Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Polo 2f86c GT] by Fabiano
PostWysłany: Czw 10 Paź, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 07 Cze, 2011
Posty: 13
Skąd: K-lin
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Polo 2f86c GT / VW MK1 GTI
MODEL: Volkswagen Polo 2f86c GT 1992r.
SILNIK: 1.0 AAU -> 1.3 3F.
MOC: 45 km -> 75 km.
MODY POD MASKA: Lekki clean.
ZAWIESZENIE: Był gwint aktualnie na sprężynach obniżających.
UKLAD HAMULCOWY: Seria.
KOLA: Mattig-> Titan->Exim -> Dezent-> BBS RM na wypolerowanych rantach 0,5 i pozłacanych śrubkach, opony 175/50.
NADWOZIE: Kolor TOY 157, klamki bez zamków, klapa tylnia na pół gładko bez emblematów otwierana z pilota, reflektory tylnie dymione, przednie przyciemnione, zderzaki wygładzone z rowkami w kolorze nadwozia, emblemat GT w grilu ori, dokładka wąska z Golfa Mk2, przednie żółte kierunki, bocznych brak w ich miejscu emblematy z Mk2.
WNETRZE: Wnętrze obszyte, eko skóra + materiał, czarna podsufitka, a w niej dodatkowe oświetlenia dla pasażerów z tyłu, oświetlenie przednie z golfa Mk3, czarne słupki, licznik z obrotomierzem.
AUDIO: Radio Kenwood KDC-W403GY, twistery w miejscach regulacji lusterek, głośniki standardowo pod szybą oraz w bagażniku skrzynka Magnata.
Zmiany przeprowadzone: Za dużo by tu opisywać, niektóre z nich poniżej.
Plany: Chyba to już koniec, ponieważ mam też drugą zabawkę Golfa Mk1 GTI ;)

Witam, od czego by tu zacząć… autko przyjechało z Berlina a zakup miał miejsce 2.06.2005 i tak od tego momentu ciągle u mnie urzęduje. Stan jego nie był powalający ale to moje pierwsze auto i jak to zawsze w takich momentach bywa nie patrzyłem na wszystko chłodnym okiem, a jedynie muszę mieć auto. Zabawa w jakiekolwiek modyfikacje zaczęła się od samego początku (jak później pokaże nie zawsze była trafna czy też dobra), ale wszystko było robione samemu, człowiek się uczył i pracował w warunkach typowo garażowych.
Na początku musiałem się uporać z podsufitką, którą to jakiś „Helmut” pomalował wraz z osłonami na głośniki i tunelem środkowym na srebrno. Pojechałem na tzw. „szrot” i zakupiłem nową podsufitkę. Wyjazd był o tyle udany, że nauczyłem się tam od jednego z pracowników wyciągania szyb co okazało się bardzo pomocne w następnych etapach prac. Usunąłem również folie z szyb (jakoś to nie było w moim guście), która to miała więcej bąbli na sobie niż czarnego koloru. Potem udało mnie się kupić naprawę za śmieszne pieniądze moje pierwsze felgi, były to Mattigi. Nie stać było mnie na zawieszenie obniżające więc była to przysłowiowa „koza” na dość fajnych felgach. Zrobiłem również gril bez znaczka, a dokładnie to wyciąłem emblemat i w te miejsce wkleiłem żeberka z grila golfa Mk2. Wstawiłem białe kierunki i taki był efekt:
Image Image
Jako, że od samego początku nie byłem zadowolony ze stanu lakieru w mojej polówce stwierdziłem, że należy coś w tym kierunku zrobić i tu pojawił się odwieczny problem fundusze. Nie posiadałem takiej gotówki, aby oddać do profesjonalnego lakierowania więc stwierdziłem, że jest okazja się czegoś nowego nauczyć, a od zawszę interesowało mnie lakiernictwo. Trochę to trwało dużo czytałem wypytywałem i co najważniejsze uzbierałem parę groszy i kupiłem farbę. Pożyczyłem sprężarkę od koleszki i padło na czarny. Był to akryl, tak mnie namówiono, że skoro to będzie moje pierwsze malowanie to łatwiej mi pójdzie niż z metalikiem. Rozebrałem go doszczętnie wyczyściłem rdzawe miejsca, poszpachlowałem gdzie trzeba wstawiłem klamki od audi i klapę na pól gładko. Do tego usunąłem miejsce na tablice rejestracyjną w przednim zderzaku oraz rowki, rozkleiłem przednie lampy i je przyciemniłem, doszło zawieszeni e obniżające a po 3 miesiącach męczarni w garażu wyszło to (malowanie również w garażu):
Image Image
Z mojego malowania byłem w sumie zadowolony nie wyszło najgorzej, brak zacieków to już był sukces.
W między czasie pod młotek poszły „Mattigi”(wycieczka do Paryża :P) i kupiłem jakieś badziewie o nazwie „Titan”.
Po pół roku gusta się zmieniły. W okresie wakacyjnym trafiłem do firmy, która zajmowała się lakiernictwem, tam się podszkoliłem i nie dużo myśląc przemalowałem kolejny raz polówkę. Kolor tym razem metalik. Numer TOY 157.
Image
Auto zacząłem rozbierać o godzinie 8 rano o a 3 w nocy już było pomalowane i tak wyglądało.
Image
Wymieniłem drzwi na ori tamte jednak zaczęły pękać (chole*na szpachla), ale klapa została. Wpadły sierpy oraz nakładki na progi z polo 86c i następnego dnia przyszedł moment składania:
Image Image Image
Na sprzedaż poszły również felgi jak wcześniej mówiłem od samego początku mi nie leżały. Natrafiłem na Exim-y w 13” do tego opoiny 165/55.
Image Image Image
Przyszła zima więc wpadłem na pomysł wypolerowania rantu, zbudowałem do tego maszynę i po tygodniu skończyłem. Okazało się że felgi były chyba po jakimś śrutowaniu bo takich ubytków to jeszcze nie widziałem. Farba piecowa też dała się we znaki.
Image Image
Jeszcze w tą samą zimę udało mnie się kupić taką samą polówkę tylko z silnikiem 3f. Aby nie tracić czasu zacząłem wyjmować silnik.
Image
Stwierdziłem, że dobrze by było od razu ogarnąć elektrykę pod kokpitem
Image
Wzmocniłem przy okazji podłużnice bo wiem, że potrafią przystwożyć problemów. Wymienione zostały również wahacze, łożyska kół przednich oraz poduszki McPersona. Podwozie też dostało prezent w postaci nowej konserwacji.
Image
W między czasie silnik przeszedł mały remoncik, wymieniłem wszystkie uszczelki, oringi itd. Głowica poszła do planowania, wymieniony został rozrząd, pompa wody, sprzęgło wraz z dociskiem, a na koniec został wyczyszczony i pomalowany cały na czarny mat.
Image
Moment wyjmowania/wkładania silnika trochę dziwnie ale brak podnośnika mi nie przeszkodził :P
Image Image
Pousuwałem parę niepotrzebnych rzeczy wstawiłem filtr stożkowy, zbiornik od spryskiwaczy wyleciał pod kokpit, a zbiorniczek wyrównawczy pod podszybie, wypolerowałem oraz zamontowałem pokrywę zaworów z silnika 1.4 z polo 6n, do tego przerobiłem osłonę na silnik i pomalowałem komorę i oto efekt:
Image Image
W między czasie wymieniłem felgi na 7 calowe „Dezenty”.
Image
W kupionym drugim polo oprócz silnika zainteresowały mnie fotele, które w prawdzie były w agonalnym stanie ale pół kubełki ładniej wyglądały niż tzw. taborety, które miałem dotychczas. W pierwszej wersji miały zostać oddane do tapicera ale kolejny raz zaważyły finanse. Długo nie myśląc kupiłem materiał i eko-skóre. Maszynę do szycia miałem po babci więc 2 tygodnie dziergania i skończyłem. Przerzuciłem również boczki na czarne oraz kierownicę i uszyłem podsufitkę.
Image Image
Kolejny raz nie byłem zadowolony z felg więc stwierdziłem, że należy wreszcie kupić coś porządnego i padło na BBS RM. Poprzedni właściciel miał je pomalowane całe na czarno z złoconymi śrubkami, ale mi bardziej leżały ranty w polerce więc i tak zrobiłem.
Image
Zderzaki wyleciały i zastąpiły je ori tylko, że wygładzone z rowkami. Lusterka również wymienione z M3 na Volkswagenowskie, doszedł też emblemat na przedni zderzak dedykowany do tego modelu oraz do łask wróciły pomarańczowe kierunki przednie.
Polo na takim setupie pojechało na Cult-style do Mielna, a następnie na Faktorie.
Image Image Image Image
Image Image Image
Następnie zawitało na „Culta” w Wilczych laskach
Image Image Image Image
Aktualnie polo nie przechodzi już żadnych modernizacji , ponieważ trafił się inny projekt i cała uwaga została skupiona na Golfie Mk1, ale to już odrębna historia, która jest w innym temacie viewtopic.php?f=98&t=89681&p=849929.
Image Image Image
Pozdrawiam i przepraszam za długą historie, ale tak to wyglądało przez 8 lat :ok:


Ostatnio edytowany przez fabiano, Czw 10 Paź, 2013, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f86c GT] by Fabiano
PostWysłany: Czw 10 Paź, 2013 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Paź, 2009
Posty: 466
Skąd: Katowice
Gadu-Gadu: 6313761
Auto: Polo 2f G40
Bardzo ladne polo :D i fajnie ze kolejne na forum :) podoba mi sie patent z obcietymi sierpami tez u mnie tak robie :) troche widac listwe pod lampami ze krzywo warto by naprostowac i zderzaczek z tylu umocowac ladniej :P tak lala :D



_________________
viewtopic.php?f=98&t=63682
Offline
 Profil    6313761
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f86c GT] by Fabiano
PostWysłany: Czw 10 Paź, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2011
Posty: 347
Skąd: Koszalin
Gadu-Gadu: 0
Auto: MK II GTI
Polo znane bardzo dobrze od samego zakupu. Masa pracy włożona i to własnymi siłami także należy się duży szacunek. Tak się opierałeś z założeniem tematu, a jak założyłeś to od razu dwa :P



_________________
MEIN MK2
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f86c GT] by Fabiano
PostWysłany: Pią 11 Paź, 2013 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Sty, 2007
Posty: 1331
Skąd: Augustów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Polo 86c GL 83', VW Polo 86c BEACH 90'
Miałem okazje nawet na żywo obejrzeć twoje polo i powiem szczerze,że bardzo mi się podoba. Piękna metamorfoza :ok:
Gdzie dorwałeś kapsle do wcześniejszych 13"?? Bo jestem posiadaczem podobnych exipów i szukam właśnie dekli.



_________________
vw polo 86c
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=71536
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f86c GT] by Fabiano
PostWysłany: Pią 11 Paź, 2013 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 2466
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 6467484
Auto: Scirocco R
Wygląda bardzo dobrze! Kolor autka pasuje do niego jak ulał (nie powiedziałbym tego, gdybym nie zobaczył), pomarańczowe kierunki również.
Dobrze, że wróciłeś do ori zderzaków i przede wszystkim luster.

Czy te sierpy są tak fatalnie spasowane z błotnikami, czy to tylko złudzenie na fotkach?



_________________
Get Low or Die Tryin'.
_________________
Było: Polo 86c2f '91, Golf MK2 '88, Caddy 14D '83, Polo 86c '90, Golf MK2 '92, Polo 86c2f '92, Derby 86c '79, Santana '83, Jetta A2 '89, Scirocco MK2 '82, Polo 9n3 '08, Golf MK3 '94, Polo 86c2f '92, Golf MK2 ABF+ '90, Polo 6n2 GTI '00, Golf MK2 '92, Polo 86c2f Genesis '92, Derby 86c '84, Passat B5 '01, Caddy 14D '91, Derby 86c '83, Caddy 14d '92, Scirocco R '13...
Jest:Golf MK2 GTI i coś tam jeszcze..
Offline
 Profil    6467484
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f86c GT] by Fabiano
PostWysłany: Pią 11 Paź, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 07 Cze, 2011
Posty: 13
Skąd: K-lin
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Polo 2f86c GT / VW MK1 GTI
fred napisał(a):
Gdzie dorwałeś kapsle do wcześniejszych 13"??
Mój znajomy prowadzi wulkanizacje i u niego znalazłem kapsle z jakiś "riali" które przypasowały średnicą. Następnie papier ścierny kostka ściąłem ten napis z obwódką i pomalowałem na czarno. Tak wyglądał kapsel przed przeróbką.
Image
Madd napisał(a):
Czy te sierpy są tak fatalnie spasowane z błotnikami, czy to tylko złudzenie na fotkach?

Sierpy dobrze przylegają i nigdzie nie odstają więc przypuszczam, że któreś zdjęcie oszukuje ;)


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 6 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 51 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe