vwzone.pl | Forum VW Maniaków - Volkswagen, VAG, Skoda, Audi, Seat
http://vwzone.pl/forum/

[corrado] r36 4-motion , danar
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=29438
Strona 1 z 27

Autor:  danar [ Pią 11 Kwi, 2008 ]
Temat postu:  [corrado] r36 4-motion , danar

MODEL: VW CORRADO 94r

SILNIK: 2,0 8v --> 2,0 16v -->obecnie 3,6 v6 FSI

MOC: 115 --> 150 + digitun.pl --> 300ps i 350 nm

MODY POD MASKA: układ wydechowy ze stali kwasoodpornej własnego projektu

UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia biegów z golfa IV 4-motion (napęd FWD)

ZAWIESZENIE: gwintowane firmy KW

UKLAD HAMULCOWY:zaciski przód dwu-tłoczkowe Girling 60, przod tarcza 280MM ATE + klocki Green Stuff.

KOLA: SCHMIDT th-line 16" 9j/9,5j

NADWOZIE:lampy in pro po lekkim tuningu, tył fk też po tuningu, halogeny IN PRO , poszerzona nadkola tył i przód + całe auto po lakierowane na czarno ze złotą perłą

WNETRZE: obszyte jasno brązową skórą, zachowane w seryjnym wyglądzie, el szyby + lusterka- grzane ,el szyberdach, el. pasy schroth.

AUDIO: radio jvc + zestaw POWER BASS + SKRZYNIA BASOWA

PLANY:utrzymać to tak jak jest :)


zaczeło sie to 2 listopada 2005 roku,

zaczełem remoncik od zawieszenia, a ze lubie krecenie i nie lubie dać zarobić mechanikowi zrobiłem to sam... nie myPlałem o glebie bo trzeba było doprowadzić auto do stany użytecznoPci wiec wygl+/-dało to mniej wiecej tak:

Image

Dużo by tu opisywać co działo sie po kolei przez 2 lata , oszczędzając czytanie wkleje fotki pfu

kupiłem felgi firmy rondel, wyglądało średnio na corrado cantry

Image

następnie przyszedł gril FK i brewka kamei i sprężyny -40 firmy h&r

Image

po doprowadzeniu go do dobrego stanu technicznego można było sie brać powoli za modyfikacje zewnętrzne, na sam początek zakupiłem nowe felgi żeby wiedzieć ile trzeba wyciągnąć tył...
Schmidt modern line 16 et 2x15, 2x32
Image

a tak miał wyglądać efekt końcowy....


Image

przygotowanie do malowania nie trwały długo wszystko wybebeszyłem i na lawecie auto po wędrowało do lakiernika
Image

Image

no i po malowaniu składanie...

kolor: czarny ze złotą perłą
Image

Image

[ Dodano: Pią 11 Kwi, 2008 ]

potem zabrakło mocy wiec -> zmiana jednostki napędowej:
8v
Image

na 16v

Image

Image

po jakimś czasie wyglądał tak:

Image

przednia światła in pro black- nie zadowliły mnie

Image

w promocyjnej cenie również przyszedł gwint kw z regulacja twardości B) bo małych modyfikacjach wylanego tyłu i zmianie wkładów na nowe trafił do auta

Image

tuning namp in pro + soczewka bi xenon dały całkiem dobry efekt
Image
:D

no i tak jak dzisiaj to wygląda po 2 latach od zakupu...

lampy jak widać poszły ostatecznie na ciemno
Image

i bandzior...
Image

Image



in progress ;)

Autor:  cocoloco [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

całkiem fajne corrado :) tylko zapoznaj sie doładnie z regulaminem i zrób temat dokłądnie tak jak maszw regulaminie pozdrawiam :)

Autor:  zuko [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Fajne Rado, na poczatku mnie razily te przednie lampy i kierunki, ale po delikatnym modzie wyglada to o niebo lepiej :)

Autor:  KosteKwlkp [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

fajny corras fajnie prezentuje sie na tych lampach przednich napisz cos więcej o przyszłych planach

Autor:  MarasRetro [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

auto godne uwagi... jak założyłeś te drugie lampy to średnio wyglądał ale efekt końcowy na +

Autor:  mmorzech [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

niezle to wszystko wyszło, ciemne lampy na przod jak dla mnie pasuja i dobrze ze tył tez w polowie ciemny

Autor:  Tommy [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Dobra robota a front jest super i teraz wyglada extra

Autor:  PR23M3K [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

super corrado, najbardziej podoba mi sie ten front, sam chce taki zrobic u siebie ;), jaki tam bi-xenon siedzi??

Autor:  Szpandel [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Jakim sposobem przyciemniles przednie lampy? ;)

Według mnie bardzo ładnie ;) widziałem projekcik już na forum corrado. ;)


pozdr.

Autor:  pativw [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

]:-> Witam piekny corras przedni front bajeczka,zresztom cale auto na piatke powodzenia w dalszych modach ]:->

Autor:  danar [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

PR23M3K napisał(a):
super corrado, najbardziej podoba mi sie ten front, sam chce taki zrobic u siebie ;), jaki tam bi-xenon siedzi??


polnik 6000k jeżeli o to chodzi :cfaniak:

Autor:  PR23M3K [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

chodzilo mi o marke, czy taki zestaw z allegro czy jakis oryginal ?

Autor:  Kevin [ Sob 12 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

kurde co tu napisac.... myslalem ze bedzie wiocha przed wejsciem do profilu i dam upust swojej fantazji i cietej ripostu a tu kupa... bardzo ladne rado bez przesadyzmu i wszystko na swoim miejscu.... powiedz jak jezdzi abf w corrado?? cos bedziesz kopal w lewo czy prawo z tym silnikiem??

Autor:  Leetveen [ Nie 13 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Dobry dzikus, jeden z najciekawszych frontow Corrado jakie widzialem, ale co tu gadac o wygladzie jak wszystko na wysokim lewelu i zgodnie z prawem :ok:

p.s. przygotuj ABFa na konfrontacje, oczywiscie noca ;)

Autor:  Praks [ Nie 13 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

no i kleejn yz ekipy zawital :)

corr jak najbardziej si :) ale krec tego ABFFFa bo zaostajesz w tyle :P

Strona 1 z 27 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/