Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zakaz wjazdu "starych" aut do np. Berlina ;/
PostWysłany: Wto 01 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Wrz, 2004
Posty: 4665
Skąd: West Coast
Wiadomo, że chodzi o ekologię, ale czy przypadkiem producenci samochodów nie lobbują w ten sposób, by tym samym kupować nowsze auta? :/

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... to,1034688

więcej:

http://www.berlin.polemb.net/index.php?document=928


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Śro 16 Lis, 2005
Posty: 696
Gadu-Gadu: 0
Auto: w garażu
z tego co wiem VW wychodzi z pomowtyskiawczy przechodzi na COMMON RAIL poniewaz pompowtryskiwcze nie spełniaja euro 4


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
normy zaleza tez od zastosowanych katalizatorow...pierwsze slysze o zakazie wjazdu takich aut....musieliby wszystkie garbusy wywiezc na lawetach he he :lipa:



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 19 Sty, 2006
Posty: 264
Skąd: RadziONków
Gadu-Gadu: 5462895
Auto: Bora 1J6 ASZ
Gdyby w Polsce wprowadzono ten przepis Komunikacja Miejska poprostu by padla niee niee niee



_________________
Z Vw jest jak z wyrobami Gucciego - jakość pamięta się dłużej jak cenę
Offline
 Profil    5462895
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
GREEN napisał(a):
z tego co wiem VW wychodzi z pomowtyskiawczy przechodzi na COMMON RAIL poniewaz pompowtryskiwcze nie spełniaja euro 4


BZDURA!!
Samochody wyposażone w DPF (filtr cząstek stałych) bez problemu spełniają normę EU4.
To, że VW wycofuje się z PD wynika z kosztów wytwarzania pompowtryskiwaczy (wtryski+głowica z dodatkowym wałkiem) które sa dużo wyższe w porównaniu do kosztów wytworzenia układu wtryskowego Common Rail. To jest pierwszy i najważniejszy powód. A reszta to marketingowe pitolenie, no może oprócz tego, że klienci (a raczej motoryzacyjne dziennikarzyny) się tak przyzwyczaili, że dziś diesel musi pracować jedwabiście miękko. Tylko że CR w mojej opinii brakuje tego "kopnięcia" mocy charakterystycznego dla PD.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Sty, 2005
Posty: 251
Skąd: Mannschaft Krosno
Gadu-Gadu: 2343165
Auto: KR & CBBB & PG
simens napisał(a):
normy zaleza tez od zastosowanych katalizatorow...pierwsze slysze o zakazie wjazdu takich aut....musieliby wszystkie garbusy wywiezc na lawetach he he :lipa:

z miła chęcią bym jednego przygarnął :hmm:



_________________
..tylko Ona...
http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=804
Offline
 Profil    2343165
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
Lucius Snow napisał(a):
GREEN napisał(a):
z tego co wiem VW wychodzi z pomowtyskiawczy przechodzi na COMMON RAIL poniewaz pompowtryskiwcze nie spełniaja euro 4


BZDURA!!
Samochody wyposażone w DPF (filtr cząstek stałych) bez problemu spełniają normę EU4.
To, że VW wycofuje się z PD wynika z kosztów wytwarzania pompowtryskiwaczy (wtryski+głowica z dodatkowym wałkiem) które sa dużo wyższe w porównaniu do kosztów wytworzenia układu wtryskowego Common Rail. To jest pierwszy i najważniejszy powód. A reszta to marketingowe pitolenie, no może oprócz tego, że klienci (a raczej motoryzacyjne dziennikarzyny) się tak przyzwyczaili, że dziś diesel musi pracować jedwabiście miękko. Tylko że CR w mojej opinii brakuje tego "kopnięcia" mocy charakterystycznego dla PD.


a w mojej opini ostatnie 10-15 lat bylo przelomowe dla diesli i wszelkie normy choc wciaz coraz ostrzejsze nie wypra diesli a jesli bedzie im sie bardziej oplacac dalej beda robic PDki

a tak na marginesie 2,0 TDI sa juz na CR?? czy PD szlo do konca serii silnikow 1,9 tylko??



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
simens napisał(a):
jesli bedzie im sie bardziej oplacac dalej beda robic PDki

No właśnie nie będą robić, bo się nie opłaca, będą tylko jeszcze trzepać do tych aut, które juz nie beda przechodzić żadnego liftingu do końca produkcji.
O ile pamiętam to niedługo zobaczycie we VW diesla na Common Railu o pojemności około 1.6 litra.

simens napisał(a):
a tak na marginesie 2,0 TDI sa juz na CR?? czy PD szlo do konca serii silnikow 1,9 tylko??

2.0 sa zarówno na pompowtryskach, jak i na CR. W Tiguanie juz teraz koncern kładzie 2.0 na CR.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Śro 16 Lis, 2005
Posty: 696
Gadu-Gadu: 0
Auto: w garażu
Lucius Snow napisał(a):
GREEN napisał(a):
z tego co wiem VW wychodzi z pomowtyskiawczy przechodzi na COMMON RAIL poniewaz pompowtryskiwcze nie spełniaja euro 4


BZDURA!!
Samochody wyposażone w DPF (filtr cząstek stałych) bez problemu spełniają normę EU4.
To, że VW wycofuje się z PD wynika z kosztów wytwarzania pompowtryskiwaczy (wtryski+głowica z dodatkowym wałkiem) które sa dużo wyższe w porównaniu do kosztów wytworzenia układu wtryskowego Common Rail. To jest pierwszy i najważniejszy powód. A reszta to marketingowe pitolenie, no może oprócz tego, że klienci (a raczej motoryzacyjne dziennikarzyny) się tak przyzwyczaili, że dziś diesel musi pracować jedwabiście miękko. Tylko że CR w mojej opinii brakuje tego "kopnięcia" mocy charakterystycznego dla PD.


mi tak mówił kumpel który pracuje w serwisie VW wiec nie wiem


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
GREEN, no to Ci ściemnił, albo ten kolega nie ma pojęcia, o czym mówi, w polskich ASO sprawa całkiem nierzadka...
Nawet taki świniowóz jak Caddy Kasten może spełniać normę EU4...



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 81
Skąd: Nowogród Bobrz.
jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kase :)

dla tych co nie wiedza, wykupujac dostepna na kazdej stacji paliw naklejeczke za kilka euro mozesz do Berlina wjechac nie tylko Garbusem, ale nawet i Trabantem :). To samo dotyczy Hannoveru :)



_________________
GTI 8v 112ps
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Śro 16 Lis, 2005
Posty: 696
Gadu-Gadu: 0
Auto: w garażu
Lucius Snow napisał(a):
GREEN, no to Ci ściemnił, albo ten kolega nie ma pojęcia, o czym mówi, w polskich ASO sprawa całkiem nierzadka...
Nawet taki świniowóz jak Caddy Kasten może spełniać normę EU4...


jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o KASE :-D


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 12 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe