VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://vwzone.pl/forum/

[polo 3 86c 2f "style"] .. by marian
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=21650
Strona 3 z 5

Autor:  KadareK [ Pon 02 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

ja przy 185 mam juz ciezej z kreceniem na postoju ;)

Autor:  Daniel polo [ Pon 02 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

figiel napisał(a):
fele paskudne choc ladnie wypelniaja nadkola, montuj bbs rb lub wracaj do rsl :hmm:

Ps
mi na podobnym zawiasie nie weszly 15" na 195/60


na moim zawiasie z bieda weszły 14 rh 9J na profilu 30. na pietnastkach to koza,niestety ale mi sie nie podoba nic a nic i nie wieze ze z przodu masz -60...

Autor:  marian [ Pon 02 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

zawiszenie zakupione było nowe - 60/40 apexa i tyle w/g katalogu obniza samochód, wiem ze starsznie wysoko stoi....
co do felg - wiem że najpiekniejsze felgi moze to nie są do polo, ale zostały tylko przynierzone, jesli kiedys sie zdecyduje na 15 cali to z pewnościa bedą to tez RSL

Autor:  Daniel polo [ Pon 02 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

jak rsl to dobry wybór bo te felgi są fajne i kultowe,ale jak juz to 13 lub 14 ;) małe auto - małe fele :P na duzych traci urok,ale tobie sie musi podobac ;)

Autor:  marian [ Pon 02 Kwi, 2007 ]
Temat postu: 

Daniel polo napisał(a):
jak rsl to dobry wybór bo te felgi są fajne i kultowe,ale jak juz to 13 lub 14 ;) małe auto - małe fele :P na duzych traci urok,ale tobie sie musi podobac ;)


ja wiem że małe fele najlepiej pasuja do tego autka... ale niedługo wygląd bedzie miał drugoplanowe znaczenie (zresztą czesciowo juz tak jest)

Autor:  marian [ Sob 23 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

długo nie pisalem w tym temacie... troche sie zmieniło w polówce...

* na przodzie wylądowały wentylowane i nacinane tarcze ATE Power disc orac klocki EBC Green Stuff

* pare dni temu wylądowal silnik 1.6 ABU z golfa 3 o mocy 75 KM

(fot z prac brak - wszystko robie sam albo w zpomąca kumpla wiec nie mam czasu na fotografowanie ;( )

Autor:  Gutold [ Nie 24 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

Gratki, Marian. Może napisz o problemach z wsadzeniem tego silnika? Niby to jest na tym samym bloku co 1.3 ale na pewno nie było łatwo.
pozdrówki.

Autor:  marian [ Nie 24 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

blok wizualnie jest taki sam. tyle że z głowicą jest o ok 2,5 cm wyzszy i z kolekorem od 1.6 puszka filtra opiera sie o maskę

miska olejowa jest inna tj jest głębsza wiec końcówka smoka i miska wylądowała z tego 1.3,
do tego przednia łapa nie jest na 3 srubach jak w każdym polo a na dwóch... na razie trzyma.....
koło zamachowe i sprzegło pozostało z 1.3
rozrusznik jest za słaby z 1.3 i czasem ma problem obróceniem wału

monowtrysk i elektronika pozostała z 1.3

Autor:  Emir [ Nie 24 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

No,No :) Foto Prosze Foto :)

PozdróVWki :) :)

Autor:  pi7er [ Nie 24 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

A jak z kruccem chłodzenia i czujnikami ? Nie zastanawiales sie nad zrobieniem 3 otworu w bloku na łape ?

Jednym słowem, osprzet cały zostal z 1.3 ? Jak z moca ? lepiej ciagnie w dolnym zakresie ?

Autor:  marian [ Nie 24 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

cała obudowa termostatu pozostała z 1.3
3 otworu w bloku nie da sie zrobic bo nie ma materiału (no chyba ze srube poźniej wkrece w cylinder)
ciagnie ładnie z niskich obrotów mozna w miare dynamocznie jeździc w przedziale 2 tys - 3 tyś obr.. chociarz jak na 20 KM wiecej jakos malo odczuwalne, byc moze to wina źle ustawionego zapłonu i niedostrojenia instalacji gazowej, byc moze mam zapchany katalizator - jeżdziłem przez jakiś czas z uszkodzona sondą
wszystko sie wyjaśni w przyszłym tygodniu bo sie biore za to

Autor:  pi7er [ Nie 24 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

Moze gorzej chodzi przez monowtrysk od 1.3, za mala srednica kolektorai gardzieli...

Ja chce zostawic osprzet od 3F, tam dolot jest sporo wiekszy..

Njapierw musze znalezc silnik, jak juz wloze napewno pojade na hamownie..


na benzynie bez problemy pracuje z osprzetem od 1.3 ?

Autor:  mSk [ Pon 25 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

Witaj.
mozesz załatwic foto tego silnika po zapakowaniu ?

mam 1.6 który takl samo chce na gratach od 1.3 zrobic.
nie masz problemów z spalaniem stukowym ? no i oczywiscie na jaką skrzynie zakładałes ten blok ? AKY AKV czy ogolnie cos skrzynia z polo ?

Autor:  marian [ Pon 25 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

pi7er napisał(a):
Moze gorzej chodzi przez monowtrysk od 1.3, za mala srednica kolektorai gardzieli...

Ja chce zostawic osprzet od 3F, tam dolot jest sporo wiekszy..

Njapierw musze znalezc silnik, jak juz wloze napewno pojade na hamownie..


na benzynie bez problemy pracuje z osprzetem od 1.3 ?


silnik jeszcze nie wyrególowany - zakładam ze to jest wina, byc moze zapchany KAT... kolektor jest z 1.6,

W 3F fakt ze kanały w kolekorze są sporo wieksze ale tam są kanały owalne a w ABU sa okrągłe, z pewnością dało by wiecej mocy ale nie chciałem sie zagłebiac w elektronike - poprostu sie na tym nie znam wiec pozostał momowtrysk





mSk, silnik ABU wyglada tak samo jak każdy AAV czy AAU
99% ludzi nie znajdzie żadnej różnicy.... skrzynia wczesniej jeździła z orginalnym 1.3 AAV (a pochodzi z golfa 3 z silnikiem ABD- 1.4 60KM)

głowica została splanowana o ok 1.5 mm , leję benzynę 98 i mam instalacje LPG - nie ma zadbych problemów ze spalaniem stukowym

Autor:  pi7er [ Pon 25 Cze, 2007 ]
Temat postu: 

To kiedy na hamownie ? :)

Strona 3 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/