VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://vwzone.pl/forum/

[Corrado] Corras G60 by B_O_N_K's brother ;)
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=19296
Strona 5 z 16

Autor:  rolek [ Śro 06 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

B_O_N_K napisał(a):
W lato zostaną założone świeżo zakupione Borbet T - 7,5" z oponkami 205/45/16 (przód) i 9" z 225/40/16 (tył) ;)



Właśnie teraz robie 9' więc jak co moge podesłać fotki po skończeniu ( polerce ma sie rozumieć :P )

Autor:  KRKmaniu16v [ Śro 06 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

widze ze prace ida pelna para, juz macie kolka na lato a ja jeszcze zimowek nie mam :P jeszcze raz gratuluje udanego zakupu !

Autor:  B_O_N_K [ Śro 06 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

mateo006 napisał(a):
A ile coras waży, bo chce policzyc stosunek masy do mocy :D


1115kg ;)

Autor:  zuko [ Czw 07 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

Ladny jest, wnetrze igla. Az mnie zaczyna meczyc, ze za swojego przeplacilem. Zaraz sie zdenerwuje i rudym go sprzedam^^ A sobie moze jakies Vento dam w VR? :P

BTW Bonk wiesz moze jak wyciagnac kierunki i halogeny? Myslales nad tym?

Autor:  Mioo [ Czw 07 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

B_O_N_K, jak wypada w porownaniu z twoim GTI /wrazenia z jazdy/

Autor:  B_O_N_K [ Czw 07 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

zuko napisał(a):
Bonk wiesz moze jak wyciagnac kierunki i halogeny? Myslales nad tym?


To znaczy? O co dokładniej chodzi z tym wyciąganiem?


Mioo napisał(a):
B_O_N_K, jak wypada w porownaniu z twoim GTI /wrazenia z jazdy/


Hmmm... u mnie na dwóch pierwszych biegach przyśpiech wydaje się trochę... brutalniejszy. W Corrado jest oczywiście lepszy ale dzieje się to jakby spokojniej, cieszej, bardziej... miękko. Oczywiście to tylko odczucie bo gdybyśmy stanęli na prostej to nie miałbym z Corrasem żadnych szans. No i w ogóle w Corrado ciężko o dobry przyśpiech na jedynce ponieważ przy depnięciu nie ma szans na przyczepność. Na dwójce z resztą podobnie.
Za to trójka i czwórka w Corrado to po prostu masakra w porównaniu do GTI. Depnięcie gazu na trójce przy 3500obr powoduje że Corrado nieustępliwie, jednostajnie i tak... bezlitośnie rwie do przodu wciskając w siedzenia do momentu, aż wskazówka obrotomierza zacznie wchodzić na czerwone pole a na prędkościomierzu pojawi się 140-150km/h.
Czwórka... najfajniejsze odczucia na czwórce są przy wyprzedzaniu na trasie TIRów... jadąc na piątce za całym ich szeregiem z prędkością około 90km/h nagle wrzucamy czwórkę i wciskamy gaz. I co się dzieje? Znów ta sama nieustępliwa siła wciska nas w fotele, jednocześnie sprawiając że wskazówka prędkościomierze bezlitośnie mija co raz większe cyferki a TIRy znikają tak szybko, że nawet nie chce się liczyć ile ich już minęliśmy ;)
Co do piątki to... niewiele jej nam zostaje bo na czwórce spokojnie można osiągnąć prędkości w granicach 180km/h... wrzucamy wtedy piętkę i wskazówka wolniej ale ciągle nieustępliwie przesuwa się dalej, bez większego wrażenia mijając 200km/h ;)

Ogólnie czuć że Corrado jest cięższe, a co za tym idzie jest bardziej stateczne w prowadzeniu i nie czuć w nim tak prędkości jak w Golfie. Niemniej dzięki swojej dużej mocy wyśmienicie radzi sobie z masą. Za to GTI jest jak gumowy, dmuchany materac z silnikiem od łodzi motorowej. Jadąc na jedynce, dwójce i w sumie też trójce, odnsi się wrażenie że ten samochód nic nie waży. Jednak czwórka i piątka w porównaniu do Corrado jest niczym...

Podsumowując, Golfa można porównać do rozbrykanego, nieokiełznanego źrebaka, który w jedynkę i dwójkę wkłada całą swą siłę, energię i wigor by na trójce zacząć je powoli tracić a czwórce i piątce ze zmęczeniem i bez większych rewelacji dążyć dalej tylko dlatego że mu się każe.
Za to Corrado to koń wyścigowy który od początku do samego końca bez oznak zmęczenia, nieustępliwie, wytrwale, wręcz bezlitośnie dąży do celu jakim jest uzyskanie 200km/h w 30-kilka sekund ;)

PozdróVWka ;)

PS: chyba się troszkę rozpisałem :)

Autor:  zuko [ Czw 07 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

B_O_N_K napisał(a):
zuko napisał(a):
Bonk wiesz moze jak wyciagnac kierunki i halogeny? Myslales nad tym?


To znaczy? O co dokładniej chodzi z tym wyciąganiem?


