Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 7 [ 99 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Czw 05 Lut, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Ostatnie zakupy ;)

Image

Image

A międzyczasie dotarła pierwsza część fantów z PL i coś tam już się założyło ;)

Image

Image


Teraz muszę się skupić na dozbieraniu wszystkiego, co mi potrzebne do swapa hamulców, zakończyć temat stabilizatora i zrobić ten cholerny wydech. A tu też będzie niespodzianka ;)



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
skladaj air,nie ma sie co pierdolic z gwintem przy takim aucie,ja ci powem od 2009 na poduchach latam w kazdym daily i nie wyobrazam se jakis gwintów!Pozatym jak zwykle,wyglada i prezenci sie wzorowo ;)


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Air na 99% będzie, ale nie w tym roku. Za dużo chcę zrobić teraz, a za mały budżet na zrobienie wszystkiego. Mi jazda na gwincie nie przeszkadza, ja to lubię ;) ale cały czas zakładam powrót do passata, więc wolę mieć bardziej praktyczne daily na tamten czas.

Póki co kolejne inwestycje - lakiernik na czerwiec, jak przyjadę do PL - dwa nadkola i tylny zderzak, baaaardzo chciałbym jeszcze zmienić przedni, ale to spory wydatek i mogę nie zdążyć do czerwca z jego zakupem.



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2015 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Paź, 2006
Posty: 1205
Skąd: Bochnia
Gadu-Gadu: 581141
Auto: e36 touring & E28
widźe że masz podobnie jak ja że nie wyrastasz z gwintów itd..to chyba nie przeminie :-D a powiem Ci że taki sharan na takiej glebie robi kariere na maksa jak dlamnie, bo tego niema wogóle na drogach przynajmniej w pl



_________________
passat b4 kombi na gwincie
viewtopic.php?f=98&t=42425&start=270
mk1 cabrio karmann
viewtopic.php?f=98&t=76513&view=unread#unread
Offline
 Profil    581141
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
*daniel* napisał(a):
widźe że masz podobnie jak ja że nie wyrastasz z gwintów itd..to chyba nie przeminie :-D
Chyba nie :-D ludzie się dziwią, nie mogą zrozumieć, ale mi to na prawdę odpowiada. A air mnie nigdy nie kręcił i rozważam go tylko i wyłącznie z praktycznych względów, choć i na gwincie sobie doskonale radzę.

*daniel* napisał(a):
a powiem Ci że taki sharan na takiej glebie robi kariere na maksa jak dlamnie, bo tego niema wogóle na drogach przynajmniej w pl
U mnie w UK raczej też nie ma. A do PL przyjeżdżam na czerwiec i może gdzieś zajadę na jakąś imprezę, jak mnie wpuszczą ]:)

P.S. I właśnie znów dodałem sobie roboty. Zdecydowałem usunąć napisy z klapy i co się okazało? że klapa była pomalowana klarem razem z napisami. Po odklejeniu emblematów są piękne czarne ślady.... I kolejna część do lakierowania i w sumie nie byłoby mi szkoda, gdyby nie to, że chciałem się pozbyć klamki i wstawić system z Touarega. Tylko to swoje kosztuje i chciałem sobie to zostawić na następny sezon. Znacie jakiś tańszy sposób na otwieranie klapy bez klamki? Zestaw z Touarega od 1k w górę...



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
*daniel* napisał(a):
widźe że masz podobnie jak ja że nie wyrastasz z gwintów itd..to chyba nie przeminie :-D a powiem Ci że taki sharan na takiej glebie robi kariere na maksa jak dlamnie, bo tego niema wogóle na drogach przynajmniej w pl


wiadomo ze z tego sie ne wyrasta,u mnie w golfach sa równiez gwinty,ale gdy lece passatem do pl z mlodym moim i zona na poladzie,doyebany po sufit z roofboxem to nawet raz mi nie przyszlo przez mysl ze gdzies nie wjade czy to na prom czy gdzieolwiek,a comfort podobny ;) mowie ze do daily latania na co dzien o gwinde nie chce slyszec majac poduchy


najprosty system na lape to dac solenoid i podlaczyc go pod wycieraczke,tak zrobililismy u kumpla w 6n,wsio smiga idealnie,a koszt banalny


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
lukas napisał(a):
najprosty system na lape to dac solenoid i podlaczyc go pod wycieraczke,tak zrobililismy u kumpla w 6n,wsio smiga idealnie,a koszt banalny
Coś więcej możesz napisać?



