vwzone.pl | Forum VW Maniaków - Volkswagen, VAG, Skoda, Audi, Seat
http://vwzone.pl/forum/

[mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=47268
Strona 1 z 60

Autor:  sagano88 [ Nie 31 Sty, 2010 ]
Temat postu:  [mk4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO

Image

Witam!

=> O AUCIE

MODEL: VW Golf IV - Highline
SILNIK: AKL
MOC: 101 KM
ZAWIESZENIE: Gwint TA-Technix
UKLAD HAMULCOWY: Seria

=> MODYFIKACJE:

- CAR AUDIO:
- OEM kolorowa Navi VW MFD + tuner TV, USB, itp...,
- wzmacniacz Blaupunkt GTA 2 Special MK II,
- skrzynia Blaupunkt GTb 1200 MK II,

- FELGI::
- Byly: Oryginalne alu VW Avus 15", opony 195/65/15,
- Byly: TSW Hockenheim (ala BBS) 17"x 8" ET30, wypolerowany rant i nakretka, opony 205/45/17,
- Byly: Repliki GTI V 18"x 8" ET35, dystanse przod 10mm. tyl 15mm., opony 205/40/18,
- Byly: BBS RS II (704 i 705) 18" (przod 8,5 ET22 i tyl 10 ET20), nawierty 5x100, polerka rantow, opony przod 205/40/18, tyl 215/40/18,
- Sa: BBS RSII (customowo przelozone rotory na 4 x wklesle) 18" na 8,5" i 10", opony 4 x 215/35/18, nawierty 5x100, polerka rantow, srub i sruby centralnej,

- ZAWIESZENIE:
- Gwint TA-Technix + twarde odboje TA-Technix + wywalone pare drobiazgow dla uzyskania wiekszej gleby,

- OPIS ZEWNETRZNY:
- lotka i progi R32,
- OEM dokladki zderzakow 25 Jahre,
- OEM xenon z malowanymi ramkami na wzor 25 Jahre,
- zalepki kierunkowskazow Wolfsburg edition,
- zeberka grilla oklejone w customowy sposob czarna folia ORACAL z zostawionym srebrnym kolkiem wokol znaczka,
- oklejony rowniez dol tylnej dokladki zderzaka,
- brak tylnej wycieraczki (zaslepka),
- duze (pelnowymiarowe) prawe lusterko,
- wygladzona listwa przod (bez wneki na tablice)
- jako gadzet dolozony OEM bagaznik VW + otuliny THULE,

- WNETRZE:
- fotele RECARO skora + alcantara (regulacja ledzwii, podudzia, kanapa z podlokietnikiem + srodkowy zaglowek), boczki skora + niebieska nicia,
- nowo obszyta kierownica na wzor R32 skora perforowana i gladka z tzw. "bicepsami" szyte niebieksa nicia,
- obszyte galka i mieszek do kompletu w ten sam desen (Gora perforowana, dol gladki i niebieska nic),
- wypolerowane plastikowe elementy wnetrza, ktore powleczone byly pseudo guma,
- czarna podsufitka obszyta lacznie ze "sloneczkami"
- rygielki Wolfsburg edition,
- lampka z podswietlaniem amibiente,
- ramki zegarow na wzor nowszych wersji (licznik FULL FIS czekajacy na montaz)

=> PLANY
- SWAP,
- Nowy lakier,
- ...

=> TAK WYGLADALO AUTKO TUZ PO SPROWADZENIU I ZAREJSTROWANIU

=> 08.2009

Image Image Image

=> NA POCZATEK WG. PRZYKAZAN KAZDEGO KUPUJACEGO ZAKUPIONY "PAKIET STARTOWY" czyli do wymiany poszly:

- Pasek rozrzadu,
- Napinacz
- Rolki
- Wszystkie Filtry
- Olej (Mobil 10W40)

=> Tutaj czesc czesci i fotka z wymiany (Przy okazji wyczyscilem wszystkie pajeczyny i kurz ;) )

Image Image

=> W MIEDZY CZASIE W 2009 WYMIENILEM I ZROBILEM PARE DROBIAZGOW TAKICH JAK:

- Zmienilem zarowki postojowe na LED-y (juz nieaktualne),
- Zalozylem Alu-ramki polerowane w zegary,
- Razily mnie podrapane plastiki (wada VW) wiec zdarlem powloke gumowa z wszystkich elementow plastikowych i wypolerowalem na wysoki czarny polysk,
- Zakupilem ori ocieplacz na akumulator,
- Usunalem oznaczenia z klapy,
- Zakupilem i przezimowalem pakiet R32, tj.: Progi i lotka,
- Zmienilem rygielki na Aluminiowe (JOM),
- Zakupilem piora wycieraczek "Aero"

Image Image
Image Image Image Image

=> SEZON 2010:

Image

- Na poczatku roku zakupilem solidne i niemieckie Felgi 17" ("TSW Hockenheim R") - Felgi ident. jak BBS
Alu przeszly kuracje odmladzajaca i poszly do polerki rantu oraz odmlodzenia detali.

=> Tu rancik felgi po polerce i foto felgi w trakcie prac, pozostalo wypolerowanie nakretek.

Image Image Image Image

- Nastepnie wyladowalo prawe duze lusterko z anglika, ktore poprawilo wyglad i wygode uzytkowania.
- Kolejnym drobnym "modem" byl eksperyment z czarnym grillem przy uzyciu folii termokurczliwej, ktora znakomicie sprawuje sie do dzisiaj.
=> Przyszla pora na obnizenie auta wiec eksperymentalnie wybor padl na nowe TA-Technix -40mm., ktore jednak nie zagoscily za dlugo :P

Image Image Image Image

=> Tydzien pozniej wyladowal okazyjnie zakupiony Gwint :D. Rowniez TA-Technix,

Image Image Image Image

=> Pamietnego juz teraz 24.04.2010r. odebralem autko nareszcie od lakiernika. I tak wkoncu wyladowal pakiet od eRki.

Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image

- 16.05.2010r. w jedna z deszczowych Niedziel wypolerowalem nareszcie nakretki od Alu. Co prawda zszedl na to caly dzionek, ale efekt jest zacny:
=> 09.06.2010r. Zmiana czarnych silownikow klapy i maski na srebrne typu INOXX (ORI VW z modeli poliftowych i R32).

Image Image

=> Zajalem sie nareszcie zaciskami, ktore pomalowalem niebieskim Motipem a wyszlo to tak:

Image Image Image Image

=> Doszedl delikatny "smoked" z przodu. Po to zeby wszystko pasowalo do calosci, czyli tyl dymione euro GTI Hellenki, bok dymione ori kierunki, no i do kompletu przod.

Image Image Image Image
Image Image Image Image

=> Ostatnie zdjecie na setupie 2010 z zakonczenia sezonu w Kotlinie + pare innych

Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

=> SEZON 2011:

=> Udalo sie zakupic oryginalna OEM dokladke przod 25 Jahre:

Image Image Image Image

=> Tyl Jahre kupiony od kolegi z forum Synec

Image Image Image Image

=> Wpadly felgi (niemieckie repliki GTI V 18"x 8" ET35 + dystanse Przod - 10mm. Tyl - 15mm.):

Image Image Image Image

=> Chwile pozniej zmienione opony na 205/40/18 Dunlop i Miechelin:

Image Image Image Image

=> Zmienilo sie tez cos dla ucha i wpadly Navi MCD, a do tego wzmacniacz Blaupunkt GTA 2 Special MK II i skrzynia Blaupunkt GTb 1200 MK II:

Image Image Image Image

=> Kierownica i galka poszly do obszycia nowa skora:
- Kierownica skora perforowana i gladka z tzw. "bicepsami" szyte niebieksa nicia,
- Galka i mieszek do kompletu w ten sam desen (Gora perforowana, dol (lub jak kto woli przod) gladki i niebieska nic).

Image

Image Image ImageImage

=> Wymienilem kilka rzeczy takich jak prawy przegub, odboje tyl, czujnik cieczy chlodzacej, klocki przod i tyl, filtry, olej,

Image Image ImageImage

=> Przerobienie listwy u plastikarza na al'a USA bez wneki na tablice.

Image Image Image

- Zakupilem rowniez drugi kluczyk scyzoryk (jajeczko), ktory czeka na dociecie grotu i wymiane logo i bateryjki,
- Procz tego wpadla i czekala na wiosne reklamoweczka ORI czesci z ASO takich roznego rodzaju zaslepki, srobeczki, zatrzaski, przycisk recznego z R32.

=> Autko wyladowalo u lakiernika na malowanie zderzakow z nowymi dokladkami, gladzenie listwy i poprawki tu i owdzie.

Image Image Image Image
Image Image Image Image

=> Kilka zdjec, ktorymi uraczyl mnie Wajsik ;)

Image

Image Image Image
Image Image Image Image

- Zaczelo sie lepsze dbanie o lakier i inwestycje w lepsze kosmetyki Meguiars ;)
=> Autko dostalo zaproszenie i w dniach 10-12 czerwca odwiedzilo OldschoolSUICIDE Party 2011 w Mrówkach

Image

=> Pozniej odwiedziny i znalezine w sieci paru fotek z "Moto Spotu Poznan" pod patronatem M1 i Norauto:

Image

Image Image

=> To co mi ostatnio zalegalo w folderze ostatnio przeslanych. Tak dla uprzedzenia te kapki oleju na kostce brukowej to nie moje ;)

Image Image Image Image
Image Image Image Image

- Wzialem sie za porzadne mycie silnika. Oczywiscie w miare moich mozliwosci.

=> Ustrzelone od Bio na VAG Evencie

Image

=> Na takim setupie odwiedzilem przy okazji powrotu z nad morza VW MANIE 2011, gdzie ustrzelil mnie Rafit :pub:

Image

=> Tak prezentowal sie w Gnieźnie na zlocie "Na Glebie Fesst":

Image Image Image Image

=> Byly tez eksperymenty i nawet prezentowal sie ciekawie w wersji DUB TAXI:

Image Image Image Image

=> Uudalo sie uwiecznic Golfa jak nalezy dzieki pozadnym sesja kolegi choopster :pub:
Zdjecia robione przy okazji spotow Inowroclawsko - Torunskich ;)

Image

Image Image Image
Image Image Image Image

=> Ostatnim chyba w tym sezonie zlotem jaki odwiedzil Golf bylo BBQ w Środzie Wlkp., organizowane przez Wolfsgruppe na terenie "Pachura Motor Center" i zakonczenie sezonu Wlkp. w Kotlinie:

Image

Image Image Image

=> Sezon 2012 byl bardzo "owocny" i przyniosl za soba m.in. krotki artykulik w gazecie GT Tuning.
Po zlozeniu wszystkiego w calosc, auto dostalo sie na praktycznie kazdy zlot w PL w sezonie 2012.

Image

=> Ze zmian na poczatek wpadly nowe felgi, niespotykane wczesniej na scenie VW :hmm:
BBS RS II (704 i 705) 18" (przod 8,5 ET22 i tyl 10 ET20). Felgi powedrowaly do nawiertu na 5x100 i odswiezenie polerki rantow.

Image Image Image Image

- Udalo zakupic sie tez RECARO obszyte skora i alcantara w prawie najbogatszej wersji, tj. (regulacja ledzwii, podudzia, podlokietnik, srodkowy zaglowek) + oczywiscie komplet boczkow szyte niebieska nicia.
- Wpadly zaslepki kierunkowskazow Wolfsburg edition, tzw. WOB-y,
- Sufit zmienil obszycie na kolor czarny wraz z obszytymi "sloneczkami",
- Doszlo klika drobnostek z ASO,
- Wpadl ori wlew z TT-ki, ktorego temat jest otwarty. Jeszcze nikt u nas nie probowal tego w MK4 wiec nie bedzie latwo i temat jest "w toku",
- Trafila sie tez nie mala gratka bo ori dokladka JAHRE bez wyciecia na wydech co jest dosc rzadko spotykane:

Image

Image Image

Image

Image

Byla przymiarka na sztuke. Problemy z wstrzelniem 215/40/18 na 10" 0pona po ponad godzinie poddala sie i nareszcie wskoczyla.
Pozniej utwierdzilem sie, ze nie takie straszne jest to ET prz tych szerokosciach, gdzie wczesniej u nas malo kto cos takiego pasowal.

Image

Image Image Image Image

- Odwiedzilem w tym sezonie m.in. Oldschoolsuicide Party, VAG Event, Cultstyle, The Best Of Mapeta, targi motoryzacyjne na halach w Bydgoszczy...
Niektore zloty musialem niestety na wlasne zycznie odpuscic.

=> Oldschoolsuicide Party
ImageImageImage

=> VAG Event
ImageImageImageImage

=> Cultstyle
ImageImageImageImage

=> The Best Of Mapet Tuning Show
ImageImageImageImage

=> STS Tuning Show Bydgoszcz
ImageImageImageImage

=> Rozpoczecie sezonu Poznan
ImageImageImageImage

=> SEZON 2013

- Wpadl OEM bagaznik dachowy VW,
- Do kompletu owijki THULE; czarne, (chcialem niebieskie do zgrania ze srodkiem, zaciskami, odcieniem koloru, ale niestety juz sa niedostepne),
- Udalo sie upolowac drugi komplet BBS RSII z wkleslymi rotorami dla przekladki rotorow na wklesly przod,
- Skompletowalem i zlozylem OEM xenon z pomalowaniem ramek w czarny polysk na wzor 25 Jahre,
- Kupilem kolorowa duza navi VW MFD,
- Zmienilem opony na 215/35/18 co na tylne 10" bylo nie lada wyczynem by to naciagnac - po paru miesiacach walki i zjezdzeniu polowy Poznania udalo sie w koncu je wstrzelic.

ImageImageImageImage
ImageImageImageImage
Image Image

=> Po dlugiej walce, skreceniu rotorow, wyszlo cos takiego
ImageImage

=> Pierwsza okazaja kiedy autko moglo zaprezentowac sie w calej okazalosci choc nie do konca ustawionym zawieszeniu

Image

Image Image Image Image

=> Ku zaskoczeniu na pierwszym zlocie Oldschoolsuicide Party 2013 udalo sie zdobyc pierwsze wyroznienie w historii tego autka od sponsora z USA "More Than More" w kategorii TOP 3!

Image Image

=> Oldschoolsuicide 2013

Image Image Image Image

=> VAG Event 2013 przed ktorym auto powedrowalo sporo w dol. Zostaly skrocone i dopasowane specjalne odboje

ImageImage
Image Image Image Image

CDN...

PozdraVWiam!
sagano

Autor:  gumol [ Nie 31 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: MK4 by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

No to dużo CI nie brakuje, żeby Twoje auto wygładało jak na zdjęciach wyżej :D

Autor:  bili [ Nie 31 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: MK4 by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

kolejne fajnie zapowiadające sie sreberkooo ;) tak jak na tym 1 foto w planach to będzie ogień .... powodzenia w modach :ok:

Autor:  dima1 [ Nie 31 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: MK4 by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

Dobra czwórka :) Plany zacne masz, jak wszystko poskładasz będzie dobrze tylko felgi17 jak dla mnie troski za małe :D 18 byłaby w sam raz do czwórki ;)

Autor:  sagano88 [ Pon 01 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: MK4 by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

Dzieki za mile komenty!

Nie lubie fuszerki wiec bede staral sie zeby wyszlo jak najlepiej. Mam nadzieje ze kiedy wszystko poskladam w calosc bedzie prawie jak w planach :P. Co do felg to tez napewno skusze sie kiedys na 18-tki ale poki co trzeba sie wprawic w 17" bo wczesniej nie jezdzilem na takim setupie jak planuje.

Autor:  sagano88 [ Pon 15 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

Z racji tego ze musialem popisac troche prace dyplomowa w temacie zrobil sie malutki przestoj.
Dzis dzieki pomocy kropaza i "kropek garage" :P (PODZIEKOWANIA) nareszcie wyladowalo Lusterko od anglika. Narazie w kolorze ale bedzie w czerni. :)
Image
Image

A tutaj zapowiedz i maly przykladzik co wyladuje na dniach :D
Image
Image

A tu przedstawiam efekt mojej pracy z folia i opalarka :-D
Image
Image

Jak sie prezentuje? :hmm: Zaznaczam ze chodzilo mi oto zeby kolko po srodku wraz ze znaczkiem pozostalo srebrne.

Autor:  HAWAJ [ Pon 15 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

graty od eRki ori czy laminaty ?

Autor:  sagano88 [ Pon 15 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

HAWAJ Chcialbym zeby to byly ori graty od eRki ale wychaczenie ich u nas za dobra kase graniczy z cudem ;) a budzet niestety ogranczony :/

Autor:  HAWAJ [ Pon 15 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

to jak fejki to dla mnie fail :lipa:

Autor:  .Mazur. [ Pon 15 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

dokładnie jak już bawić sie w Ry to tylko przy pomocy oryginałów,może i drogie ale czyż nie warto uzbierać :)
co do grilla też nie jestem zbytnio przekonany :smutny:

Autor:  sagano88 [ Pon 15 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

Na oryginaly jeszcze kiedys przyjdzie pora. Wesze czasami po Ebay'u i forach niemieckich ale jeszcze okazja sie nie nawinela.
Z uzbieraniem nie jest niestety tak kolorowo ;) Raz w pracy lepiej, raz gorzej, do tego studia, pokoj... echh... Co ja moge biedny student poczac? ;)
Co do grilla to do niego jeszcze dojda czarne slupki, lustra i lampki a wtedy efekt bedzie calkiem inny :) No i listwa bedzie robiona na US'a z obrysami i na gladko przez co blacha wyladuje nizej na wysokosci dolnej kratki. Wystarczy spojzec na moj plan a pierwowzorem jest ten z carnymi detalami, ktory robi chyba robote? :-D

Autor:  Beret76 [ Wto 16 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

Jak myślisz ile wytrzyma ci ta zwykła folia na słupkach?

Autor:  sagano88 [ Wto 16 Lut, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

To nie jest taka zwykla folia bo termokurczliwa i troszke grubsza ale to szczegol.
Nie wiem ile wytrzyma ale niech nawet sezon to bede zadowolony. Kosztuje grosze takze nie ma problemu. Ale mysle ze spokojnie wytrzyma dluzo dluzej! Paru znajomych ma taka tylko ze w macie i nie narzekaja juz ladnych pare lat.

Autor:  oskaaa [ Czw 08 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

ten sam gwint ten sam silnik to samo autko i tez highline :)
tyle wspolnego a tak sie roznia... :P

i tez maza mi sie alu z mk V GTI :P hehe

Autor:  sagano88 [ Pią 09 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [mk4] by sagano88 SREBRNA PERLA LB7Z

Racja! Postanowilem dzis odswiezyc troche "kotleta" i zaktualizowalem temacik, poniewaz troszke sie pozmienialo. Aktualnie czekam za oponkami (mam nadzieje ,ze w slusznym rozmiarze 205/45/17"), ktore juz do mnie jada i niebawem nareszcie wybieram sie tez do lakiernika, takze coraz blizej planowanego efektu.

Tak na marginesie - Jak spisuje Ci sie Gwincik?

Strona 1 z 60 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/