Tak sie pytam, czy nie dobierales sie do tego, bo chce pare modow wprowadzic a tu w Irlandii zanim do czegos sie zabiore to musze przemyslec to z 10 razy i 10 razy zastanowic czy wiem jak to zrobic zeby szybko wyszlo, dlaczego? Przed chwila byla tylko lekka mzawka, teraz idzie ulewa :) O garazu rude to moga tylko pomazyc.

B_O_N_K napisał(a):
3500obr


Piekny jest efekt przy 3500rpm i do tego dzwiek ladera. Miod malina.

Autor:  B_O_N_K [ Czw 07 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

zuko napisał(a):
Tak sie pytam, czy nie dobierales sie do tego, bo chce pare modow wprowadzic a tu w Irlandii zanim do czegos sie zabiore to musze przemyslec to z 10 razy i 10 razy zastanowic czy wiem jak to zrobic zeby szybko wyszlo, dlaczego? Przed chwila byla tylko lekka mzawka, teraz idzie ulewa :) O garazu rude to moga tylko pomazyc.


No bez kitu - skoczyłem przed chwilą do garażu żeby obadać i musze powiedzieć że nie jest to tak łatwo i prosto jak wydawało mi się wcześniej. Nie wiem, może od środka są jakieś mocowania... Pewnie jutro to z bratem będziemy je wyjmować i czyścić od środka to opiszę co i jak ;)

zuko napisał(a):
Piekny jest efekt przy 3500rpm i do tego dzwiek ladera. Miod malina.


:-D

PozdróVWka ;)

Autor:  rolek [ Czw 07 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

B_O_N_K napisał(a):
zuko napisał/a:
Tak sie pytam, czy nie dobierales sie do tego, bo chce pare modow wprowadzic a tu w Irlandii zanim do czegos sie zabiore to musze przemyslec to z 10 razy i 10 razy zastanowic czy wiem jak to zrobic zeby szybko wyszlo, dlaczego? Przed chwila byla tylko lekka mzawka, teraz idzie ulewa :) O garazu rude to moga tylko pomazyc.


No bez kitu - skoczyłem przed chwilą do garażu żeby obadać i musze powiedzieć że nie jest to tak łatwo i prosto jak wydawało mi się wcześniej. Nie wiem, może od środka są jakieś mocowania... Pewnie jutro to z bratem będziemy je wyjmować i czyścić od środka to opiszę co i jak ;)


Wyjme Ci kierunkowsaz kluczem od stacyjki :-D

Autor:  B_O_N_K [ Pią 15 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

Witam ponownie ;)

Ostatnio wyjmowaliśmy kierunkowskazy żeby je wyczyścić od środka i jest to bardzo proste ;) Z resztą fotki wyjętego kierunkowskazu chyba wyjaśnia wszystko ;)

Image

Image

Image

No i nareszcie doszły do nas zakupione na Allegro zimówki. Niestety tylko dwie i na dwie kolejne musimy poczekać. Na szczęście nie ma śniegu więc póki co mozna śmigać na letnich.

Image

A przy okazji zmiany opon, jak Corras był na podnośniku, wymieniliśmy olej w skrzyni. Tak więc zostało jeszcze wymienić rurę do intercoolera (już mamy oryginał), pasek rozrządu, świece, przewody, kopułkę i palec. No i wysłać kompresor na przegląd żeby upewnić się że wszystko oki.

A na koniec dzisiaj strzelona fotka ;)

Image

PozdróVWka ;)

Autor:  zuko [ Sob 16 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

Z tymi kierunkami to masz srubka + zatrzask? :D

Autor:  B_O_N_K [ Sob 16 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

zuko napisał(a):
Z tymi kierunkami to masz srubka + zatrzask? :D


Śrubka jest do regulacji halogenów. A kierunkowskaz wyjmuje się w taki sposób, że czymś długim, płaskim odchylamy tą blaszkę i wyciągamy go do przodu - najpierw od srtony blaszki a później od strony haczyków ;)

PozdróVWka ;)

Autor:  Walus [ Sob 16 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

He he z tymi kierunkami w corku to pamietam jak bylem gnojek na jednej z pierwszych MajoVWek YOSHI mi pokazywala jak to wyjac bo tez sie troche glowilem ;P

Autor:  zuko [ Sob 16 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

B_O_N_K napisał(a):
zuko napisał(a):
Z tymi kierunkami to masz srubka + zatrzask? :D


Śrubka jest do regulacji halogenów. A kierunkowskaz wyjmuje się w taki sposób, że czymś długim, płaskim odchylamy tą blaszkę i wyciągamy go do przodu - najpierw od srtony blaszki a później od strony haczyków ;)


PozdróVWka ;)


Dobra :D dzieki! Chyba bede mogl w koncu wycudowac to co chce =) :hmm:

Autor:  B_O_N_K [ Czw 21 Gru, 2006 ]
Temat postu: 

Witam ponownie ;)

Ostatnio wymieniliśmy rurę do intercoolera, obuliśmy Corrasa w następne dwie zimówki i... chwilowo będzie na tyle. Może jeszcze przed Nowym Rokiem zmienimy pasek rozrządu, przewody, świece, kopułkę i palec. Jak nie to zaraz na początku stycznia to zrobimy.

Później przegląd kompresora a na koniec drobne lakierowanie i ogólnie kosmetyka ;)

PozdróVWka ;)

Strona 5 z 16 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/