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 06 Lut, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 541
Skąd: TBU
Gadu-Gadu: 9910321
Auto: mk1 20vt 4x4,rallye g60,bagged passat,transit van
mechanizm jak z uniwerlasnego CL zapinasz na zamek do tylu polaczasz pod wycieraczke i gotowe,chyba ze mikrostyk masz to pewne wiecej zabawy by bylo,ale ogolnie cos musi to otwierac,jakis mechanizm u ciebie,ale jak klamka wylatuje to raczej obojetne.


Offline
 Profil    9910321
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 13 Lut, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Dzięki lukas ;) pokombinuję coś z tym chyba, może się uda na czerwiec.
A teraz uwaga! trochę technicznych bzdur!

Dzień coraz dłuższy, temperatury powoli rosną, więc zaczynam powoli zabierać się za prace przy aucie ;)
Sen z powiek spędza mi stabilizator i chociaż są tacy, co je wywalają całkiem, ja postanowiłem zamknąć ten temat zostawiając go w aucie. Spędziłem trochę długich godzin na szukaniu łącznika z innego auta, który budową i długością mi zapasuje. Te FK to niezła szmira, a swoje kosztują. Udało się, znalazłem! Mazda Premacy do 1998 roku, idealna długość pod sharana na glebie. I już miałem zamawiać LMI, ale naszło mnie na sprawdzenie śruby. I dobrze. W sharanie M12, tutaj M10 <cry> Cały plan w <74>
Porobiłem trochę pomiarów, podniosłem auto o 1cm z przodu - tak, tak, podniosłem. Nie podobał mi się efekt klina, przód był wyraźnie niżej. Teraz jest lepiej.

Image

Postanowiłem założyć ori długie łączniki Febi. Kupiłem nakrętki samokontrujące z drobnym gwintem i mam nadzieję w niedzielę to poskładam.

Porównanie - ori Febi, na aukcjach podawana jest długość 205mm, co jest długością mierzoną od środka "głowy" łącznika.

Image

Długość całkowita łącznika Febi:

Image

Długość całkowita FK:

Image

Przymiarka na aucie:

Febi

Image

FK

Image

Różnica spora, prawda? Druga kwestia, czyli uchwyty stabilizatora, które w Sharanie są na jedną śrubę, nie dwie, też nie wyszła. Planowałem zakup uchwytów z tylnego stabi, na dwie śruby. Na szczęście nie zdążyłem tego zrobić, bo już wiem, że nie ma szans na ich założenie. Nie ma miejsca, bo przeszkadza śruba trzymająca sanki :( I znowu <74>

Prawdopodobną przyczyną wypinania się stabi była za duża gleba (jak dla kogo <=)> ), co skutkowało ocieraniem się końcówki drążka o uchwyt stabi, przy max skręcie. A ponieważ uchwyt ten ma fasolkowaty otwór na śrubę, doprowadzało to do jego ruchów i w rezultacie wypięcia się stabi. Jeżeli ori łączniki zapasują, to mój obecny plan na uchwyty, to znalezienie kogoś, kto mi to "podspawa" i zrobi okrągły otwór. Najchętniej, to bym sobie zrobił takie nowe pod wymiar, ale tutaj to sobie mogę.....

Image

Trochę przydługawo, ale mam nadzieję, że to pomoże komuś, kto będzie w podobnej sytuacji ;)



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Pią 13 Lut, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Mar, 2012
Posty: 343
Skąd: Gniezno
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Phaeton INDIVIDUAL
Sharan na glebie i masywnych alu wygląda obłędnie!
Pytanie: W Twoim mieście jest jeszcze jakiś porobiony Sharan 3 jesteś jedyny?



_________________
VW Phaeton INDIVIDUAL by Mihau83

viewtopic.php?f=98&t=99234

I VW Golf V INDIVIDUAL mojej żony

viewtopic.php?f=98&t=100826&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Sob 14 Lut, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Trochę jeżdżę, pracuję, jako kierowca i nie widziałem jeszcze innego sharana/alambrę/galaxy na glebie ;) raczej tego mało jest :)



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Śro 11 Mar, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Mały aktual. Najpierw jednak powrócę do stabi. Założone ori łączniki, auto podniesione o 1cm i haczy mniej. Rezultat jest taki, że jeszcze, odpukać, ani razu się nie wypiął. Różnica w jeździe jest ogromna moim zdaniem. Dlatego ja będę dążył do tego, aby niezależnie od gleby, stabi był na swoim miejscu. Auto lepiej się prowadzi, więc warto.

Z nowszych spraw. W końcu udało mi się odstawić auto do mechanika w celu zrobienia wydechu. Trwało to kawał czau, niestety kończę za późno robotę, aby zdążyć, a nikomu auta nie dam ;) Okazało się, że nie myliłem się za bardzo - środkowy tłumik też już nie był najnowszy, dlatego od środkowego tłumika do końca jest wszystko nowe, łącznie z wieszakami.

Image

Image

Czekam na jeszcze jedną część, więc wydech nie jest skończony ;)

Zaczynam zajmować się komorą i tym, co w niej niedomaga, a troszkę się nazbierało. Na pierwszy ogień poszła pompa wspomagania, która ciekła już dość mocno. Kupiłem używaną z rocznika '08, więc 8 lat młodsza od mojej :) mam nadzieję, że trochę pochodzi ;)

Image

Plama pod autem jednak nie była tylko z tej przyczyny niestety. Kiedy robiony był wydech, poprosiłem o sprawdzenie wszystkiego od dołu. Mechanik znalazł wyciek tam, gdzie ja się w ogóle nie spodziewałem. Z pompy ABS. Dokręcił przewody i na razie jest sucho. Zobaczymy, czy to wystarczy, czy jednak wymiana.

Ja obejrzałem sobie silnik od góry i moim zdaniem mocno poci się przy wlewie oleju. Da się go zdjąć i jest tam uszczelka, więc przy zamawianiu części do tylnych hamulców postaram się ją również kupić. Myślę również o nowym korku z TT. Wywaliłem gąbkę spod osłony silnika, bo taki syf robiła, że nie było warto tego trzymać dłużej. Teraz pozostaje umyć troszkę silnik i zobaczymy, co dalej się dzieje.

Za dwa tygodnie mam przegląd, poprosiłem więc o sprawdzenie zawieszenia i mechanik twierdzi, że nic nie ma (ja mam wrażenie, że jest ;) ). Jedyne, co znalazł, to łożysko amora prawe. Tzn te, które zrobiłem dwa lata temu i jest to LMI. Niestety nie wiem, ile km wytrzymało. Dodam, że lewe wytrzymało ok 16 miesięcy i teraz jeździ tam Febi. Nie na długo, bo właśnie zamówiłem cały nowy zestaw łożysk i poduszek LMI. Skoro już mam to znów rozbierać...

Niedawno zamówiłem wielką paczkę. Gabarytowo, ale wewnątrz szału nie było :P

Image

W środku były nowe żarówki Philipsa, tym razem +60%. Poprzednie +50% wytrzymały ponad dwa lata, gdyby ktoś takiej informacji potrzebował. Nieźle, zważywszy, że jeżdżę zawsze na światłach.
Oprócz żarówek, przyszły wycieraczki z Modusa <=)> Tak tak, właśnie z Renault. Dlaczego? już tłumaczę. Jakiś czas szukałem auta, w którym wycieraczki chodzą naprzeciw siebie, czyli jak w sharanie, ale nie są równe, a asymetryczne, no i mają płaskie pióra. W końcu znalazłem - Renault Modus. Pióra 28" (jak sharana) i 26". Zamówiłem je dlatego, że zależało mi na jak najbliższym względem siebie ustawieniu piór. Krótsze pióro pasażera dużo by pomogło, a dla kierowcy niewiele zmieniło. Pomysł był dobry, ale jak zwykle zaskoczyli mnie Brytyjczycy. Okazało się, że pióra w UK zakładają tak, jak w EU, czyli krótkie w moim przypadku przypadało na kierowcę :x Nie mogłem tego pojąć, a jak czegoś pojąć nie mogę, to muszę się z tym przespać :P I wymyśliłem - rozebrałem pióra wycieraczek. dość delikatna operacja, ale możliwa. Zdjąłem końcowe plastiki, zdjąłem górną gumę, nazwijmy ją spojlerem, założyłem w drugą stronę i poskładałem. A to oznaczało, że krótkie pióro poszło do pasażera, długie do kierowcy :forum:

Image

Image

Image

Poza tymi drobiazgami, ale ważnymi ;) w końcu założyłem listwę maski i podszybie wygląda kompletnie. Wygląda, bo moim zdaniem nie jest. Czego brakuje w mocowaniu podszybia, ale nie wiem czego, bo etka mi pokazuje stary model. Ale dowiem się <=)> Jak to wygląda, możecie zobaczyć na fotach.
Reasumując - są zmienione ramiona na płaskie, pióra na płaskie z Modusa i całe podszybie z listwą maski z popolifta. Finalnie będę chciał pomalować przynajmniej listwę maski na czarny połysk.

Image

Image

Image

A było tak:

Image

Co tam jeszcze... Aha, wyprałem wszystkie 7 foteli maszyną, nie żadnymi vanishami. W końcu to jakoś wygląda. Fota słaba, bo i światło słabe - kolejna rzecz do poprawy <=)>

Image

Zdjąłem już tylny boczek drzwi w celu znalezienia przyczyny "niedziałania" szyby. Następnie będę wyjmował przednie lampy w celu wyczyszczenia. Dałem ciała i jeździłem bez dekielków <oops> W kwietniu na pewno olej i filtry plus zaczynam składać hamulce. Następnie podłoga, prawdopodobnie rozrząd i wszystko co przy tym trzeba. Koła muszą poczekać do czerwca. W międzyczasie szukam chrom listew, grzanej kiery, której jak nie znajdę, to kupię zwykłą multi, a najwyżej w przyszłości zmienię, no i lusterek popoliftowych w wypasie. Ale okazyjnie, bo za 250-300zł to można kupić o każdej porze dnia i nocy ;) Z drobiazgów, to uchwyty drzwi, nowy schowek centralny, wiązka szyb trzeciego rzędy i same szyby itd.... Roboty jest spoooro! Zobaczymy, co się uda na czerwiec ogarnąć.



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Nie 17 Maj, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Czas trochę odświeżyć temat ;)
Nie ma obecnie za wiele modów w aucie, skupiam się bowiem na stanie technicznym. Fakt, fajnie jest usłyszeć od mechanika, że auto jest na prawdę w dobrym stanie i dobrze się prezentuje, dobrze jeździ, ale dla mnie to za mało. Ja wiem, że nie wszystko jest tip top :D Dlatego zanim na spokojnie zajmę się zmianami, jakie chcę wprowadzić, działam w kwestii technicznej.

Najgorsza dla mnie kwestia ostatnich tygodni, to wyciek niewiadomo czego niewiadomo skąd. W warunkach domowych w miarę posprzątałem komorę od góry, ale nic to nie dało. Dlatego sharan został odstawiony do mechanika, który umył wszystko z góry i od dołu. Potem jazda testowa, odstawienie na czyste suche miejsce i czekanie na pierwsze plamy :P Wstępna diagnoza była na skrzynię. A skoro wyjęcie skrzyni, to już lawinowo cały jej serwis. Nie lubię czegoś robić na pół gwizdka, dlatego byłem naszykowany na spory wydatek - wyjęcie skrzyni, nowy zestaw sprzęgła, dwumas, wysprzęglik, łożysko plus nowy olej. Łącznie dało mi to kwotę ok. 600 funtów.

Tak wyglądała plama po 24 godzinach stania:

Image

Po pierwszej dobie niespodzianka. Przyjeżdżam do gościa, a on mówi, że nie ma ani kropli. Sucho. W cale mnie to nie ucieszyło, bo wiem, że cieknie, a ja zamiast wiedzieć więcej, wiem mniej <evil> Dlatego decyzja, że auto zostaje na kolejną dobę. Przyjeżdżam na drugi dzień i na szczęście są 3 ślady. Nie pamiętam, kiedy się tak cieszyłem z wycieków <=)> W końcu po długim czasie szukania wiem, co się dzieje :D
Jak mówiłem - 3 ślady. Uszczelka miedziana pod przewodem pompy wspomagania, uszczelka podpory półosi, czyli skrzynia, ale od drugiej strony, nie muszę jej zdejmować 8) a na dokładkę zerwany korek miski olejowej.
Wróciłem do domu i od razu siadłem do kompa, żeby zamówić części.

Image

Wszystkie nowe filtry, olej silnikowy i skrzyni biegów, nowa poduszka skrzyni, która też już wymaga wymiany, uszczelka podpory półosi ori, nowe korki do miski wraz z uszczelkami plus dirco.

Ponieważ zwlekałem z wszelkimi zakupami do czasu rozwiązania sprawy wycieku, zająłem się drobiazgami, ale strasznie irytującymi, czyli odgłosami tapicerki drzwi. Wszystkich czterech. W tym aucie, to są jakieś jaja. Zacząłem od drzwi pasażera, bo one były w najgorszym stanie.

Po zdjęciu z drzwi:
(widać już sklejony uchwyt rączki oraz uchwyt na zatrzask)

Image

Naprawianko:

Image

Wszystkie spinki uszkodzone, lub takie, które miały luz, zostały wymienione. \
Stare są żółte, nowe czarne. Widać, ile z nich nie trzymało, co powodowało luzy i różne dźwięki...

Image

Nie działała jedna szyba, dlatego szybki zakup:

Image

Słabe były klamki, które są pokryte tym dziwnym materiałem gumowych i nigdy chyba nie znajdę jakiś pozytywów tego rozwiązania. Można kupić nowe, nawet nie są jakoś strasznie drogie, ale zdecydowałem, że skoro i tak są podrapane, to zrobię mały test i pomaluję je w czarny połysk. Efekt końcowy mi się podoba i chyba takie zostaną. Muszę wymyślić, co jeszcze pomalować, aby tworzyło to jakąś sensowną całość.

Po zeskrobaniu resztek gumy i szlifowaniu:

Image

I już na aucie:

Image

Image

Udało mi się kupić jedną ori rączkę nową, tak więc zostało mi do zmiany ostatnia z tyłu.

Image

Te rączki są pokryte tym samym badziewnym materiałem. Liczę się z powrotem zadrapań, dlatego stare dla testu pokryję strukturą i zobaczę, jak to wygląda.

Auto obecnie stoi wyżej, bo jak pisałem, nie zdałem przeglądu, "bo jest za nisko".

Image

Nie potrafię rozwiązać problemu ocierania drążków o mocowanie stabilizatora, które u innych nie występuje <O>

Image

Na tym zależy mi teraz najbardziej, bo chciałbym zejść niżej, a nie mogę. Sprawdziłem etkę i numery części są takie same.

Za miesiąc wyjazd do PL i tam auto trafi do lakiernika. Nie mam kasy na malowanie całości, ale i tak wyjdzie pół auta. Dwa tylne nadkola, zderzak, tylne drzwi plus klapa i spawanie klamki. Do tego czasu jeszcze muszę kupić zaślepkę wycieraczki, włącznik otwierania klapy, który chcę wziąć z passata B5. Ulokowany będzie w konsoli obok przycisków otwierania szyb 3 rzędu, a konsolę chcę pomalować właśnie w czarny połysk. Mam nadzieję, że wyjdzie dobrze ;) Muszę jeszcze założyć poliftowe progi. No i najważniejsze, szukam kółek ;)



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Sob 23 Maj, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Paź, 2009
Posty: 747
Skąd: Edinburgh, UK
Gadu-Gadu: 19370238
Auto: Passat B4 - Mrówka ZET, Sharan Sport
Taka sytuacja :D

Image

A od poniedziałku walczymy z podłogą. Wurth w drodze :P



_________________
Vw Passat B4 - Mrówka ZET
Vw Sharan Sport
Offline
 Profil    19370238
 
 Temat postu: Re: [Vw Sharan]1.9 TDI Sport sisiona
PostWysłany: Sob 23 Maj, 2015 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 30 Sty, 2015
Posty: 50
Skąd: Lubań
Gadu-Gadu: 34532145
Skype: Damian Łobocki
Auto: VW Vento
jak najbardziej na + i czegoś takiego jeszcze nie widziałem ;)


Offline
 Profil    34532145 Damian Łobocki
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 7 [ 99 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe