Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 17 [ 253 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 05 Sie, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Maj, 2004
Posty: 64
Skąd: Bielawa
Gadu-Gadu: 1272597
Auto: Corrado
AutistA napisał(a):
Mam pytanko, czy taka barwa xenonu jest bezpieczna dla kierowców jadacych z przeciwka? I czy władze nie czepiaja sie tego? W sumie wątpliwe bo w polsce policja za bardzo nie wie co musi byc zeby mógł być xenon, wiem po swoim przykładzie.




Barwa jak najbardziej bezp, bo malo widzialna dla ludzkiego oka. Nie pamietam teraz ile MCD, ale jakos powyzej 12000k jest mniej nic 2000 MCD i wtedy nie 3ba miec spryskiwaczy.


Polskie prawo jasno mowi-ksenon musi miec samo poziomowanie plus spryskiwacze. To pierwsze w corze sie nie sprawdzi, bo zamontowac mozna. Szybkosc reg silniczkow jest duuuzo za wolna, wiec mija sie to z celem. Spryski mi sie nie podobaja wiec wole paly i ich miny na widok rozowych swiatel ]:->



_________________
Czerwone sa szybsze......Tak, tak, taktaktakkktakta
Corrado 1.8 20VT+
Audi UR Quattro 2.1 10VT
Audi Coupe Quattro 2.2 20VT+
Offline
 Profil    1272597
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 05 Wrz, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
pozwole sobie sprostowac: nie mcd bo to raczej sie tyczy diod, ale Lm [lumen] ;) tak czy inaczej nie zauwazylem znacznej roznicy w nocy miedzy 4300K, a 30000K. i tak swiatla jest ponad 2x wiecej niz ze swieszek typu Hx :-D

ale bajki o braku potrzeby spryskiwaczy w zaleznosci od barwy swiatla nie slyszalem.

samopoziomowanie to dobre do autobusow w ktorych tylna os ugina sie czesciej niz drzewo na wietrze :cfaniak: przy jakimkolwiek twardszym zawieszeniu system po prostu nie dziala i nie ma to zwiazku z szybkoscia silniczkow.

najwazniejsza wg mnie przy xenonie/bixenonie kwestia to odpowiedni palnik w odpowiedniej soczewce i wszystko jest ok. chinskie wynalazki marketingowe typu h4 bixenon czy h7 w reflektorze sa dobre, ale do kładow w lesie, albo do off-roadu na polu.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 01 Paź, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sie, 2008
Posty: 434
Skąd: Bobro(vw)niki
Gadu-Gadu: 8071070
Skype: Olsztynek_GTI
Auto: Golf mk2 ojca
Wczytałem się i powiem że masz chłopie talent :-D jestew w wielkim szoku co ty z tym corkim zrobiłeś coooo coooo coooo suuuuuuper sam bym takiego chciał wielkie brawa za zapał i zangażowanie jak będzie coś takiego jak vwmania czy coś takiego mam nadzieje że się pojawisz i będę miał okazję zobaczyć jednego z najładniejszych corków w polsce brawo yupii ]:-> ]:->

[ Dodano: Pon 20 Paź, 2008 ]
I jeszcze jedno jakoś bardziej podobają mi się ta twoja wersja frontu z in pro i halo+kierunek z mk3 niż in pro i halo+kierunek orginalne według mnie ciekawy kozaaak i fura też ]:->



_________________
2009: Otwarcie sezonu ossy,pasterka
2010: ??
SAMOCHOD JEST BOGIEM
PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM
NITRO ZABAWĄ
TUNING PODSTAWĄ! :)
Offline
 Profil    8071070 Olsztynek_GTI
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Lis, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Bati, sorry za ot... to mk2 z Twojego opisu to w dieslu? wisialo na otomoto dosyc tanio?



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Lis, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Maj, 2004
Posty: 64
Skąd: Bielawa
Gadu-Gadu: 1272597
Auto: Corrado
norbi napisał(a):
Bati, sorry za ot... to mk2 z Twojego opisu to w dieslu? wisialo na otomoto dosyc tanio?



Tak w dieslu, cale 1.6 :D To nie moj byl na sprzedaz, kremowy ma u mnie dozywocie ;)

[ Dodano: Pią 26 Gru, 2008 ]
Dalej skladalem to co potrzebne do szczescia turbo instalacji :D

Wreszcie poprawilem od poczatku turbo wraz z kolektorem zeby sie nie rozkrecalo, wszystko poskrecane odpowiednimi nakretkami i uszczelkami, dorobilem podpore i chyba najwazniejsze podlaczylem chlodzenie turbiny wóda.

Zdjec z tego okresu brak, było sporo problemow z miejscem, jak i wydatkow ale najwaziejsze ze się udalo.

Z nowych gratow:

Mocowanie copota, dorobione z kwasiaka żeby spelnialo swoja role



Image

Image

Image



Do tego doszedl wreszcie ze stanow sportowy walek :D dobrany optymalnie do mojego pgt. Dzieki po raz kolejny Bahnowi za pomoc w sciagnieciu walka. 

Nowe szklanki żeby się ladnie ulozylo.


Image



Oraz porzadne opaski żeby pozbyc się problemu rozwywania przewodow. Jak się potem okazalo i to do konca nie pomoglo, trzeba było obspawac konce rur.


Image




Oraz Oil catch tank żeby syfu pod maska nie było, do mojego rozwiazania z odma



Image



Calosc pod maska


Image

Image

Image



Do pelni szczescia brakowalo mi wiekszych sportowych wtryskow paliwa :D które po dluzszym czasie zanabylem - rzecz jasna nowki 440cc


Image


Potem w auto i dzien przed zlotem z okazji X lecia klubu w krakowie wybralem się do GTO na strojenie.

Montaz wtryskow, wiekszego map sensora, mbc w odwrotna strone i jazda :D


Image

Image

Image

Image



Oczywiście nie obylo się bez problemow, moja sonda wyzionela ducha :D dlatego program awaryjny na 1 barze zostal zakonczony i tak dojechalem na zlot :D auto już latalo nie do poznania :D troche dymilo tylko :D


Kilka fot z X lecia



Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



Po zlocie szybki powrot do domu, na calym baku zrobilem 306 km z racji niedzialajacej sondy, GTO zamowil nowa sonde, ja poprawilem kilka rzeczy które wyszly podczas strojenia. Za dni kilka powrot na ponowne strojenie.

Tym razem wyszlo lepiej, doladowanie stale 1,2 bara. Oczywiście żeby nie było tak pieknie :D na samym koncu strojenia silnik zaczal wariowac, jak się potem okazalo scielo klin na kole od rozrzadu i calosc przestawilq się o 3 żeby:



Image

Image



Naprawa obeszla się bez problemow, nowy rozrzad i kolko wraz ze sruba.


Image



Potem już wyczekiwanie na ladna pogode i wyjazd na hamownie do Jetronica we Wroclawiu. Kto w temacie wie o co chodzi ;)


Moje auto wygladalo tam jak zabawka przy innych klijentach


Image

Image

Image

Image



I cor przed rolkami


Image

Image


Wjazd na rolki i auto zawiesilo się na podluznicach :D Bobik oznajmil ze nic z tego, za niski :D


Image

Image


No wiec ustapilem miejsca szybszemu tj nowemu RS4 :D

i szybka akcja podnoszenie gwintu :D



Image

Image

Image

Image

Image

Image



A tu już koza gotowa do wjazdu na rolki :D


Image

Image

Image

Image


Rolki się slizgaly, zapowiadalo się niezle :D


Image



I troche filmikow, niestety jakosc lipna bo google ja zmniejszylo :(

FILMIK Z HAMOWNI

FILMIK DWA




Wykres razem z tabela doladowania, ,który za rewelacujnie nie wygalda, przez turbo które niedomaga już.

249,6 KM i 352,6 NM


Image

Image


Na nastepny dzien korzystajac z mocno podniesionego przodu, wdrapalem się na wage samochodowa, auto zatankowane ¾ baku, w bagazniku pelny osprzet grajacy, wzmak i duza skrzynka, dojazdowka lewar itd., ogolnie nie dbam o wage, na wiosne będzie jeszcze wiecej :D


Image

Image

Image


1160 kg, do tego moja waga jakies 75kg daje 1235, wcale nie malo :)



_________________
Czerwone sa szybsze......Tak, tak, taktaktakkktakta
Corrado 1.8 20VT+
Audi UR Quattro 2.1 10VT
Audi Coupe Quattro 2.2 20VT+
Offline
 Profil    1272597
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 26 Gru, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
pieknie...wynik na hamowni powala :)

pieknie pssssyczy :)

ta czerwien mnie podnieca :P



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 26 Gru, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
wygląd idacy w parze z moca..... i'm impressed :)



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 26 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Lis, 2007
Posty: 91
Skąd: bielawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 variant
Noooooo czekałem kiedy dasz aktualizacje na zone . Wygląda to całkiem nieźle już wiem czemu nie pokazywałeś się a jak już to zagadywałeś mnie jakimś czarnym ..... hehe . Siedziałeś w garagu gadzino i po cichaczu dłubałeś cora .Chyba zacznę cię nawiedzać . Naprawdę jestem pod wrażeniem ale coś mi się wydaje że będzie lepiej ]:-> (jakieś podkucie czy coś w tym stylu :-D )
Może niedługo będą dwa corki z b-wy w bardzo ''narodowych'' barwach :cfaniak: .

Najlepsze zdjęcia na wadze na skupie złomu-pewnie chcieli odliczyć za szyby i plastiki niee .


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Gru, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
wlasnie zyskales milion punktow respektu za ta aktualizacje jamajama
Turbinka zagosci wieksza czy poprostu w lepszym stanie ?



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Gru, 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 10782182
Tlen: mac-_-iek
Auto: Cabi MK1 Karman
Powiem tylko tyle.. woooooww...

Przeczytalem wszystko i stwierdzam ze projekt powala!!

Wszystko dopracowane do perfekcji, na bogato i grubboo!! :D

Z autkiem widze ze miales sporo przejsc, a na koniec happy end. Corek odzyskal, ba uzyskal nowy wymiar swietnosci i nawet jakas panienka na zdjeciach jest wiec mniemam, ze kobieta rowniez odzyskana :D

Gratki!



_________________
BYŁ MK3 AFN 160km 330NM. LEON TS ARL

JEST CABI MK1 KARMAN Z 9A POD MASKA:)
viewtopic.php?f=98&t=50935
Offline
 Profil    10782182 mac-_-iek
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Gru, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Lip, 2006
Posty: 478
Skąd: Kalwaria Z.
widzialem na zywo i projekt powala na kolana, jedyne do czego moge sie przyczepic to halogeny i kierunki z mk3 troche nie w moim stylu, poza tym jest naprawde bajka i wynik z hamowni tez piekny



_________________
www.vagmalopolska.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 31 Gru, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 04 Sty, 2008
Posty: 571
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 9216430
Auto: AUDI A4 2,5 TDI 220KM Quattro
matash napisał(a):
powala na kolana
zgadzam się felunek,lakierek, wykres :ok:,środek jamajama

powodzenia w modach...........



_________________
ODDAM NERKE ZA ER'ke... :P:P:P
Offline
 Profil    9216430
 
 Temat postu: Re: [Corrado 1.8 8V PG) Bati->Project Piiii dziiii tiiii
PostWysłany: Pią 01 Maj, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Maj, 2004
Posty: 64
Skąd: Bielawa
Gadu-Gadu: 1272597
Auto: Corrado
Na koniec sezonu wydmuchalo 250 km, troche miałem niedosyt wiec postanowilem zrobic to czego wczesniej nie zdarzylem :D

CEL: zrobic wszystkie pozostale rzeczy tj wymienic na nowe, tak żeby auto jezdzilo już bezawaryjnie po wszystkich zlotach :D



Nowe gumy lemfordera dlugo nie wytrzymaly przy tej mocy i glebie, wiec trzeba było pomyslec o czyms lepszym. Remont generalny zawiasu, przyszly poliuretany Prothana, dzieki Szczewi za zalatlwienie zestawu 


Image


Przy okazji wyciagniecia belek i wahaczy postanowilem troche je odswiezyc, wykorzystujac do tego mozliwosci mojej branzy, pelne piaskowanie:


Image
Image
Image
Image
Image


Ocynk:


Image
Image
Image
Image


Malowanie proszkowe:


Image
Image
Image
Image


Ciekawe foto porownawcze mojego niebieskiego, i czerwonego dla kolegi, przy okazji dla którego malowalem graty do bylego bialego g60


Image
Image
Image


Tyl również piaskowanie i ocynk


Image
Image
Image


Malowanie proszkowe


Image
Image


Przy okazji ocynk wszystkich srub dla odswiezenia wygladu i skladanie poliuteranow w calosc


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Nowe gumy na przednia belke z aso


Image
Image


Rownorzednie z pracami nad zawiasem odbywala się konserwacja calego podwozia i malowanie w czarny polmat

Oraz remont calego ukl hamulcowego, na przod przyszly nowe zaciski dwu tloczkowe z audi S2, a na tyle zostaly seryjne zaciski, bo nigdy nie miałem z nimi problemu. Wszystko wypiaskowane i również pomalowane proszkowo


Image
Image
Image
Image
Image


Oraz pelna regeneracja, wszystkie gumki nowe, rozebrane i nasmarowane od podstaw, nowe wszystkie wezyki, odpowietrzniki, klocki, tarcze, plyn o podwyzszonej temp wrzenia. Wybor padl na nawiercane tarcze Mikoda w polaczeniu z duzo wiekszymi klockami ATE nizeli w org zaciskach.


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Przy okazji nowe lozyska SKFa przod i tyl, wszystko poskladane na aucie ;)


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Image
Image
Image
Image


I znowu rownorzednie postanowilem poskladac sobie dluzsza skrzynie, bo seryjna z G60, mimo ze najdluzsza jaka była(ATB), srednio się spisywala przy tej mocy.

Jako dawce rozebralem orginalna skrzynie z G60, i dwie od VR6. Potem dzieki pomocy malego mozgu Krista wybralismy odpowiednia dla mnie przelozenia, i tak powstala odpowiednio ze stopniowana customowa skrzynia pod moje oczekiwania ;)


Image
Image
Image
Image
Image


Pusta obudowa od G60 zostala wypiaskowana


Image
Image
Image
Image


Potem zakupy w ASO, nowe wszystkie lozyska, podkladki, uszczelniacze, uszczelki, olej oraz felerny trzpien dla skrzyn 02A, przez który robia się dziury w skrzyni. W sumie na same graty do skrzyni poszlo 1,2k, nie liczac jezdzenia i skladania. Zamiennikow nie ma, wiec remont skrzyni to dosc droga sprawa. Jednak chcialem zamknac temat skrzyni raz na zawsze ;)


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Przy probie wymienienia felernego trzpienia, okazalo się ze satelitki przytarly się i przyspawaly do trzpienia, z powodu za malych kanalikow olejowych w starym trzpieniu. Kwalifikowaly się również do wymiany. Nameczylem się bo stary trzpien nie dalo się wybic i w koncu zostal przepalony laserem.

Koszt satelitek w ASO to 550 zl... Troche mnie to zirytowalo i postanowilem wywalic caly felerny mechanizm roznicowy i pozbyc się problemu raz na zawsze :D


Image
Image
Image
Image
Image


Po kilku dniach poszukiwania na jego miejsce przyszedl org Quaife ;) Nie miałem tego w planach ale nadarzyla się okazja kupic szpere za 2,2k przy czym gdybym chcial sciagnac taka z UK czy USA, trzeba zaplacic 3,5k i się troche naczekac. A ze producent daje dozywotnia gwarancje ;)


Image
Image
Image



Wymiana zebatki napedzajacej to kolejny dzien roboty, rozwiercenie twardych nitow 12.9 zajelo mi duzo czasu, ale wreszcie się udalo


Image


Nowe lozyska, nowy slimak od predkosciomierza


Image
Image


I skladanie wszystkiego w calosc, przy okazji srubki od skrzyni zostaly ocynkowane


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


No i najgorsze, zajelo mi to najwiecej czasu, zdobycie danych pomiarowych i instrukcji jakie luzy gdzie powinny być, tak żeby calosc po 100km się nie rozleciala :D


Image
Image


Do pomiarow znowu wykorzystalem swoja branze, dokladne czujniki pomiarowe, niestety mam tylko takie foto. Mierzy się luzy na wszystkich walkach, potem dobiera odpowiednie podkadki i obciazenie na dany walek.

Znowu wycieczka do ASO po odpowiednie podkladki dystansujace i wreszcie finalne skladanie skrzyni w calosc!



Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image




Znowu w miedzyczasie miedzyczasu, trafila się prawdziwa kolejna okazja :D Znalazlem i zakupilem maly rarytas, Golfa Rallye, jednego z 5000 tys szt. VW Motorsport zrobil tylko 5tys szt, aby dostac homologacje rajdowa. W skrocie G60 tyle ze zamiast PG, troche mniejszy silnik 1H, doprezony i zakuty, naped synchro, wielki IC, standardowe poszerzenia z blachy. Wersja na droge miala standardowo 160Km, natomiast VW motorsport wycisnal z niego w latach 90tych 282 km na kompresorze G60.



Image
Image
Image


Porownanie dwoch klasykow, zasluzonego kremowego na emeryturze :P


Image
Image
Image


Mala sesja z Corem i przymiarka kol...


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


W zasadzie Rallye to wiekszy rarytas niż mój caly cor razem wziety, wiec rzecz jasna posluzyl jako dawca dla cora :D I tak cor dostal kolejny rarytas, ciezki do zdobycia zakuty silnik 1H, o pojemnosci 1.7 Będzie piewsze i raczej jedyne w PL jak i na swiecie Corrado 1.7 1H T :D


Image


Suche info z neta:

Silnik 1H mial 160KM i byl produkowany rownolegle z PG, roznil sie kilkoma magicznymi szczegolami.

-silniki 1H miały kuty dół czyli tłoki i korbowody
–mniejsza pojemnosc tj 1738 a PG 1781
-mniejsza srednice tloka 80.6, a PG 81, wynika to probably z owczesnych przepisow dotyczacych rajdow
-inna komora spalania
-inne sruby mocujace (o1mm) grubsze tj M12
-zawor bodajze wydechowy jest wiekszy
-grubsza uszczelka pod glowice
-silnik ma tez utwardzone czopy walu korbowego.
-1H jest w stanie zniesc moce o wiele wieksze niz PG !!! oznacza to ze prawdopodobnie 160 czy 350 KM silnikowi nie robi roznicy - spojrz egzemplarz AZ 144 - 282 KM, uznaje sie ze ten silnik byl przygotowany do rajdow a jego cywilna ewolucja to PG.

Remont jego kosztowal fortune i czesci dostarczyc mogl tylko dzial vwmotorsport.


Bardzo malo info jest nawet w necie, a jak już ktos ma to nie chce się tym podzielic. Info jakie udalo mi się potwierdzic:


Potwierdzone wg etki:

Wieksze sruby do glowicy, M11->M12

Image


Blok silnika inny, wiadomo mniejsza pojemnosc

Image


Inne kolo zamachowe

Image


Tloki 80,6 zamiast 81

Image

Inna przepustnica

Image




Tak wygladal w Rallye


Image
Image


A potem silnik out, sprawdzilem tylko panewki, były w bdb stanie, gory nie sciagalem bo nie było potrzeby, jeszcze org uszczelka, wymienilem tylko uszczelniacze i przelozylem swój walek.



Image
Image
Image
Image
Image


Przymiarka


Image
Image
Image


I powolne zakladanie osprzetu, powrot do turbo, lapa silnika, caly nowy rozrzad, nowe rolki odwracajace, nowy palec, kopula, kable, filtr, olej, uszczelki, itd. Itp.


Image
Image
Image
Image

Caly osprzet który był możliwy w polerkę


Image
Image
Image


Alternator 90ah również pelna reg na SKFach i polerka


Image
Image
Image
Image


I nowa poloska z kpl nowymi przegubami z aso, kupiona okazyjnie :D
druga str nowe przeg GKN, apteczka i kilka [-----] – żeby wreszcie był swiety spokoj :D


Image
Image
Image
Image


Down pipe owiniety thermo tasma, dla zmniejszenia temp w komorze


Image
Image



Ostatnim szwankujacym elementem było turbo, utrzymywalo tylko 1,2 bara a oto przyczyna:


Image


Uszczerbione kolo ssace, turbo poszlo do kompletnej regeneracji, oraz rozwiertu na hybryde t3/t4. Nowa oska nominal, nowe lozysko oporowe 360 stopni, uszczelniacze i najwazniejsze, nowe wieksze kolo ssace, 12 lopatkowe o agresywniejszym pochyleniu, wieksze na srednicy o 6mm. Do tego dopasowana muszla, nowy WG. Stary zostal tylko korpus.


Image
Image
Image
Image
Image
Image


Turbo dowazone dwa razy lepiej niż zalecane fabrycznie, przy 60 tys obr – 1,56g, a moje przy 90 tys, 0,86g


Image


WG usawione idealnie na 1.5 bara, uchyla się 2mm


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


I calosc pasowane na motorze, nowa uszczelka, nakretki, podkladki miedziane, sruby, nowe rurki doprowadzajace wode, silikonowy lacznik spustu oleju, dorobiona podpora turbo itd. itp


Image
Image
Image
Image
Image


Calosc poskladana i gotowa do wsadzenia do auta


Image
Image
Image


Jeszcze nowa chlodnica z Rally 630mm zamiast seri 430mm, przelozony zimny czujnik, i nowe kolanko z aso


Image
Image



I calosc wreszcie w aucie!


Image
Image
Image


Troche poprawilem dolot, na turbo bezposrenio kolanko gumowe 76mm i redukcja na 60mm, cala rura fi 60, filterki nowe, i trochę Samco, żeby koncepcja niebieskiego się zgadzala

Image
Image
Image


I na aucie


Image
Image
Image



Dalej zamontowalem natrysk wody na IC, pomysl wzialem z subaru, który ma taki system montowany seryjnie. Do bagaznika poszedl 4 L zbiorniczek, nowa pompka, a calosc podpialem pod sterowanie tylniej wycieraczki, ktorej i tak nie mam, wiec pompke uruchamiam manetka na stale, lub woda jest dawkowana przez przekaznik, dysze mglowe, i zawor jednostronny.


Filmik z dzialania systemu :D


[url="http://picasaweb.google.pl/Batipgt/NatryskIC#5330240375742876658"]FILMIK[/url]




Dalej doszedl caly org tempomat z corrado, troche foto z montazu


Image
Image
Image
Image
Image


I kilka pierdolek, nowa kostka stacyjki z aso


Image


Chromowane srubki pasa i blotnikow


Image
Image
Image


Biale podswietlenie zapalary, nie moglem się pozbyc tego zielonkawego az wreszcie się udalo :D


Image


Odswiezylem troche srodek ;)


Image
Image


Troche kosmetykow meguairsa

Image


Postanowilem również skompletowac jakies kola do upalania, żeby polepszyc trakcje i nie zdzierac bez sensu normalnych opon.

Kola z Rally poszly do piaskowania, i malowania proszkowego. Poszerzana stal 4 x 9 J, i na to jakas w miare waska opona żeby zachowac jakikolwiek wyglad ;)



Image
Image
Image
Image


Zaczelo się szukanie slickow, najpierw trafilem nowe semi slicki na deszcz, yokohamy


Image
Image
Image


I dalej uzywane pelne sliki Dunlopy Sport


Image
Image
Image
Image


Żeby jakos wygladaly i się wyroznialy ;) Do tego dekielki, niestety Rolek dal ciala i troche się wszystko opoznilo, fotki z dekielkami na aucie niebawem.


Image
Image
Image


Potem spokojnie poskladalem przod, i od razu na zbieżność


Image
Image
Image


Zosalo 3 tyg do zlotu, zaczalem zatem jezdzic i docierac wszystko. Po 500km zmiana filtra, dociagniecie nowych lozysk, kilka innych drobnych poprawek i tak dojezdzilem do 1000km. Szpera i skrzynia rewelka, zawieszenie to samo, prothane jest calkiem komfortowe. Wszystko pieknie cacy, bo w koncu wszystko nowe!


Kilka zdjec by Nezzo a raczej Jankes ;)


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image




Umowilem się z GTO na ponowne strojenie, i 3 dni przed zlotem pojechalem 300km do GTO.


Image
Image



Niestety wrocilem na lawecie :(

Po podpieciu sprzetu i przejechaniu kilku km wywalilo cala wode z ukladu, strzelil waz powrotu wody z turbo a dokladniej jego mocowanie do bloku :( I nie miałem już chlodzenia. Niestety do naprawy musze wyciagnac silnik bo nie ma tam zadnego dostepu!


Image
Image



Dzieki Osamie i GTO za pomoc ;)


Okazalo się również ze na 3 garze silnik nie dopala mieszanki i wystepuje spalanie stukowe, czyli tak czy inaczej nie dalo go rady wystroic. Trzeba scignac glowice i zajrzec co się dzieje... Na zlot do Okuninki niestety nie dotre.
Trzeba brac się za robote żeby zdarzyc przed wsee, tego na pewno nie odpuszcze!



_________________
Czerwone sa szybsze......Tak, tak, taktaktakkktakta
Corrado 1.8 20VT+
Audi UR Quattro 2.1 10VT
Audi Coupe Quattro 2.2 20VT+
Offline
 Profil    1272597
 
 Temat postu: Re: [Corrado 1.7 8V 1H) Bati->Project 1H T
PostWysłany: Pią 01 Maj, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 01 Sie, 2006
Posty: 886
Skąd: DDZ
Gadu-Gadu: 6103835
Auto: GTI TDI ARL
właśnie dzwoniłem do Bartka i cały czas działa z naprawa czerwieńca prawdopodobnie pojawi sie na zlocie w swidnicy yupii
piekne to corrado ile razy je widze napatrzec sie nie moge yupii jamajama
Powodzenia bati naprawiaj, składaj do nastepnego :ok:



_________________
Rothenburg Cultstyle 09'11'13
Świdnica VAG 09'
Nysa VAG 08'09'11'
Pleszew VWigwamy 09'
VAG Event wolfsgruppe... 09'10'11'12'13
VAG meeting Bielawa 10'11'12'13
Worthersee 11'
DUB-IT 13'
Vag Day Żmigrod 13'
Offline
 Profil    6103835
 
 Temat postu: Re: [Corrado 1.7 8V 1H) Bati->Project 1H T
PostWysłany: Pią 01 Maj, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
obawiam sie ze w historii tego kraju nie bylo jeszcze tak zaawansowanego technicznie projektu o ktorym mozna poczytac w szczegolach i nacieszyc oko obrazkami.

gratuluje podejscia do tematu, robisz czasem backup swojego tematu? :cfaniak:


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 17 [ 253 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 50 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe