Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 50 [ 745 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Lut, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
jezeli dorabial z kwasowki caly wydech to raczej caly, kas_18 z pkp tez ma chyba fi 60 kolektor



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Lut, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
ale do tego silnika to jest max 60 a 63 to jzu za duza srednica z tego co wiem ;p



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Lut, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
ni tak, z tym nie ma co przesadzac :)



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Lut, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Mar, 2006
Posty: 339
Skąd: Goleszów
Gadu-Gadu: 5386449
Auto: Vw Polo 20v turbo Genesis
cocoloco napisał(a):
przez caly wydech ma 63mm?????? od kolektora/?????? czy tylko koncówka???

Witam od strumiennicy do konca jest 63mm...


Offline
 Profil    5386449
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Lut, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Gru, 2005
Posty: 1270
Skąd: z Gangsterki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Otwieracz do studzienek
hmm pzeczytalem caly temat i widze ze wiesz o co chodzi w tej zabawie :)

kolorek jest super i taki bym zostawil

nie na darmo panowie z fabryki nadali taki a nie inny kolor tej wersi i nie nadarmo ja tak nazwali ;)

ale to juz dluzsza historia...

pozdr

ps. postaraj sie zrobic jak najmniej udziwnien z tej wersji a zobaczysz ze wyjdzie ''smaczne autko''

a moze ja sie nie znam.....



_________________
z '' Mechaniczną pomarańczą '' się nie zaczyna!
http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=5291" onclick="window.open(this.href);return false;
Image
-Vw Wittenberge 02,03
-Vw Ingolstadt treffen 01,02,03
-Woertherse 05,06,07,08,09
-Bauzen 06,07,08
-Blasen 05,06
-Luckau 05,06
-Jarocin 06,07
-Vw treffen Regensburg 02,03,04
-Vw mania 06
-Cultstyle.de Rothenburg 06,07,08
-Strefa GTI 06
-Wigvwamy Pleszew 06,07,08,09
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 03 Lut, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lis, 2005
Posty: 1381
Skąd: Jelenia Góra
Gadu-Gadu: 0
Auto: Czarne
jest pięknie na stefankach :ok:, kolorek prawidłowy nie zmieniaj go ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lut, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Mar, 2006
Posty: 339
Skąd: Goleszów
Gadu-Gadu: 5386449
Auto: Vw Polo 20v turbo Genesis
Ludvik napisał(a):
hmm pzeczytalem caly temat i widze ze wiesz o co chodzi w tej zabawie :)

kolorek jest super i taki bym zostawil

nie na darmo panowie z fabryki nadali taki a nie inny kolor tej wersi i nie nadarmo ja tak nazwali ;)

ale to juz dluzsza historia...

pozdr

ps. postaraj sie zrobic jak najmniej udziwnien z tej wersji a zobaczysz ze wyjdzie ''smaczne autko''

a moze ja sie nie znam.....

Moge ci obiecac ze nie bedzie zadnych udziwnien spojlerow i innych rzeczy tego typu...to bedzie niskie i szerokie...

Witam dzieki za wasze opinie na temat autka...pozdrawiam goraco wszystkich Vwmaniakow


Ostatnio edytowany przez marcin genesis Nie 04 Lut, 2007, edytowano w sumie 2 razy

Offline
 Profil    5386449
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lut, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Mar, 2006
Posty: 339
Skąd: Goleszów
Gadu-Gadu: 5386449
Auto: Vw Polo 20v turbo Genesis
teraz nadszedl czas zeby cos napisac o hamulcach...polo mialo standardowe tarcze z przodu(239mm 10mm) i oczywiscie bebny z tylu....
po roku uzytkowania hamulce z przodu zmienialem kilka razy ze wzgledu na slaba skutecznosc ale jak sie pozniej okazalo problem stwarzaly kloski hamulcowe wiec zmienilem na ferrodo ale i tak mnie nie zaskoczyly...wiec kupilem caly nowy zestaw tarcz brembo i klockow ferrodo... natomiast na tylnia os trafily tarcze z golfa 2gti... co prawda wszystko pasowalo pieknie tylko stara pompa hamulcowa odmowila posluszenstwa wiem na jej miejsce zagoscila nowiutka dedykowana do glofa 2gti i wszystko bylo ok...ale zaczely sie proby drogowe... oczywiscie polo za kazdym dotknieciem hamulca stawalo bokiem...poczatkowo nie wiedzialem dlaczego...okazalo sie ze brakuje kolektora sily hamowania.... do tej pory nie zalozylem ale na wionsne planuje zalozenie tego urzadzenia...
jak narazie czekam na autko...pozdrawiam


Offline
 Profil    5386449
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lut, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
no tak, nie wiem czy gt tez ale g40 mialy standardowo taki kolektor na tylnej belce, tez nad tym myslalemz e duzo z tym roboty wiec narazie odpiscilem, powiedz ile dales za zestaw na przod? ( ja w tej chwili mam tarcze i klocki z golfa 2 1.6 )



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lut, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Lut, 2007
Posty: 185
Skąd: Przemyśl
Gadu-Gadu: 0
Auto: G T I
polowka daje rade!! pozdro dla ziomala z PKP ;)



_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lut, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
ja kupilem tarcze i ate powerdisc i klocki ate na przod z tylu tylko nowe zaciski itd i ejstem zadowolony polo staje w miejscu :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 04 Lut, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Mar, 2006
Posty: 339
Skąd: Goleszów
Gadu-Gadu: 5386449
Auto: Vw Polo 20v turbo Genesis
KadareK napisał(a):
no tak, nie wiem czy gt tez ale g40 mialy standardowo taki kolektor na tylnej belce, tez nad tym myslalemz e duzo z tym roboty wiec narazie odpiscilem, powiedz ile dales za zestaw na przod? ( ja w tej chwili mam tarcze i klocki z golfa 2 1.6 )

szczerze mowiac nie pamietam ile placilem za tarcze..ale klocki chyba 100zl...teraz mnie czeka wymiana calego kompletu z tylu tylko nie wiem czy sa tarcze do tylu ate powerdisc musze sprawdzic..a tak przy okazji kupie sobie przod tylko nie wiem jak tam wyglada cena powerdisk zna moze ktos cene??


Offline
 Profil    5386449
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Lut, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Mar, 2006
Posty: 339
Skąd: Goleszów
Gadu-Gadu: 5386449
Auto: Vw Polo 20v turbo Genesis
Witam dzis wrzucam pare fotek z przebudowy autka(sorki za jakosc)

ImageImageImageImage

ImageImageImageImage

ImageImageImage


Ostatnio edytowany przez marcin genesis, Pon 14 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    5386449
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Lut, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 16 Maj, 2006
Posty: 8
widac masz zapal do prac!! 2f to swietne autko mam nadzieje ze go nie zepsujesz.. zreszta narazie idziesz w dobrym kierunku powodzenia w modach


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 05 Lut, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Gru, 2005
Posty: 1270
Skąd: z Gangsterki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Otwieracz do studzienek
nie no pieknie :)

widze blotniczki sie rzezbia....

super...i widac ze masz gdzie robic

powodzenia przy dlaszych pracach :ok:



_________________
z '' Mechaniczną pomarańczą '' się nie zaczyna!
http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=5291" onclick="window.open(this.href);return false;
Image
-Vw Wittenberge 02,03
-Vw Ingolstadt treffen 01,02,03
-Woertherse 05,06,07,08,09
-Bauzen 06,07,08
-Blasen 05,06
-Luckau 05,06
-Jarocin 06,07
-Vw treffen Regensburg 02,03,04
-Vw mania 06
-Cultstyle.de Rothenburg 06,07,08
-Strefa GTI 06
-Wigvwamy Pleszew 06,07,08,09
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 50 [ 745 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe