Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 16 [ 227 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 22 Gru, 2006 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 22 Sie, 2005
Posty: 1439
Skąd: Dublin/Cosel O.-S
Gadu-Gadu: 0
Auto: Way too many VWs
B_O_N_K napisał(a):
Witam ponownie ;)

Ostatnio wymieniliśmy rurę do intercoolera, obuliśmy Corrasa w następne dwie zimówki i... chwilowo będzie na tyle. Może jeszcze przed Nowym Rokiem zmienimy pasek rozrządu, przewody, świece, kopułkę i palec. Jak nie to zaraz na początku stycznia to zrobimy.

Później przegląd kompresora a na koniec drobne lakierowanie i ogólnie kosmetyka ;)

PozdróVWka ;)


To jest najpiekniejsze w Polsce :D Jedziesz i robisz =) A u nas trzeba placic jak za zboze.

Wlasciwie BONK nie wiem czemu jeszcze nie zmontowales jakiegos nite session mk2 & corek :)

Ja swoim zrobilem przed wyjazdem, na tle glownego sponsora :)

Image



_________________
'87 Golf Mk2 GL
'91 Golf Mk2 1.6 - R.I.P.
'91 Corrado G60
'95 Vento 1.9d - R.I.P.
'96 Vento G60/EatonM62
'98 Golf 1.4
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 22 Gru, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
zuko napisał(a):
To jest najpiekniejsze w Polsce :D Jedziesz i robisz =) A u nas trzeba placic jak za zboze.


Jak na razie wszystko przy Corrado robiliśmy sami - żaden mechannik się nawet nie dotknął do niego ;) Tylko fakt że czasem musimy jeździć na zaznajomioną wulkanizację na podnośnik gdzie cały Corras idzie do góry i mamy do wszystkiego łatwy dostęp ;)

zuko napisał(a):
Wlasciwie BONK nie wiem czemu jeszcze nie zmontowales jakiegos nite session mk2 & corek :)


A jakoś tak albo mnie nie ma albo brata nie ma lub któreś z autek jest niezbyt czyste czy pogoda nie za ciekawa na sesje i dlatego jakoś nie możemy się zebrać... :$

PozdróVWka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 22 Gru, 2006 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 22 Sie, 2005
Posty: 1439
Skąd: Dublin/Cosel O.-S
Gadu-Gadu: 0
Auto: Way too many VWs
Dostep do narzedzi i miejsca dzialan to kolejna kwestia =) Tu za wiele na deszczu nie zdzialam. :(



_________________
'87 Golf Mk2 GL
'91 Golf Mk2 1.6 - R.I.P.
'91 Corrado G60
'95 Vento 1.9d - R.I.P.
'96 Vento G60/EatonM62
'98 Golf 1.4
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 22 Gru, 2006 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Lip, 2006
Posty: 520
Skąd: WZY
Gadu-Gadu: 3851169
Auto: kilka VW
ładny i zadbany Corraś pfu gratki dla brata


Offline
 Profil    3851169
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 23 Gru, 2006 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2004
Posty: 520
Skąd: Lubuskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: A8, V8, S6, T4
rolek napisał(a):
B_O_N_K napisał(a):
W lato zostaną założone świeżo zakupione Borbet T - 7,5" z oponkami 205/45/16 (przód) i 9" z 225/40/16 (tył) ;)



Właśnie teraz robie 9' więc jak co moge podesłać fotki po skończeniu ( polerce ma sie rozumieć :P )


podeślij to ja tez podeśle bo takich borbetów t 9x16 to ponad 10 kompletów robiłem bo jestem ciekaw ręcznej polerki zwłaszcza że borbety t na fotach już były polerowane i troche śniedzi na nich jest której ręcznie nigdy nie zeszlifujesz. pzdr.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 23 Gru, 2006 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
W Borbetach ranty pójdą w polerkę na pewno tylko nie wiem kiedy bo jakoś czasu ciągle mało mamy, tym bardziej że to dosyć czasochłonna zabawa :$ Tak czy inaczej do wiosny powinny błyszczeć ;) A co do tej śniedzi to zobaczymy... może nie będzie idealnie ale na pewno będą lepiej wyglądać niż teraz ;)

PozdróVWka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Sty, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Witam ponownie ;)

Właśnie przed chwilą brat sprzedał Golfa, który służył nam a później mu niemal 5 lat. Teraz dzięki pieniądzon za mk2 (5500zł) będzie można zabrać się za dalsze prace nad Corrado... których z resztą nie będzie aż tak dużo.

No i na koniec zdjęcia Golfa na pamiątkę:

Image

Image

PozdróVWka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 11 Sty, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Witam ponownie ;)

Ostatnio troszkę ruszyło się przy Corrado.

Na dobry początek wymieniliśmy lewą tylną lampę ponieważ poprzednia miała pęknięcie. Wstawiliśmy oczywiście oryginał w bardzo dobrym stanie ;)

Image

Także tylny zderzak, na którym było pęknięcie pojechał do znajomego lakiernika. Corras bez zderzaka powędrował do garażu gdzie zaczęła się zabawa pod maską.

Troszkę ogołociliśmy silnik ;)

Image

Wyjęliśmy kompresor by wymienić w nim paseczek, którego zerwanie się kończy żywot G60.

Image

I przy okazji tego spotkała nas miła niespodzianka - najprawdopodobniej kompresor regenerowany był w firmie SLS o czymś świadczą nabite na nim "SLS" i dwie kropki. Prawdopodobnie taż założenie zestawu SLS (stage 2) odbyło się w tej samej firmie. Piszę "prawdopodobnie" ponieważ niestety nie mamy na to żadnej dokumentacji.

Przy okazji wyjęcia kompresora, alternator i rozrusznik powędrowały do znajomego elektromechannika. W alternatorze znajdą się nowe łożyska a w rozruszniku nowe tulejki i bendiks, który czasem potrafił zatrzeszczeć przy odpalaniu autka.

Wymieniliśmy też pasek rozrządu.

Obecnie Corras stoi w garażu i czeka na powrót alternatora i rozrusznika a w między czasie przerabiamy instalację świateł i wstawiamy przekaźniki żeby w nocy było coś widać.

No i ciągle szukamy części potrzebnych do regeneracji kompresora. Największy problem jest z listwami bo uszczelniacze i smar w miarę łatwo zdobyć.

PozdróVWka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 11 Sty, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 08 Gru, 2004
Posty: 625
Skąd: Inowroclaw
Gadu-Gadu: 5915471
Auto: jetta mk2
Piękne auto, piękne fotki z prac, miło popatrzeć jak to się wszystko kręci do przodu. Jednym słowem kolejna BONK-owa, rodzinna historia w której wszystko przyciaga uwagę. Gratuluje... :ok:


Offline
 Profil    5915471
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 11 Sty, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
Ja proponuje wypolerowac pokrywe zaworow puki silnik jest rozebrany i nie trzeba jezdzic


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 11 Sty, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
dobrze ze dbacie o niego! fajnie ze taki cukierek trafil w dobre rece! jestescie pewni ze kompresor wymaga regeneracji?



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 11 Sty, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 11 Sty, 2007
Posty: 19
Skąd: łomża
dobrze się dzieje niewiele corrasów ma właścicieli którzy tak dbają o nie

pozdro



_________________
Kiedy my byli maluchi, łapali my muchi w paluchi, robili my z muchi wybuchi, gdy muchi byli zdechluchi, to kładli my muchi na blachi i mieli radochi po pachi.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 12 Sty, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Nic pod maską nie pójdzie w polerkę bo auto ma służyć do jazdy a nie do kiszenia w garażu i wpatrywania się w nie ;) Poza tym pokrywy zaworowej nie wypoleruje bez zdejmowania a zdejmować nie mamy zamiaru ponieważ uszczelka jest sucha, nic się nie poci i nie ma sensu nic przy tym mieszać.


Co do kompresora to wiemy na 100% że był regenerowany 40tys km temu a co później się z nim działo to wielka niewiadoma. Poza tym niektóre źródła podają że regenerować powinno się właśnie co 40tys km więc regeneracja na pewno mu nie zaszkodzi.
Naszym zdaniem dmucha bardzo dobrze ale czasami zdarza mu się nieco pocić co wskazuje że zimmeringi nadają się do wymiany. Chociaż do końca nie jesteśmy pewni czy to się nie sączyło z powrotu oleju od kompresora, no ale nie ważne. Zrobimy regenerację i na 40tys km będzie spokój ;) Przynajmniej teoretycznie...


Jeśli chodzi o dbanie o samochód to nic w nim nie będzie odkładane "na później" czy naprawiane półśrodkami. W sumie na chwilę obecną zostało przeprowadzić regenerację kompresora, wymienić świece, przewody zapłonowe, kopułkę i palec rozdzielacza zapłonu. Wszystko inne już wymienione.


Przy okazji... bardzo ciężko jest dostać w Polsce świece do G60 na SLSie. Jednak udało nam się znaleźć firmę we Wrocławiu która sprzedaje takie świece "za jedyne" 58,56zł za sztukę.


PozdróVWka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 12 Sty, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 22 Sie, 2005
Posty: 1439
Skąd: Dublin/Cosel O.-S
Gadu-Gadu: 0
Auto: Way too many VWs
Ladny Coreczek jest.. rodzynka wyrwaliscie. Jak ja bym chcial miec mozliwosci, zeby w moim nieco wiecej pogrzebac :(



_________________
'87 Golf Mk2 GL
'91 Golf Mk2 1.6 - R.I.P.
'91 Corrado G60
'95 Vento 1.9d - R.I.P.
'96 Vento G60/EatonM62
'98 Golf 1.4
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 12 Sty, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Aż taki rodzynek to on nie jest... Niestety ma troszkę podniszczony lakier (drobne ryski, zadrapania) no ale najważniejsze że jest prosty i na 99% jest nie bity. No i nie można zapominać o przeprowadzonym 40tys km temu remoncie silnika ;)

A co do możliwsości grzebania przy autku to najbardziej doskwiera nam brak kanału w garażu :smutny: ale jakoś dajemy radę ;)

PozdróVWka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 16 [ 227 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe