przekonaniu, że to gwint jest twardszy ałłłłł


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Lis, 2008
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 1981910
Auto: Golf MK4
EnJoy, jeszcze zalezy duzo od firmy ale ja po zdjeciu sprezyn FK -40 i wrzuceniu gwintu Eibacha odczulem kolosalna roznice. Mimo ze skrecilem na -50 to i tak byl miekkszy niz sprezyny.



_________________
Posiadam Vag-Com na RS232, Vag-Tacho
Offline
 Profil    1981910
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 15 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 10
Skąd: Tychy/Lędziny
cinek2004 napisał(a):
po zdjeciu sprezyn FK -40 i wrzuceniu gwintu Eibacha odczulem kolosalna roznice

ile taka przyjemność ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 15 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Lis, 2008
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 1981910
Auto: Golf MK4
Eibach Pro Street prawie idealny stan (tyl lekko zuzyty) 1000zl



_________________
Posiadam Vag-Com na RS232, Vag-Tacho
Offline
 Profil    1981910
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI ASZ] TurboGalaktyczny by EnJoy
PostWysłany: Sob 21 Mar, 2009 
K O N i U
K O N i U
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 15 Paź, 2006
Posty: 488
Skąd: Lędziny
Gadu-Gadu: 7278920
Auto: 2x MKII 5D 1x MKII 3D :)
EnJoy ładny golf plany też dobre życzę powodzenia w ich realizacji
widzę że jesteś z moich okolic mam nadzieje że uda mi się zobaczyć go na żywo



_________________
FIRE AND ICE USA CORVETTE STYLE
SPOTY VWZONE TYCHY
Offline
 Profil    7278920
 
 Temat postu: Re: [mk4 TDI ASZ] TurboGalaktyczny by EnJoy
PostWysłany: Sob 21 Mar, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 02 Lut, 2009
Posty: 15
Skąd: EL
tak jak koledzy pisza to obnizanie bardzo wciaga ja tez na samym poczatku nawet nie chcialem slyszeć o zadnym obnizaniu potem wrzucilem sprezyne niby -30 jeden sezon potem gwint skrecony do polowy a teraz juz prawie do konca.... ogolnie autko bardzo ladne podobaja mi sie ciemne auta z jasnym wnetrzem
pozdraVWiam


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe