Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 5 [ 69 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
ja przy 185 mam juz ciezej z kreceniem na postoju ;)



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Lut, 2007
Posty: 179
Skąd: Jastrzębie Zdrój
figiel napisał(a):
fele paskudne choc ladnie wypelniaja nadkola, montuj bbs rb lub wracaj do rsl :hmm:

Ps
mi na podobnym zawiasie nie weszly 15" na 195/60


na moim zawiasie z bieda weszły 14 rh 9J na profilu 30. na pietnastkach to koza,niestety ale mi sie nie podoba nic a nic i nie wieze ze z przodu masz -60...



_________________
>>> www.s-t-k.pl <<<
moje polo :) viewtopic.php?p=369965#369965
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
zawiszenie zakupione było nowe - 60/40 apexa i tyle w/g katalogu obniza samochód, wiem ze starsznie wysoko stoi....
co do felg - wiem że najpiekniejsze felgi moze to nie są do polo, ale zostały tylko przynierzone, jesli kiedys sie zdecyduje na 15 cali to z pewnościa bedą to tez RSL



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Lut, 2007
Posty: 179
Skąd: Jastrzębie Zdrój
jak rsl to dobry wybór bo te felgi są fajne i kultowe,ale jak juz to 13 lub 14 ;) małe auto - małe fele :P na duzych traci urok,ale tobie sie musi podobac ;)



_________________
>>> www.s-t-k.pl <<<
moje polo :) viewtopic.php?p=369965#369965
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
Daniel polo napisał(a):
jak rsl to dobry wybór bo te felgi są fajne i kultowe,ale jak juz to 13 lub 14 ;) małe auto - małe fele :P na duzych traci urok,ale tobie sie musi podobac ;)


ja wiem że małe fele najlepiej pasuja do tego autka... ale niedługo wygląd bedzie miał drugoplanowe znaczenie (zresztą czesciowo juz tak jest)



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 23 Cze, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
długo nie pisalem w tym temacie... troche sie zmieniło w polówce...

* na przodzie wylądowały wentylowane i nacinane tarcze ATE Power disc orac klocki EBC Green Stuff

* pare dni temu wylądowal silnik 1.6 ABU z golfa 3 o mocy 75 KM

(fot z prac brak - wszystko robie sam albo w zpomąca kumpla wiec nie mam czasu na fotografowanie ;( )



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Cze, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 36
Skąd: Gdynia - VW Obłuże
Gratki, Marian. Może napisz o problemach z wsadzeniem tego silnika? Niby to jest na tym samym bloku co 1.3 ale na pewno nie było łatwo.
pozdrówki.



_________________
Kliknij, a przeczytasz coś fajnego
Stanowcze NIE, dla trolli internetowych!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Cze, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
blok wizualnie jest taki sam. tyle że z głowicą jest o ok 2,5 cm wyzszy i z kolekorem od 1.6 puszka filtra opiera sie o maskę

miska olejowa jest inna tj jest głębsza wiec końcówka smoka i miska wylądowała z tego 1.3,
do tego przednia łapa nie jest na 3 srubach jak w każdym polo a na dwóch... na razie trzyma.....
koło zamachowe i sprzegło pozostało z 1.3
rozrusznik jest za słaby z 1.3 i czasem ma problem obróceniem wału

monowtrysk i elektronika pozostała z 1.3


Ostatnio edytowany przez marian, Nie 24 Cze, 2007, edytowano w sumie 1 raz


_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Cze, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Sty, 2007
Posty: 1583
Gadu-Gadu: 2444001
Auto: Jetta A2 Coupe
No,No :) Foto Prosze Foto :)

PozdróVWki :) :)



_________________

5.Cult-Style.de '08, Tuningowisko '08, Volksfest OSLO '08
6.Cult-Style.de '09, Tuningowisko '09, Pleszew VWigwamy '09, Wolfsgruppe VAG Event '09
7.Cult-Style.de '10, II VAG Meeting Bielawa'10, IV Zlot VAG Nysa '10, Wolfsgruppe VAG Event '10
8.Cult-Style.de '11, 30.GTI Treffen am Worthersee'11, Wolfsgruppe VAG Event '11
9.Cult-Style.de '12, 31.GTI Treffen am Worthersee'12, 3#Event Raceism, Wolfsgruppe VAG Event'12
10.Cult-Style.de'13, Oldschoolsuicideparty '13, 4#Event Raceism, Style'd
Offline
 Profil    2444001
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Cze, 2007 
A jak z kruccem chłodzenia i czujnikami ? Nie zastanawiales sie nad zrobieniem 3 otworu w bloku na łape ?

Jednym słowem, osprzet cały zostal z 1.3 ? Jak z moca ? lepiej ciagnie w dolnym zakresie ?


  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Cze, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
cała obudowa termostatu pozostała z 1.3
3 otworu w bloku nie da sie zrobic bo nie ma materiału (no chyba ze srube poźniej wkrece w cylinder)
ciagnie ładnie z niskich obrotów mozna w miare dynamocznie jeździc w przedziale 2 tys - 3 tyś obr.. chociarz jak na 20 KM wiecej jakos malo odczuwalne, byc moze to wina źle ustawionego zapłonu i niedostrojenia instalacji gazowej, byc moze mam zapchany katalizator - jeżdziłem przez jakiś czas z uszkodzona sondą
wszystko sie wyjaśni w przyszłym tygodniu bo sie biore za to



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 24 Cze, 2007 
Moze gorzej chodzi przez monowtrysk od 1.3, za mala srednica kolektorai gardzieli...

Ja chce zostawic osprzet od 3F, tam dolot jest sporo wiekszy..

Njapierw musze znalezc silnik, jak juz wloze napewno pojade na hamownie..


na benzynie bez problemy pracuje z osprzetem od 1.3 ?


  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 25 Cze, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Gru, 2005
Posty: 5
Skąd: Zielona Góra
Gadu-Gadu: 493746
Auto: Derby'79/psstB3
Witaj.
mozesz załatwic foto tego silnika po zapakowaniu ?

mam 1.6 który takl samo chce na gratach od 1.3 zrobic.
nie masz problemów z spalaniem stukowym ? no i oczywiscie na jaką skrzynie zakładałes ten blok ? AKY AKV czy ogolnie cos skrzynia z polo ?


Offline
 Profil    493746
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 25 Cze, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 567
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 0
Auto: polo. ABU. + polo. AER.
pi7er napisał(a):
Moze gorzej chodzi przez monowtrysk od 1.3, za mala srednica kolektorai gardzieli...

Ja chce zostawic osprzet od 3F, tam dolot jest sporo wiekszy..

Njapierw musze znalezc silnik, jak juz wloze napewno pojade na hamownie..


na benzynie bez problemy pracuje z osprzetem od 1.3 ?


silnik jeszcze nie wyrególowany - zakładam ze to jest wina, byc moze zapchany KAT... kolektor jest z 1.6,

W 3F fakt ze kanały w kolekorze są sporo wieksze ale tam są kanały owalne a w ABU sa okrągłe, z pewnością dało by wiecej mocy ale nie chciałem sie zagłebiac w elektronike - poprostu sie na tym nie znam wiec pozostał momowtrysk





mSk, silnik ABU wyglada tak samo jak każdy AAV czy AAU
99% ludzi nie znajdzie żadnej różnicy.... skrzynia wczesniej jeździła z orginalnym 1.3 AAV (a pochodzi z golfa 3 z silnikiem ABD- 1.4 60KM)

głowica została splanowana o ok 1.5 mm , leję benzynę 98 i mam instalacje LPG - nie ma zadbych problemów ze spalaniem stukowym



_________________
polo unfall.....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 25 Cze, 2007 
To kiedy na hamownie ? :)


  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 5 [ 69 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 54 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe