VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://vwzone.pl/forum/

[Jetta A2] 1.8T by Maro
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=68913
Strona 12 z 15

Autor:  maro7575 [ Pią 29 Sie, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

Siema :) aktualniejsze nowiny po dłuższym czasie.
29.08.2014
Uporałem się z jedynym problemem po swapie jakim było chłodzenie, wymieniłem chłodnice, termostat, styczniki, czujniki, po wymianach układ konkretnie odpowietrzyłem i nie ma już problemu. Ale dla usprawnienia chcę założyć dodatkową pompę elektryczną wymuszającą obieg wody, którą ręcznie będę mógł załączyć po zgaszeniu silnika.
Poza tym jetta jeździ, gubi trakcję, wali ogniem i sapie i jestem zadowolony :) dla wygody założyłem lifty maski, założyłem też bov'a, chybryda od Properfekt więc nie ma problemu z błędami.
Image Image Image
niedawno swap został zalegalizowany, pojemność oraz moc silnika zostały zmienione w dowodzie rejestracyjnym, przy okazji zmieniłem nazwę i teraz mam w dowodzie Jette Turbo :) koszta nie były wysokie a jedno tłumaczenie mniej przed niebieskimi, teraz muszę pomyśleć z tablicą i obrysami :)

Image Image

17" odpowiada mi w mk2, trochę brakuje gleby ale ostatnio spasowałem lepiej przód, z tyłem jest trochę więcej zabawy ale myślę nad lepszym spasowaniem żeby nie obcierać przy większej prędkości.
ImageImage

ImageImageImage
Image Image Image Image

pczerniej napisał(a):
kawał dobrej roboty pięknie się wszystko zgrywa i czekam kiedy zbraknie mocy i będzie dalej dłubane :ok:
co do mocy miałeś racje, myślałem że to już wystarczy na zawsze ale chce się więcej :) w tym silniku muszę obniżyć temp. w dolocie więc potrzebny będzie inny cooler, grubszy i szyty na miarę bo ciężko z miejscem pomiędzy jettowymi lampami, ale to po sezonie. ps. Jeszcze raz dzięki za ogarnięcie pompy paliwa ;)

29.08.2014
Drugi unfal napędu- skrzynia biegów nie wytrzymała a dokładnie dyfer:
Image
znalazłem skrzynię w fajnym stanie, bez zgrzytających synhro CDA o krótszych przełożeniach, bałem się trochę że bedzie jeszcze gorzej z trakcją ale okazało się że nie jest źle :)
pod maską oprócz kolektora pomalowanego na czarno nic się jeszcze nie zmieniło.
Image Image

Autor:  matti06 [ Sob 30 Sie, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

dobra jest, podoba mi się. Duzo biegania z wpisem w dowód i jakie koszta?

Autor:  Guzik [ Sob 30 Sie, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

CDA to bardzo krótka skrzynia, do miasta idealna...

Zmieniam ją własnie na jakąś z TDI.

Ładnie ogarnięte auto !

Autor:  _junior [ Pon 01 Wrz, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

Jetta mistrz :) ciekawy jestem jak się lata na takiej krótkiej skrzyni, jak z trakcją? U siebie mam od TDI i przełożenia są niemiłosiernie długie :) co osobiście bardziej mi odpowiada piwko

Autor:  maro7575 [ Pon 01 Wrz, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

matti06 napisał(a):
dobra jest, podoba mi się. Duzo biegania z wpisem w dowód i jakie koszta?


100 zł przegląd, 80 zł za zmiany i 73 zł wymiana dowodu :) ja miałem dodoatkowe koszta bo wykreślałem instalację gazową i hak. No i oczywiście nie obyło się bez upraszania Pani w WK bo ona "może ale nie musi dopisywać turbo, bo jetta to jetta " ale zacisnąłem zęby i byłem miły i wpisała :)
Dobrze też mieć przy sobie wydruk z hamowni jesli moc jest inna niż seryjna danego silnika, i dokładną pojemność w cm³.
Guzik napisał(a):
CDA to bardzo krótka skrzynia, do miasta idealna...

Zmieniam ją własnie na jakąś z TDI.

Ładnie ogarnięte auto !

_junior napisał(a):
Jetta mistrz :) ciekawy jestem jak się lata na takiej krótkiej skrzyni, jak z trakcją? U siebie mam od TDI i przełożenia są niemiłosiernie długie :) co osobiście bardziej mi odpowiada piwko


dzięki ;), moja poprzednia skrzynia to CBA z G60 i była całkiem spoko bo biegi były dłuższe ale jak dla mnie za długie, nie zależy mi na prędkościach maksymalnych wolę lepiej przyspieszać na każdym biegu, no i taj jak piszesz na mieście jest rewelacja.

Autor:  kosa014 [ Pon 01 Wrz, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

bardzo dobra jetta :) kawał dobrej roboty :)

Autor:  DYDO [ Czw 25 Wrz, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

krótko: BANDYTA =D

Autor:  Roni [ Wto 30 Wrz, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

dla jetty to już chyba koniec sezonu a graty już się zaczynają znowu pojawiać :D nie nadążam za Tobą Maro ! :ok:

Autor:  SirSk-vwy [ Wto 21 Paź, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

Racja Dopracowana :) piwko

Autor:  maro7575 [ Wto 21 Paź, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

oj do dopracowania daleko :) W sumie jetta od kilku dni stoi w garażu na 15" bułkach i wstyd wyjeżdżać bo arteci zostały sprzedane. Nowe koło już mam, bez tajemnic jest to RH ZW2 na dosyć szerokim setupie ale na 100% nie wiem jak szerokim bo jest problem z rantami.
I tutaj pytanie, najszerszy dostępny rant to 3.25" a ja potrzebuję rant 3.75" (17" 36 otworów) kontaktowałem się z Rimart, authentic cars, stancepolish, techride i nie ma szans, więc jeśli ma ktoś namiar na inne źródła to z góry dzięki za info :)

Autor:  SirSk-vwy [ Śro 22 Paź, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

Damian z jetta III US :P dorabiał ranty w jakiejś firmie ;) chyba robią też na zamówienie

Autor:  maro7575 [ Śro 22 Paź, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

tak zamawiał właśnie z jednej z wyżej wymienionych ale on ma 16. w 17 nie ma możliwości tego zrobienia

Autor:  Roni [ Nie 26 Paź, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

Ja tutaj czekam aż w końcu Marku zabierzesz się za lakier w jettcie :) żeby ją całą odświeżyć po chyba już 5 latach jak ją masz :)

Autor:  SirSk-vwy [ Pon 27 Paź, 2014 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

i tak zdrowo wygląda :)
a kwestia lakieru jest jaka ? kolor jak będziesz malował taki sam czy może zmieniasz ?

Autor:  maro7575 [ Sob 14 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Jetta A2] 1.8T by Maro

Z lakierem są 2 opcje, albo najczarniejszy czarny albo, któryś z odcieni szarego/grafitowego ale to sprawa na inny sezon.
14.03.2015

W tym roku bez szaleństw, jedyna z większych zmian to inna obręcz.
RH ZW2 przód 9,5" z oponą 215/35/17 tył 10" z oponą 225/35/17
Zamysł był taki aby skręcić je na 9.5 oraz 10.5 ale ranty, które umożliwiły by taką konwersję pojawiły się 2 tygodnie po zakupie nowych rantów 3,25", niby tylko 0,5" ale spas byłby lepszy... Felgi zostały rozkręcone, polakierowane na nowo, przednie ranty zostały wypolerowane, tylne nowe, do kompletu na niemiecki ebayu znalazłem oryginalne kapsle RH z nierdzewki.

Na ZW2 chorowałem długo, więc kiedy w okolicy pojawił się kolejny komplet, kupiłem go na wszelki wypadek :)
Image Image Image Image

Image Image Image Image
Image

Image Image

Pod maską prawie bez zmian, kosmetyczne poprawki, zmiana świec zapłonowych na Bosch F5DOPR, oraz zamontowałem rozpórkę od Benson-Pro - polecam !
Image Image Image

Wnętrze:
-wymieniłem kilka plastików, które były w słabszym stanie, w Votexa wpadła stara Gamma, do której planuje podłączyć zmieniarkę USB oraz wyprowadzić wyjścia na wzmacniacz,
-reanimowałem gałkę gti ponieważ miałem popękaną tarczę, założyłem nową z napisem GTI,
-zamontowałem schowek z wersji z klimatyzacją, na który wpadł emblemat 20VT :)
Image Image Image Image
Nadwozie:
-ogólne porządki takie jak reanimacja pakietu G, wymiana dokładki zderzaka na taką w lepszym stanie, nowy lakier i struktura na przednim zderzaku.
-halogeny hella, które udało się zdobyć w świetnym stanie + smoked
-Lusterka pomalowane w kolor nadwozia
-nowa przednia barwiona na zielono szyba z paskiem przeciwsłonecznym - stara szyba nie była barwiona i w połączeniu z głębokimi rysami od wycieraczek wyglądała tragicznie
ale najbardziej zadowolony jestem ze zbudowania mechanizmu do chowania tablicy za pomocą jednego przełącznika, koniec z klęczeniem przed zderzakiem żeby odkręcić tablice yupii
Image Image
Image Image Image Image

Image

Strona 12 z 15 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/