VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a http://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk2 GL] by dawid http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=41858 |
Strona 1 z 28 |
Autor: | dawid [ Wto 04 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | [mk2 GL] by dawid |
MODEL: Golf II GL 1988 rok SILNIK: 2009-1,6 Rf na LPG--> 2010-2,0 dól 2E, góra RV + digi + LPG 2011-2,8 VR6 2012-2,8 VR6 2013-2,8 VR6 2014-2,8 VR6 2015-2,8 VR6 MOC: 2009-70 PS 2010-100PS 2011-167PS 2012-ok 175PS 2013- ok 175PS 2014- ok 175PS 2015-ok 175PS MODY POD MASKĄ: 2009- gaźnik z fiata 125p + stożek + LPG 2010-lakierowana komora,wszystko poza głowicą i skrzynią pomalowane w czarny mat,skrzynia i głowice w kolor miedziany z palety Daewoo 2011-SWAP na AAA blok silnika czarny mat,kolektor ssący i kilka innych rzeczy w czarnym połysku,skrzynia biegów z TDI 2012- Kolektor ssący z ABV. Rozwiercona przepustnica,podniesienie silnika podkładkami,wydech przelot ze środkową seryjną patelnią. 2013-wcięte wzmocnienie maski,podniesienie silnika,gładkie podszybie 2014- dołożony wskaźnik ciśnienia paliwa,lekko pochowane kable,odświeżenie lakieru na niektórych elementach 2015-wybierak biegów z mkIV,skromne przygotowania do odświeżenia komory na sezon 2016, nowa rozpórka przednia od benson-pro ZAWIESZENIE: 2009/2010-gwint TA Technix 2011-przód gwint KW z regulacją twardości,tył TA technix 2012-Przód Gwint KW z reg twardości,tył gwint FK z ibizy 2013-bez zmian 2014-bez zmian UKŁAD HAMULCOWY: 2009-narazie seryjny 2010-przód hamulce z passata b3 256 wentylowane 2011- j/w + pompa 22mm,duże serwo, 2012-pompa 22+ tarcze z G60+ zaciski z vr6,tył tarcze 2013-reduktory siły hamowania ze Skody Felicji 2014-bez zmian 2015-cambery na tył,wymiana wszystkich łożysk i piast przednich,wymiana osłona tarcz hamulcowych. KOLA: 2009- 7x16 et 35 NOTHELLE + 195/40/16 2010/2011/2012- koło to samo,opona 165/40/16 2013-tylne felgi poszerzone na 9cali,opony Dunlop 195/40/16 na tył,165/45/16 na przód 2014-przednie felgi poszerzone na 9cali z oponami 195/40/16 Falken 2015- odświeżona polerka i ponowne lakierowanie,wymiana opona na Dunlop SP sport 195/40/16 NADWOZIE: 5 drzwiowe seryjne GL polakierowane na czarno+ zderzaki US i listwy GTI na drzwiach WNETRZE: 2009-fabryczny gruby szary welur 2010/2011/2012-pół skóry z mkIII Otmar Alt Art Edition,wykładzina z GTI,boczki obszyte skajem,podsufitka oklejona czarnym welurem,czarna wykładzina,zegary z mkIII 2013-czerwone pasy,elektryka szyb,konsola Votex z zegarami z audi B3,zaślepka GLI z wersji US 2014-Recaro Z GTi edition 2015 bez zmian AUDIO: 2009-przód fabryczne głośniki, tył jakieś badziewia w półce, radio JVC 2010/2011/2012-przód 100mm + ori radio gamma 2013-radio ALPINE_ głośniki 130mm w boczkach+100mm w desce 2014-bez zmian 2015-bez zmian Zmiany przeprowadzone w 2009 roku -odnowiony grill starego typu -zmieniony lakier z LN6V na LO41 -polerowane zamki i podziałki tylnych szyb -odnowione zderzaki -polerowana fifka z kwasówki -chromowane klamki -gwinty przód /tył -usunięta wycieraczka i spryskiwacz z tylnej szyby -szeroka dokładka z GTI -koła jak w opisie -zmieniony gaźnik z 2e2 na gaźnik z fiata 125p -dołożony silniczek szyber dachu -czarna podsufitka -pół skóry z mkIII Otmar Art. Alt Edition -tylne lampy biało czerwone Zmiany na sezon 2010 -czarna wykładzina we wnętrzu -malowanie ramion wycieraczek -nowy lakier na felgach -chromowane zamki z audi -swap motorowni i hamowania -czarne boczki -klimatyzacja -zmiana dokładki na wąską -zmiana opon Zmiany na sezon 2011 -Swap na vr6 -Ciemne lampy z tyłu -Przyciemnione lampy z przodu -Polerka felg Zmiany na sezon 2012 -ogarnięcie silnika -wymiana hamulców -lampy tył GTI -przeróbka puszki filtra powietrza Zmiany na sezon 2013 -zmieniona kierownica -poszerzone tylne koła -zmiana opon -wymiana oleju,pompy paliwa,pompy wspomagania,akumulatora -wybebeszone wnętrze,dodatkowo wzmocnione łączenia blach na podłodze -wyklejona cała podłoga matami wygłuszającymi -czerwone pasy -zegary z audi 80 -el. szyby zmiany na sezon 2014 -wymiana foteli na RECARO z GTi Edition -poszerzenie przednich felg -wymiana przednich opon -chromowane listwy na zderzaku zmiany na sezon 2015: -wymiana opon na dunlop 195/40/16 -wymiana wszystkich łożysk i przednich piast -wymiana osłon tarcz przednich -odświeżenie polerki na kołach i ponowne lakierowanie wnęk -wymiana wybieraka skrzyni biegów -dorobienie maskownicy silniczka szyberdachu -wymiana zegarów dodatkowych -serwis silnika -wymiana rozpórki przedniej -wymiana miski olejowej i pompy oleju HISTORIA czyli jak się to wszystko zaczęło Zaczęło się od mojego poprzedniego mkII które przez własna głupotę sprzedałem i do dziś żałuję mój golf MKII GTD. wszystkie foto na I st-SPRZEDANY http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19141 po mkII było mkIII GT TDi w wersji Otmar Alt Art. Edition które niestety nie było szczęśliwym zakupem. Zaraz po kupnie padło na glebe i dostało kilka nowych gratów i wyglądało tak: tak jak szybko padło tak szybko powstało bo były ciągłe problemy z przegubami, sprzedałem wszystkie graty ia auto wróciło do serii. W listopadzie 2008 roku miałem okazje odkupić moje mkII ale niestety się spóźniłem. Pieniądze były auta a auta nie. Zaczęły się poszukiwania golfa II do 1500zl w przyzwoitym stanie. Plan był żeby zrobić prawdziwego szczura na max glebie i max szerokich kołach. Po obejrzeniu kilku egzemplarzy nic ciekawego nie wybrałem. Pewnego dnia brat mojej dziewczyny wystawił na sprzedaż swojego GL. Auto było dość ładne ale mi nie odpowiadało to że ma 5 drzwi. Kilka nocy przemyśleń i kalkulacji i stałem się posiadaczem golfa. Jako że miałem dupovwoza postanowiłem że jak już jest GL i ma wszystkie chromy które mieć powinien musi być czarny(teraz troche żałuje że koloru nie zostawiłem starego) i tak się zaczęło. Auto pod koniec marca pojechało do lakiernika. Na koniec kwietnia je odebrałem poskładałem i jeżdżę. Tak wyglądało w momencie kupna: a tak u lakiernika na podwórku tak wyglądał w 2009 roku jako że mkIII szło pod postanowiłem jak najwięcej z niego wyciągnąć i tak boczki w skórze poszły do skrypola a fotele do mnie golf III się sprzedał a jego miejsce zajął nowy dupovwóz passat B4 planów co do mkII jest dużo ich realizacja zależy tylko i wyłącznie od funduszy najbliższe to zmiana wykładzin z szarych na czarne i poprawienie kilka dupereli. robione na szybko fotki wnętrza: nowy mały mod: golf zimą :grin: troche gratów z dawcy nowe serducho 1,8 RV: Klimatyzacja: nagrzewnica od klimy już siedzi: zimno było więc z autem nic się nie działo.gromadziłem tylko graty i tak udało mi się za śmieszne pieniądze kupić chłodnice oleju z mkI która ostatecznie została sprzedana bo nie pasowała do nowego silnika kupiłem też trochę gratów do silnika i zawieszenia: na sezon 2010 zniknie szeroka dokładka i założona będzie wąska więc trzeba było wykombinować trochę gleby co by za dużej dziury nie było między gruntem a dokładką i kupiłem w związku z tym "nowe" gumy: i porównanie 195/40/16 i 165/40/16 w między czasie kupiłem 3cie auto: ogarnąłem je technicznie i sprzedałem. 2 dni wolnego i trafiłem w pogodę więc zacząłem przygotowywać komorę pod malowanie złożyłem trochę wnętrza: 04,03,2010 dzisiaj dzień wolny od pracy,pogoda sprzyjała wiec zabrałem się w końcu do roboty.oto efekty: wyczyściłem kolektor ssący który będzie pomalowany z ciekawości rozkręciłem parownik od LPG.Gaz to tanie paliwo ale cholerne brudne. dzisiejszy zonk mały aktual auto pojechało do lakiernika ma malowanie komory blok i reszta gratów pomalowana w czarny mat.mam nadzieje ze do końca sezonu się utrzyma po ostatniej wycieczce po złomach wyrwałem lepsze hamowanie stare hamulce 239 zastąpią 256 wentylowane z passata b3.tarcze jak i klocki były całkiem nie dawno nowe wiec nie będę ich zmieniał tylko odświeżę co nieco. dorwałem też czarne słupki C do 5d poprzednie słupki ładnie wyglądały bo były oklejone skajem ale po roku klej puścił wiec teraz będą ori. ______________________________________________________________________________________________________________________________________ SEZON 2010 auto w drodze powrotnej z CS.de Silnik ostatecznie został złożony z dwóch.Dół jest z 2E 2,0 8V a góra z 1,8 RV deska narazie została ta co jest ale będzie wymieniona.obecna ma jakieś plamki po kleju bagażnik boczki ze skajki.odrazu we wnętrzu przyjemniej się zrobiło. i nowe dywaniki tak siedzi tył: 11,05,2010 dziś kolejne tuningi a w zasadzie poprawianie starych. zamki wołały o pomstę więc się za nie wziąłem było tak: teraz jest tak: 18,05,2010 nowy kolor felg i głowicy(lakier z matiza) Mrówki 2010 wpadł znaczek rabbit.został wypolerowany i doprowadzony do stanu bdb no to lecimy dalej z tematem: pomalowane ramiona wycieraczek pod kolor budy posprzątałem trochę jeszcze pod maską fotka mojej pierwszej nagrody którą dostałem w Pleszewie kilka strzałów z vag eventu na który udało się dostać drugi raz z rzędu z czego się bardzo cieszę: fotki z cs.pl znalezione na necie kolejne fotki.tym razem z garażu.autko nawoskowane czeka na jakiś słoneczny dzień nazbierało się tego troche przy okazji ostatniego wypadu na auto złom wpadł mały rarytasik: Kolejny tour po złomowiskach przyniósł kolejnego grata: niestety jest to tylko nakładka ale za 5zl nie będę wybrzydzał.za kolejne 5 zł kupiłem ori konsole w bdb stanie i tak oto za całą dychę mam votexa z rarytaśnym boxem na kasety FOHA a to mój nowy dupovwóz passat b3 GT pierwotnie VR6 po swapie (niestety) na 1,8 PB.stan wizualny jak najbardziej ok.buda zdrowa lakier nie najgorszy jak na ten wiek i co najważniejsze to bezwypadek i nie ma rdzy.no i ma pakiet GT na czym mi bardzo zależało.technicznie to praktycznie wszystko łącznie z silnikiem jest do wymiany.ale za 1500zł wybrzydzał nie będe ==================================================================================================================== rok 2011 pierwszy dawca serca-2,0 ABA z Jetty III USA kilka nowych gratów na sezon 2011 RECARO nakładki progu bagażnika z wersji POST kolejny silnik-tym razem cos bardziej sensownego: teraz mniej przyjemniejsza fotka: nowy dupovwóz wersja GL 1,8 ABS + LPG z wypasu kierownica,el lustra i alu kolejne autko na co dzień tak z grubsza to jak widać audi 80 b3 silnik 1,8 z LPG(pali połowę mniej niż ten sam silnik w passacie b3) z wypasu to centralny,szyber,wspoma,kiera w skórze(do wymiany bo jak dla mnie jest za cienka)+ gratisy,cb i cd radio,alu na lato,i ubezpieczenie na całe pół roku znalazły się jakieś fotki rozpierduchy w garażu: wywaliłem blok do góry nogami i odkręciłem miskę.wszystko ładnie pięknie poza tym: trochę to dziwne bo miska nie jest mocno zmasakrowana.chyba ze ktoś zmieniał miskę a pompę zostawił starą. poza tym dzisiaj doszła kolejna partia części.tym razem trochę uszczelek i filtr powietrza jak tylko kupiłem motor zacząłem zbierać potrzebne graty.no i uzbierało się trochę tego: na fotce tylko cześć gratów.cześć już jest w bloku i po montowane do silnika a kolejna część czeka w ASO w między czasie poszło kilka gratów w piasek i piec: to co było tylko piaskowane będę malował sam,poza obudową wentylatorów. dziś przyszła uszczelka miski,miska została wyprostowania i wzmocniona kilkoma drutami i skręcona,blok odrapany druciakiem i pomalowany podkładem,jutro druga warstwa podkładu i potem docelowy kolor tour po złomowiskach przyniósł to: licznik z mkIII VR6 zamontowany:(podziękowania dla frediego i księdza) dzisiaj odebrałem od tapicera fotele: ale sprzedałem bo mi nie pasował kształt rozrząd do vr6 skompletowany głowica po małym remoncie: 12,02,2011 czapka na bloku: złożony rozrząd i na koniec dnia skręcony słupek tydzień składania i jakiś efekt jest: rozpoczęcie sezonu Leszno 2011- i pierwszy wyjazd.po 120km zdechła skrzynia na krótki czas wpadła stal z opla: motor po odebraniu od mechaniora gdzie stał ponad miesiąc i nic nie było zrobione nowa stara kiera znaczek na tylny pas: małe zakupy u swietlika: kółeczka w polerce: kółeczka ze srebrnym: kółeczka z czarnym,i takie ostatecznie zostały kilka fotek po umyciu : troche rupieciochów z proszku: tuning lamp: VAG Event 2011 czas od pozytywnej odpowiedzi od wolfsgruppe był czasem intensywnych przygotowań do eventu pranie foteli: w czasie kiedy ogarniałem polerkę z pomocą przyszła mi moja kochana dziewczyna która dokładnie odkurzyła całe wnętrze.jak widać sprawiło jej to wielką przyjemność: W między czasie wcisnąłem zegary które dostałem od kolegi z pracy: tak ogarnięte auto pojechało na event.niestety 2 godziny przed wyjazdem umarła pompa paliwa pod autem.udało się ją reanimować i auto dojechało i wróciło z eventu.niestety w poniedziałek pompa zdechła całkowicie i teraz auto stoi. jednak cieszy mnie fakt ze po raz kolejny ktoś docenił mojego grata i dostałem fajne szkiełko od chłopaków z wolfsgruppe: nowy dupovwóz Passat b3 VR6 auto w końcu pojechało na hamownie wykres: kilka fotek z DUB IT 2012 znalezionych w sieci 2 fotki z cultstyle.pl znalezione w sieci kilka fotek na zakończenie sezonu: 2013 nowy rok się zaczął więc powoli trzeba auto przygotować do sezonu. jeszcze w starym roku udało się położyć nową konserwacje podwozia(oczywiście większość starej zdrapana),obspawać niektóre łączenia na karoserii i podwoziu żeby ją trochę wzmocnić,cała podłoga od środka została wyklejona matą bitumiczną dzięki czemu auto stało się nieco sztywniejsze i przede wszystkim cichsze w środku(na tym mi najbardziej zależało).w sumie do skończenia jeszcze zostały tylne drzwi i ściana grodziowa. praktycznie całe wnętrze zostało rozebranie i złożone od nowa,wymieniłem dywan, popękane lub porysowane plastiki, dołożone zostały el szyby przednie,czerwone pasy, jakieś głośniki w panele drzwiowe i otwory po korbkach,skóra wyczyszczona.wnętrze praktycznie mam skończone.jeszcze tylko wymiana radia na bardziej pasujące podświetlaniem do mkII. jak pojawia się jakieś sensowne + temperatury to zajmę się stroną techniczną. na pewno będą to poliuretany w wahacze,nowa pompa wspomagania i kilka rzeczy eksploatacyjnych. kilka fotek: i fotki przymiarki keskinów KT1 o ile tył wszedł bez problemu to przód niestety nie: koła urosły: pierwszy wyjazd do Leszna na LowDay auto odwiedziło VE 2013 i DUB IT2013 w Kielcach Vag Day Żmigród 2013-auto zdobyło 2 miejsce w TOP3 zlotu 14 sierpnia ja i moja żona pojechaliśmy golfem do ślubu nasz nowy dupowóz 2,8 v6 z tiptronikiem prezent pod choinkę dostałem: CDN |
Autor: | Komar_Boston [ Wto 04 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mkII] GL by dawid018 |
No szkoda że nareszcie Wszystko co miałem do powiedzenia na temat tego auta, napisałem Ci swego czasu na PW Działaj bo już je pikny ! PozdróVWki |
Autor: | MarasRetro [ Wto 04 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
jest bardzo ładny, widziałem na evencie i na mnie robi duże wrażenie, sam chciałem te koła do siebie wrzucać, wiadomo że zawsze znajdzie się coś do poprawienia ale już jest naprawde bardzo dobrze |
Autor: | Chęcik [ Wto 04 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
jak dla mnie opony blee, 165/40 tylko, za mala gleba, oryginalny kolor był duzo ciekawszy, |
Autor: | dawid [ Wto 04 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
Chęcik napisał(a): opony blee Chęcik napisał(a): 165/40 tylko, nie podobaja mi się takie wąskie opony z naciąglem.byem gotów kupić 4 szt ale po obejrzeniu kilkudziesięciu fotek postawiłem na 195/40 Chęcik napisał(a): za mala gleba fakt mogło by być więcej ale już sie nie da.na tym obnizeniu po skreceniu kół błotnik opiera sie o opone Chęcik napisał(a): oryginalny kolor był duzo ciekawszy, też do takiego wniosku doszedłem po kilku miesiącach. Komar_Boston napisał(a): już je pikny ! wcale nie taki pikny.strasznie dużo pracy jeszcze żeby był pikny MarasRetro napisał(a): zawsze znajdzie się coś do poprawienia całą zime bęę poprawiał zeby na 2010 było lepiej niz teraz |
Autor: | Wajsik [ Śro 05 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
No nareszcie projekt się pokazał Mi się obecny kolor podoba ładnie kontrastuje z polerką i chromami.Mam nadzieje,że zobaczę na żywo niedługo.Fajnie,że wróciłeś do mk2 bo dobrze Ci to wychodzi |
Autor: | KosteKwlkp [ Czw 06 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
widziałem parę razy na żywo i powiem jest ogień |
Autor: | -MiLeK- [ Czw 06 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
bardzo podoba mi sie to mk2 i jak dla mnie lepiej w tym kolorze niz poprzednim |
Autor: | dawid [ Czw 06 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
w aucie ostatnio nic sie nie dzieje z powodu braku funduszy.golf narazie robi za dupowoza bo w passacie hamulce padły(w jednym czasie przód i tył) po urlopie chce w końcu ruszyć wnętrze tzn kupić i włożyć czarną wykładzine.w zime chce obszyć boczki i wnetrze miał bym prawie skończone. |
Autor: | dm414 [ Pią 07 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
jest mega dobrze. widziany kilka razy i jest si |
Autor: | dawid [ Sob 29 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
jako że mam ciągły brak kasy to i mody nisko budżetowe: |
Autor: | Sekundka [ Sob 29 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
maaa w sobie to co miało Twoje poprzednie mk2, piękny okaz rzucający sie w oczy sam obszywaj wnętrze ..chłopie naprawdę fajna sprawa:D mi to sprawia wiele przyjemności ..i robisz jak Ci się podoba |
Autor: | dawid [ Sob 29 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
Sekundka moje poprzednie mkII poszło podobno do katowic.jak by ktoś je gdzieś widział chętnie przygarnę każde info o nim. co do wnetrza to w sumie tylko boczki bym chciał obszyć i w końcu czarną wykładzine kupić.potem zostaną tylko detale. |
Autor: | garyy [ Sob 29 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk2 GL] by dawid018 |
dawid018 twoje poprzednie mk2 nie raz,nie dwa podziwialem (niestety tylko przez lacza internetowe) bylo naprawde fajne, a obecne coz, wydaje mi sie,ze jest jeszcze lepsze, piekny powrot do mk2 |
Strona 1 z 28 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |