VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://vwzone.pl/forum/

[Caddy mk1 2.0 16v ABF] by mavic
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=35047
Strona 1 z 10

Autor:  mavic [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu:  [Caddy mk1 2.0 16v ABF] by mavic

MODEL: VW Caddy MK1 1989
SILNIK: 2.0 16v ABF (był 1.6D)
MOC: 150KM (było 55KM)
MODY POD MASKA: silnik abf, wspomaganie kierownicy
ZAWIESZENIE: tył: przewalona belka + amorki od garbusa / przód: amorki -25mm sprężyny -60mm GT Cupline
UKLAD HAMULCOWY: przód tarcze nacinane Brembo + klocki Ferodo, tył tarcze Brembo + klocki Ferodo
KOLA: zima 13", lato 15" 195/65/15
NADWOZIE: żółte, zaklepane nadkola
WNETRZE: kierownica momo
AUDIO: zestaw PowerBass, niestety radio ukradli ;)

Zmiany przeprowadzone: obniżone zawieszenie, paka wyłożona ryflem,silnik abf, poprawione hamulce

Plany: wywalić ryfel z paki, zdobyć nową klape tylną, pełna lakierka

Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  Rytel [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Bardzo ładny caddylack :)
Widać, że zadbany :D Czy to jest ten od Franka ??
Jakiąś cultową felgę i będzie super :)
Widze,ze ryfel z paki masz w planach zwalić więc super i ja bym tu widział ładnie odpicowaną pake :P Nie jakieśtam drewno co teraz każdy tak robi bo najprościej ukryć krzywą podłogę ałłłłł No i może odnowić lakier i będzie super :)
Mało jest żółtych caddy, a przecierz to taki łądny kolorek pasujący do pick-upa :ok:
Zderzak chrom na przód, klamki chrom, kliny chrom i będzie extra :)
Tak o bym go widział : (tyle, że to cabrio)
Image Image
życzę powodzenia i do zobaczenia :)
pozdrawiam

Autor:  mavic [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Fajniutki ten kabriolecik :D Przeczytalem wszystkie watki projektow o Caddy i mam juz jakas wizje auta ale zaczne od silnika i hamulcow (przy okazji chcialbym wypiaskowac komore silnika).

Niestety rudy go nie oszczedzil, klapa tylna nadaje sie do smietnika.

Wlasnie sie pozbylem zderzaka tylnego i tej smiesznej poleczki ;)
Jeszcze pare fotek ktore zrobilem przechwila.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  Rytel [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Ze zdjęć widać, że blacha zdrowa i nie wiem jak jest na real, ale na zdjęciach klapa tylnia ideał :)
To jak chcesz piaskować komorę to wybierz już kolorek autka i jak będziesz montował silnik jakiś to komorę w kolor taki jak na całe auto byś położył i potem nie musiał silnika do malowania wyjmować :D hehe
No i oczywiście niezbędne dzióry w komorze zespawać i małego cleana zrobić
Jaki silnik chcesz tam wpakować ? Jakąś 16-stkę czy G60 myślę, że by wystarczyły do tego autka
Będę tu często zaglądał
pozdrawiam

Autor:  Carlloz [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

bardzo zdrowy egzemplarz, raz udalo mi sie go obczaic przy Xl burger
fajnie sie teraz prezentuje, jeszcze jakies dobre kolo i ogarnieta paka i nic wiecej nie trzeba! dobrze ze zmieniles plany bo kiedys byla niezla afera jak oglosiles na vwpomorze ze zostawiasz serie , bedziesz smigal po lesie i do auta beda strzelac ludzie z paintballa czy jakotak :ała: heh
ps. trzeba bedzie zrobic w sezonie jakos spota bo pare caddy bo 3miescie sie juz buja:)

Autor:  BARTQ [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Zadbane to Caddy !! Mam nadzieje ze bedzie zrobione w dobrym kierunku :D

Autor:  mavic [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

black-cabrio napisał(a):
Ze zdjęć widać, że blacha zdrowa i nie wiem jak jest na real, ale na zdjęciach klapa tylnia ideał :)
To jak chcesz piaskować komorę to wybierz już kolorek autka i jak będziesz montował silnik jakiś to komorę w kolor taki jak na całe auto byś położył i potem nie musiał silnika do malowania wyjmować

Niestety klapa jest słabiutka (widac juz rdze z lewej strony). Mysle o tym zeby zrobic nowa klape zaspawana na stale z wspawanym napisem VW ze starej klapy.
Dziwi mnie tez ze nie moge tej klapy otworzyc na plasko, wadzi o karoserie przy probie otwarcia na max :(

Kolorek zostanie taki jak jest :D Pierwszym wlascicielem bylo Deutsche Post (znalazlem nawet bardzo stary dlugopis DP w aucie) moj kuzyn przywiozl go z DE i stal pare latek. Kupilem go od niego po pijaku za 1000eur :P

Carlloz napisał(a):
bardzo zdrowy egzemplarz, raz udalo mi sie go obczaic przy Xl burger
fajnie sie teraz prezentuje, jeszcze jakies dobre kolo i ogarnieta paka i nic wiecej nie trzeba! dobrze ze zmieniles plany bo kiedys byla niezla afera jak oglosiles na vwpomorze ze zostawiasz serie , bedziesz smigal po lesie i do auta beda strzelac ludzie z paintballa czy jakotak :ała: heh
ps. trzeba bedzie zrobic w sezonie jakos spota bo pare caddy bo 3miescie sie juz buja:)


Przez ten rok dzialy sie z nim o wiele gorsze rzeczy niz strzelanie :D Generalnie auto do wszystkiego ale teraz czeka go "spokojna emerytura". Na spocik jestem bardzo chetny !

Autor:  Rytel [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Tylko nie zaspawana klapa :<
Co orginał to orginał ;) Ratuj tą albo szukaj drugiej zastępczej :-D
pozdrawiam

Autor:  kaka1987r [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Ta rdza w rogu klaty to jest pikus....usun z niej cala farbe lub najlepiej daj do piaskowania i wtedy kolejno usuwaj wszystkie dziurki rdze itp....ratuj ta klape i nie kombinuj nic z zaspawywaniem itp!!! tak jak napisal black-cabrio, "Co oryginał to oryginał" Pozdro.

Autor:  mavic [ Czw 18 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Juz raz byla ta klapa ratowana. Rozebrana i jechana ostro szlifierka do golej blachy,wygladala tak:
Image
Tylko czemu nie otwiera sie na plasko ???????

Zrobienie nowej klapy z napisem ze starej to nie najlepszy pomysl coooo :
Image

Autor:  Rytel [ Pią 19 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Strasznie to wygląda :(
Tak jak już pisałem Orginał to orginał :)
W moim caddym też do końca na płasko się nie otwiera :) Jest pewna granic :D
pozdrawiam

Autor:  bob.r [ Pią 19 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Ori to ori. Nie wiem dokładnie jak bardzo zjedzona jest ta klapa ale nie ma rzeczy których nie da się naprawić (chyba że masz już inną albo czas żeby szukać). Co do otwierania to jesli nie znajdziesz przyczyny to możesz zapodać krótsze ograniczniki.

Autor:  mavic [ Pią 19 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Mam do kupienia silnik 1.8T z Passata rok 1998. Podpowiedzcie mi co jeszcze zabrac z Paska jak zdecyduje sie go kupic.

Moja lista:
-silnik z osprzetem i turbina
-skrzynia
-polosie
-poduszki silnika
-lapy silnika
-pedal gazu i sprzegla
-kolektor wydechowy
-intercooler
-sterownik silnika
-obudowa filtra powietrza
-silownik sprzegla i przewod
-lewarek zmiany biegow z ciegnami
-sonda lambda ?
-przeplywka ?
-zegary ?
-stacyjka ?
-przewody wodne ?
-kompresor klimy chyba zostawie ?

Czy taki silnik ma visco i hydrauliczne sprzeglo ?
Czy jakies elementu ukladu hamulcowego beda pasowac z paska ?

Autor:  archie [ Sob 20 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Lapy slinika chyba ci sie nie przydadza . Bedziesz musial uspawac nowe . Kolektor wydechowy nie jestem pewien czy wejdzie bez kucia . Lewarka chyba nie bedziesz potrzebowal . Zegary i stacyjke tez nie . Dobry elektryk powinien to obejsc . Klime i inne pierdoly wywal . Wiadomo ze najlepiej zrobic cleana pod maska , a co za tym idzie wywali wszytsko co zbedne :)

Autor:  mavic [ Sob 20 Gru, 2008 ]
Temat postu: 

Juz sam nie wiem co robic:
1.8T duzo zabawy ze swapem i zawila elektronika
2,3 V5 ciezki i wysoki silnik ktory ma fajny dzwiek, swap nibu skomplikowany
ABF latwy swap ale ciezko o dobry stan
KR za stary

Chyba bede szukal dobrego ABFa. Do Seatow wkladali je dluzej jak do MK3.

[ Dodano: Sob 20 Gru, 2008 ]
archie napisał(a):
Lapy slinika chyba ci sie nie przydadza . Bedziesz musial uspawac nowe . Kolektor wydechowy nie jestem pewien czy wejdzie bez kucia . Lewarka chyba nie bedziesz potrzebowal . Zegary i stacyjke tez nie . Dobry elektryk powinien to obejsc . Klime i inne pierdoly wywal . Wiadomo ze najlepiej zrobic cleana pod maska , a co za tym idzie wywali wszytsko co zbedne :)

Klimy nie przewiduje ale chce wstawic wspomaganie kierownicy bo zonka sobie czasem pomyka Caddym :)

Strona 1 z 10 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/